Wanneer u klantenservice aanbiedt op sociale netwerken zoals Facebook en Twitter, bestaat er zoiets als het bieden van sociale ondersteuning. Sociale ondersteuning is essentieel voor sommige merken of B2C ecommercebedrijven waar klanten millennials zijn en gewend zijn aan moderne manieren om in contact te komen met uw ondersteuningsteam.
Het integreren van uw Facebook-pagina en Twitter-account in LiveAgent is een gemakkelijke taak en na een paar minuten kunt u volledig uitgerust zijn om sociale ondersteuning te bieden. Alle tweets met specifieke trefwoorden worden automatisch omgezet in tickets zodat uw vertegenwoordigers ze kunnen beantwoorden zodra ze in de wachtrij komen.
Hetzelfde geldt voor Facebook-opmerkingen en privéberichten naar uw Facebook-pagina’s. Beide worden omgevormd tot tickets zodat uw vertegenwoordigers niet constant op Facebook ingelogd moeten blijven om ze te beantwoorden. In plaats daarvan kunnen ze blijven werken in 1 applicatie (LiveAgent) en alle tickets beantwoorden.
Terug naar woordenlijstOntvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .