Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

De juiste match voor onderwijs- en NGO-instanties

Volledig schaalbaar en aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor onderwijsinstellingen & NGO's

Focus op de positieve impact van uw instelling op de samenleving of het milieu met LiveAgent, de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw partners en breng samen verandering door.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Bespaar tijd door automatisering in te zetten

Onderwijsinstellingen en ngo’s zijn meestal gebrand op het opbouwen van sterke persoonlijke relaties, omdat ze daar actief zijn. Het is echter een goed idee voor hen om hun persoonlijke activiteiten te beheren met LiveAgent om operationele tijd te besparen. Het combineren van al hun communicatie, inclusief sociale mediakanalen, live chat en contactformulieren, is essentieel voor het verbeteren van hun bedrijf. Bovendien bewonderen we hun inspanningen om deze wereld beter te maken!

Optimaliseer de communicatie met uw belanghebbenden

Verlies nooit uw vorige gesprek met huidige en potentiële belanghebbenden uit het oog. Dankzij de algemene inbox en de sterke zoekfunctie vindt u precies het juiste ticket dat u nodig heeft. Begin het gesprek in de chat, ga verder in een ticket en rond alles af met een telefoongesprek – alles op één en dezelfde plaats!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Respond to requests quicker and faster

Reageer sneller op verzoeken

Ontvang onmiddellijk antwoorden op uw vragen en doorbreek nu de taalbarrière. U kunt zelfs een realtime typeweergave krijgen, zodat u op het juiste moment de juiste antwoorden kunt voorbereiden. Pendelt u zich vaak tussen plaatsen? Geen probleem, LiveAgent biedt u mobiele apps om in contact te blijven, waar u ook bent. Uw studenten zullen geschokt zijn door uw snelheid! U weet wel: E = mc2!

Moderniseer uw klantenondersteuning

Richt uw instelling op als een modern denkende, benaderbare en communicatieve organisatie en bouw een lonende, klantgerichte online aanwezigheid op. Leg contact met potentiële studenten en hun ouders of trek nieuwe donateurs aan door gebruik te maken van live chat.

Right tools to increase sales

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe kunnen uw onderwijsinstelling en NGO voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

thumb

Verhoog de tevredenheid

Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen op elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.

increase

Verbeter de efficiëntie

Automatiseer alledaagse en repetitieve taken, zodat u zich kunt concentreren op het onderhouden van klantenrelaties.

crown

Geef het goede voorbeeld

Word een marktleider in klantenservice door de klantentevredenheid, reactietijden en productiviteit te verbeteren.

5 star rating

De hoogste veiligheidsnormen

LiveAgent biedt de beste beveiligingsstandaarden met de nieuwste conformiteit. Uw privécommunicatie is veilig en gecodeerd en bevindt zich binnen de datacentra van de EU, de VS of Azië op basis van uw voorkeuren. LiveAgent is ook volledig in overeenstemming met de AVG en volgt de nieuwste ‘best case-practices’ in de Software-as-a-Service industrie.

Een doeltreffend beheer van uw financiële middelen

Financieel- en personeelsbeleid zijn één van de belangrijkste onderdelen van elke non-profitorganisatie. Verkwist de tijd van uw vrijwilligers of deelnemers niet door verschillende emailinboxen of andere kanalen op ​​te volgen maar investeer liever om de invloed van uw projecten grootschaliger te maken. Vertrouwen op LiveAgent kan de prestaties en het succes van uw visie aanzienlijk verbeteren.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Klantenservice die 24/7/365 beschikbaar is

Zakelijke partners en klanten willen onmiddellijk toegang hebben tot informatie over de projecten, financiële bijdragen of de impact van uw activiteiten, ongeacht het tijdstip, de dag of de locatie. Door een eenvoudig maar ongelooflijk waardevol klantenportaal te creëren met FAQ’s, gemeenschapsforums of verschillende categorieën en artikels, kunnen ze altijd de juiste informatie krijgen. Dit bespaart ook tijd voor uw vertegenwoordigers, aangezien de klanten de mogelijkheid hebben om zelf naar antwoorden te zoeken.

Ontdek waarom bedrijven voor LiveAgent kiezen

De meest betaalbare helpdeskoplossing

Het gratis abonnement van LiveAgent biedt naast andere functies een gratis kennisbank. Met een betalend abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

Package Name

Ticket

Het meest geschikt voor kleine instellingen en ondernemingen

15 /maand
Package Name

Ticket+chat

Geschikt voor KMO's, professionele marketeers en grote bedrijven

29 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kan helpdesksoftware uw NGO helpen?

Helpdesksoftware helpt bij het beheren van klantenverzoeken. Het biedt tools om tickets te beheren, toe te wijzen en prioriteit te geven, en complexe problemen sneller op te lossen.

Wat is NGO?

NGO is een afkorting voor een niet-gouvernementele organisatie, wat een organisatie betekent die geen deel uitmaakt van een overheid. Ze ontplooien doorgaans geen politieke activiteiten, maar richten zich in plaats daarvan op humanitaire hulp en hulpverlening.

Waarom zou een onderwijsinstelling helpdesksoftware gebruiken?

Helpdesksoftware voor een onderwijsinstelling helpt hen problemen en vragen op te lossen en geeft studenten en docenten eenvoudig toegang tot hun informatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo