Een ticketomleiding is een term die wordt gebruikt wanneer een bedrijf een klantenportaal of kennisbank gebruikt om klanten antwoorden te geven, zelfs wanneer hun vertegenwoordigers offline zijn. Een kennisbank is de perfecte manier om het aantal tickets te verminderen – de meest voorkomende vragen kunnen worden beantwoord in een FAQ-sectie of in een andere categorie die het bedrijf maakt.
Een kennisbank is volledig aanpasbaar aan de behoeften van het bedrijf.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .