De juiste match voor onderwijs- en NGO-instanties

Volledig schaalbaar en aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor onderwijsinstellingen & NGO's

Focus op de positieve impact van uw instelling op de samenleving of het milieu met LiveAgent, de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw partners en breng samen verandering door.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Bespaar tijd door automatisering in te zetten

Onderwijsinstellingen en ngo’s zijn meestal gebrand op het opbouwen van sterke persoonlijke relaties, omdat ze daar actief zijn. Het is echter een goed idee voor hen om hun persoonlijke activiteiten te beheren met LiveAgent om operationele tijd te besparen. Het combineren van al hun communicatie, inclusief sociale mediakanalen, live chat en contactformulieren, is essentieel voor het verbeteren van hun bedrijf. Bovendien bewonderen we hun inspanningen om deze wereld beter te maken!

Optimaliseer de communicatie met uw belanghebbenden

Verlies nooit het overzicht van uw vorige gesprek met huidige en potentiële belanghebbenden. Dankzij algemene inbox en krachtige zoekfunctie kunt u precies het juiste ticket vinden, dat u nodig hebt. Begin het gesprek in de chat, ga verder in het ticket en bel zelfs aan het einde – alles op dezelfde plek!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Reageer sneller op verzoeken

Ontvang onmiddellijk antwoorden op uw vragen en doorbreek nu de taalbarrière. U kunt zelfs een realtime typeweergave krijgen, zodat u op het juiste moment de juiste antwoorden kunt voorbereiden. Pendelt u zich vaak tussen plaatsen? Geen probleem, LiveAgent biedt u mobiele apps om in contact te blijven, waar u ook bent. Uw studenten zullen geschokt zijn door uw snelheid! U weet wel: E = mc2!

Moderniseer uw klantenondersteuning

Richt uw instelling op als een modern denkende, benaderbare en communicatieve organisatie en bouw een lonende, klantgerichte online aanwezigheid op. Leg contact met potentiële studenten en hun ouders of trek nieuwe donateurs aan door gebruik te maken van live chat.

Right tools to increase sales

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe kunnen uw onderwijsinstelling en NGO voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Verhoog de tevredenheid

Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen op elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.

Verbeter de efficiëntie

Automatiseer alledaagse en repetitieve taken, zodat u zich kunt concentreren op het onderhouden van klantenrelaties.

Geef het goede voorbeeld

Word een marktleider in klantenservice door de klantentevredenheid, reactietijden en productiviteit te verbeteren.

5 star rating

De hoogste veiligheidsnormen

LiveAgent biedt de allernieuwste beveiligingsstandaarden met de nieuwste regels. Uw privécommunicatie is veilig en gecodeerd en bevindt zich in datacenters in de EU, de VS of Azië op basis van uw voorkeuren. LiveAgent is ook volledig AVG-compatibel en volgt de nieuwste best-case-praktijken in de SaaS-industrie.

Een doeltreffend beheer van uw financiële middelen

Financieel- en personeelsbeleid zijn één van de belangrijkste onderdelen van elke non-profitorganisatie. Verkwist de tijd van uw vrijwilligers of deelnemers niet door verschillende emailinboxen of andere kanalen op ​​te volgen maar investeer liever om de invloed van uw projecten grootschaliger te maken. Vertrouwen op LiveAgent kan de prestaties en het succes van uw visie aanzienlijk verbeteren.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Klantenservice die 24/7/365 beschikbaar is

Zakelijke partners en klanten willen onmiddellijk toegang hebben tot informatie over de projecten, financiële bijdragen of de impact van uw activiteiten, ongeacht het tijdstip, de dag of de locatie. Door een eenvoudig maar ongelooflijk waardevol klantenportaal te creëren met FAQ’s, gemeenschapsforums of verschillende categorieën en artikels, kunnen ze altijd de juiste informatie krijgen. Dit bespaart ook tijd voor uw vertegenwoordigers, aangezien de klanten de mogelijkheid hebben om zelf naar antwoorden te zoeken.

