De juiste match voor onderwijs- en NGO-instanties

Volledig schaalbaar en aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor onderwijsinstellingen & NGO's

Focus op de positieve impact van uw instelling op de samenleving of het milieu met LiveAgent, de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw partners en breng samen verandering door.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Bespaar tijd door automatisering in te zetten

Onderwijsinstellingen en ngo’s zijn meestal gebrand op het opbouwen van sterke persoonlijke relaties, omdat ze daar actief zijn. Het is echter een goed idee voor hen om hun persoonlijke activiteiten te beheren met LiveAgent om operationele tijd te besparen. Het combineren van al hun communicatie, inclusief sociale mediakanalen, live chat en contactformulieren, is essentieel voor het verbeteren van hun bedrijf. Bovendien bewonderen we hun inspanningen om deze wereld beter te maken!

Meer informatie over automatisering

Optimaliseer de communicatie met uw belanghebbenden

Verlies nooit het overzicht van uw vorige gesprek met huidige en potentiële belanghebbenden. Dankzij algemene inbox en krachtige zoekfunctie kunt u precies het juiste ticket vinden, dat u nodig hebt. Begin het gesprek in de chat, ga verder in het ticket en bel zelfs aan het einde – alles op dezelfde plek!

Meer informatie over algemene inbox
Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Reageer sneller op verzoeken

Ontvang onmiddellijk antwoorden op uw vragen en doorbreek nu de taalbarrière. U kunt zelfs een realtime typeweergave krijgen, zodat u op het juiste moment de juiste antwoorden kunt voorbereiden. Pendelt u zich vaak tussen plaatsen? Geen probleem, LiveAgent biedt u mobiele apps om in contact te blijven, waar u ook bent. Uw studenten zullen geschokt zijn door uw snelheid! U weet wel: E = mc2!

Moderniseer uw klantenondersteuning

Richt uw instelling op als een modern denkende, benaderbare en communicatieve organisatie en bouw een lonende, klantgerichte online aanwezigheid op. Leg contact met potentiële studenten en hun ouders of trek nieuwe donateurs aan door gebruik te maken van live chat.

Meer informatie over live chat
Right tools to increase sales

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe kunnen uw onderwijsinstelling en NGO voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Verhoog de tevredenheid

Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen op elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.

Verbeter de efficiëntie

Automatiseer alledaagse en repetitieve taken, zodat u zich kunt concentreren op het onderhouden van klantenrelaties.

Geef het goede voorbeeld

Word een marktleider in klantenservice door de klantentevredenheid, reactietijden en productiviteit te verbeteren.

5 star rating

De hoogste veiligheidsnormen

LiveAgent biedt de allernieuwste beveiligingsstandaarden met de nieuwste regels. Uw privécommunicatie is veilig en gecodeerd en bevindt zich in datacenters in de EU, de VS of Azië op basis van uw voorkeuren. LiveAgent is ook volledig AVG-compatibel en volgt de nieuwste best-case-praktijken in de SaaS-industrie.

Meer informatie over beveiliging

Een doeltreffend beheer van uw financiële middelen

Financieel- en personeelsbeleid zijn één van de belangrijkste onderdelen van elke non-profitorganisatie. Verkwist de tijd van uw vrijwilligers of deelnemers niet door verschillende emailinboxen of andere kanalen op ​​te volgen maar investeer liever om de invloed van uw projecten grootschaliger te maken. Vertrouwen op LiveAgent kan de prestaties en het succes van uw visie aanzienlijk verbeteren.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Klantenservice die 24/7/365 beschikbaar is

Zakelijke partners en klanten willen onmiddellijk toegang hebben tot informatie over de projecten, financiële bijdragen of de impact van uw activiteiten, ongeacht het tijdstip, de dag of de locatie. Door een eenvoudig maar ongelooflijk waardevol klantenportaal te creëren met FAQ’s, gemeenschapsforums of verschillende categorieën en artikels, kunnen ze altijd de juiste informatie krijgen. Dit bespaart ook tijd voor uw vertegenwoordigers, aangezien de klanten de mogelijkheid hebben om zelf naar antwoorden te zoeken.

Ontdek waarom bedrijven voor LiveAgent kiezen

De meest betaalbare helpdeskoplossing

LiveAgent’s gratis abonnement biedt onder andere een gratis kennisbank. Met een betalend abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.

Related Articles to Onderwijs NGO
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x