Open source helpdesk

Open source helpdesk?

Open source helpdesk is software die een ticketbeheersysteem biedt. Deze software biedt een voorgeconfigureerde versie en is volledig aanpasbaar. Het kent geen beperkingen en is volledig functioneel voor alle gebruikers. Sommige typen zijn gratis, maar voor andere moet u betalen om het te downloaden.

Open source helpdesk is gecreërd om ondersteuning te bieden, dus het routeert problemen van klanten en vragen die via email, contactformulieren of live chat naar het platform worden gestuurd. Het biedt ook verschillende helpdeskfuncties en -functies om snel op vragen te reageren.

Frequently asked questions

Wat is een open source helpdesk?

Open source software is software die door een brede ontwikkelingsgemeenschap kan worden ontwikkeld. Open source helpdesk is software die uitsluitend op open source is gebaseerd en een ticketbeheersysteem biedt. Hiermee kunt u klantenondersteuning bieden en verzoeken van verschillende communicatiekanalen doorsturen naar het platform (email, contactformulieren, live chat), waardoor de agent alles op één plek kan beheren.

 

Wat zijn de belangrijkste kenmerken van een open source helpdesk?

De belangrijkste kenmerken van de one-source helpdesk zijn de mogelijkheid tot communicatie via verschillende contactkanalen, evenals het beheer van individuele tickets en de mogelijkheid tot analyse op basis van de verzamelde gegevens en rapportages. En dit alles is mogelijk op één plek, wat het werk absoluut vergemakkelijkt en stroomlijnt.

 

Is LiveAgent een open source helpdesk?

LiveAgent is een open source helpdesk. Het biedt alle functionaliteiten die nodig zijn op het gebied van klantenservice en technische ondersteuning.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.