Ontdek waarom bedrijven voor LiveAgent kiezen

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

De meest betaalbare helpdeskoplossing

LiveAgent’s gratis abonnement biedt onder andere een gratis kennisbank. Met een betalend abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Onderwijs NGO
Het implementeren van live chat op uw website verhoogt het aantal conversies. Voeg LiveAgent, de snelste chatsoftware op de markt, toe aan uw Shopify-winkel.

Beste live chat voor Shopify-winkels

LiveAgent is een klantenservicesoftware die live chat en klantenondersteuning op een website aanbiedt. Het biedt meer dan 175 helpdeskfuncties en verschillende integratiemogelijkheden met sociale media, ticketing, een callcenter en een kennisbank. LiveAgent is een betere optie dan concurrent Pure Chat vanwege de extra functies en biedt ook een gratis proefperiode van 14 dagen. Het bedrijf biedt ook VoIP-telefoonsystemen, heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen, en heeft partnerschappen en ondersteuningsprogramma's. LiveAgent maakt gebruik van cookies en biedt persoonlijke demo-opties.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one, making it easier to manage and better serve your customers.

Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

LiveAgent biedt meer dan 40 app-talen en stelt gebruikers in staat elke speciale letter of letteraccent in de applicatie aan te passen. Het is een betrouwbare helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven, die wereldwijd wordt gebruikt. LiveAgent helpt bedrijven klantenservice van de hoogste kwaliteit te bieden sinds 2004. Daarnaast biedt LiveAgent callcenter-functies tegen een gunstige prijs in vergelijking met concurrenten zoals HubSpot Service Hub, Gorgias, CallHub, CallPage, 3CX, Crisp, LeadDesk, Genesys, Zendesk en Zendesk Talk.

Met de gratis live chat software van LiveAgent kunt u in contact komen met websitebezoekers en deze effectief omzetten in klanten. Gebruik de snelste chatwidget.

Gratis Nederlandse live chat software nodig?

Bedrijven kunnen klantenloyaliteit en winst vergroten door te investeren in callcentersoftware en het implementeren van live chat. Proactieve chatsjablonen kunnen gepersonaliseerd en getimed worden om de gebruikerservaring te verbeteren en meer verkoopmogelijkheden te bieden. Door gegevensanalyse en klantencommunicatiebeheer software kunnen bedrijven gegevensgestuurde inzichten krijgen om hun omzetgroei en winstgevendheid te ondersteunen. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces die geschikt is voor bedrijven van elke omvang en sector. Een uitzonderlijke callcenter-ervaring kan klanten loyaler maken en de winst op de lange termijn tot 95% verhogen.

LiveAgent biedt gratis ticketing software die email, live chat, callcenter en kennisbankcommunicatie stroomlijnt in één algemene inbox.

Gratis Nederlandse ticketing software

The use of call center software and live chat can improve customer service and lead to higher customer loyalty and a more favorable brand perception. A website with live chat can result in less waiting time, reduced customer efforts, and increased engagement. Soft skills and human interaction are still critical to excellent service experiences. The Dutch customer communication management software offers a dashboard for customer interactions at no installation cost and a free trial period. There is also a need for self-service, customer portal benchmarks, and social media overview. LiveAgent offers demo, pricing, features, integrations, and alternatives for customer service software, VoIP phone systems, self-service software, incoming call center software, complaint management systems, client portal software, and email management software. The company also provides a support portal, data migration, system status, log changes, and quotation request. The blog, glossary, academy, templates, webinars, and cost calculator help customers to learn more. LiveAgent has received awards and certificates, as well as positive customer reviews. The company has VoIP partners and a partner program.

LiveAgent biedt momenteel een migratie plug-in voor Freshcaller waarmee u uw tickets kunt importeren. Download vandaag nog uw gratis datamigratie.

Migreren van Freshcaller naar LiveAgent?

Migreer eenvoudig uw vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers, klanten, labels en tickets naar LiveAgent. Profiteer van uitstekende klantenservice en handige tools.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo