Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservicesoftware

Wat is klantenservicesoftware?

Klantenservicesoftware is software die kan worden gebruikt voor communicatie, het analyseren van een klantenondersteuning en het maken van rapporten. Elke interactie tussen een bedrijf en klanten, websitebezoekers of zakenpartners wordt opgeslagen in tickets. Telkens wanneer iemand nieuw contact met u opneemt, maakt de klantenservicesoftware een nieuw contact aan.

Klantenservicesoftware als LiveAgent omvat ook ticketbeheer, integraties, mogelijkheid om een klantenportaal te creëren, live chat en vele andere functies. U kunt ook een rapport of statistieken maken over klantenondersteuning en klantentevredenheid.

Klantenservicesoftware

Vaak gestelde vragen

Wat is klantenservicesoftware?

Klantenservicesoftware is software waarmee u klantenverzoeken kunt beheren, organiseren en volgen. We hebben toegang tot alles op één enkele plaats. Het consolideert problemen, gesprekken en koppelt ze ook aan specifieke klantrecords. De belangrijkste functie is het ticketsysteem, dat alle klantenberichten omzet in tickets en deze in deze vorm doorstuurt naar vertegenwoordigers.

Wat zijn de soorten klantenservicesoftware?

We kunnen drie hoofdtypen klantenservicesoftware onderscheiden: HelpDesk Software, CRM Software, LiveChat Software. HelpDesk Software is software die verantwoordelijk is voor het ontvangen van verzoeken van gebruikers en het beheren van hun oplossing, het zogenaamde single point of contact. CRM-software is software waarmee u klantenrelaties kunt beheren. LiveChat Software daarentegen is software waarmee u live chat kunt afhandelen.

Hoe kiest u de beste klantenservicesoftware?

Om de beste klantenondersteuningssoftware te kiezen, moet u er rekening mee houden dat deze u helpt bij de meeste (zo niet alle) klantenserviceprocessen. Het moet toegang hebben tot alle communicatiekanalen die u nodig hebt, zoals emails, telefoons of sociale media. Live chat is een uiterst belangrijke functie. Let ook op het maken van analyses en rapportages waarmee u de klantenservice kunt verbeteren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.