Open source helpdesk?
Open source helpdesk is software die een ticketbeheersysteem biedt. Deze software biedt een vooraf geconfigureerde versie en is aanpasbaar. Een open-source helpdesksoftware kan veel functies bevatten die u kunt vinden in de betaalde versies. Tools zoals bureaudashboards, CRM, sociale media-integraties en live chat behoren tot de meest populaire.
Als open-source helpdeskticketsysteemsoftware kent het geen beperkingen en is het volledig functioneel voor alle gebruikers. Sommige van deze soorten software zijn gratis en vragen alleen om donaties. Voor sommige moet echter bij het downloaden worden betaald.
Open source helpdesk is gebouwd om ondersteuning te bieden, dus het leidt problemen en vragen van klanten die per email, contactformulieren of live chat worden verzonden naar een platform. Als bijkomend voordeel kan de helpdesk-ticketsoftware ook rapporten maken en analyses leveren om ondersteuningsteams te helpen hun prestaties bij te houden en gebieden voor verbetering. Deze functie is vooral handig voor bedrijven met veel vragen van klanten.
Frequently Asked Questions
Wat is een open source helpdesk?
Open source software is software die door een brede ontwikkelingsgemeenschap kan worden ontwikkeld. Open source helpdesk is software die uitsluitend op open source is gebaseerd en een ticketbeheersysteem biedt. Hiermee kunt u klantenondersteuning bieden en verzoeken van verschillende communicatiekanalen doorsturen naar het platform (email, contactformulieren, live chat), waardoor de agent alles op één plek kan beheren.
Wat zijn de belangrijkste kenmerken van een open source helpdesk?
De belangrijkste kenmerken van de one-source helpdesk zijn de mogelijkheid tot communicatie via verschillende contactkanalen, evenals het beheer van individuele tickets en de mogelijkheid tot analyse op basis van de verzamelde gegevens en rapportages. En dit alles is mogelijk op één plek, wat het werk absoluut vergemakkelijkt en stroomlijnt.
Is LiveAgent een open source helpdesk?
LiveAgent is een open source helpdesk. Het biedt alle functionaliteiten die nodig zijn op het gebied van klantenservice en technische ondersteuning.
LiveAgent: Ticketingsoftware demo
LiveAgent biedt ticketingsoftware waarmee bedrijven efficiënt ondersteuningsverzoeken kunnen beheren en aanpassen aan de behoeften van elke klant.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.