Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Kopano?
Kopano ONE is een zelf-gehoste email- en agenda-oplossing die is ontworpen voor kleine bedrijven. Het bedrijf biedt ook Kopano groupware en videoconferentiesoftware afzonderlijk aan. Kopano wil een emailserveroplossing zijn met gemakkelijke toegang en beheer voor iedereen die het nodig heeft. Het wordt geleverd als een web-app, een desktop-app en er zijn ook iOS- en Android-apps beschikbaar. Kopano biedt drie eerlijke prijsplannen die geschikt zijn voor bedrijven van elke omvang, dus u kunt er een kiezen zonder te veel te betalen voor een aantal gebruikers.
Hoe kunt u Kopano gebruiken?
Kopano wil een gebruiksvriendelijke emailserveroplossing zijn, zodat het geschikt is voor bedrijven die een intuïtief ontwerp en eenvoud wensen. Het is ook erg handig met zijn agenda’s, notities, taken en contacten in één groupware-oplossing. Verder zijn de Kopano apps beschikbaar voor iOS en Android, evenals een webapp die vanaf elk apparaat via een browser toegankelijk is. Kopano ondersteunt ook integraties, wat handig kan zijn. U kunt uw Kopano-e-mailadressen ook integreren met het LiveAgent-ticketingsysteem en uw helpdeskmogelijkheden verbeteren met een speciale helpdeskoplossing.
LiveAgent’s ticketsysteem ondersteunt meerdere emailaccounts en verschillende aanbieders van emailservice. Bovendien geeft de software u de mogelijkheid om uw emailcorrespondentie te organiseren en ervoor te zorgen dat eventuele problemen van klanten klaar zijn om te worden opgelost. Op het moment dat een klantagent een verzoek van de klant ontvangt, wordt de vraag omgezet in een ticket. De tickets zijn toegankelijk via de algemene inbox die alle communicatie van elk kanaal opslaat.
Zorg ervoor dat alle tickets worden doorgestuurd naar de juiste ondersteuningsmedewerker met behulp van functies zoals afdelingen en geautomatiseerde ticketdistributie. U kunt ook tags gebruiken om onderwerpen te groeperen, of uw eigen kantooruren instellen om ervoor te zorgen dat klanten weten wanneer u online bent om hun vragen te beantwoorden. Dit zijn slechts enkele van de vele LiveAgent-functies die zorgen voor een probleemloze ervaring.
De klantenhelpdesk is niet alleen uitgebreid met email, u kunt ook een callcenter, live chatwidget, uitgebreide kennisbank en sociale media-accounts, zoals Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber. Bekijk de complete set LiveAgent-functies die u kunt gebruiken om geweldige klantenondersteuning te bieden.
Wat zijn de voordelen van Kopano?
- Kostenefficiënte emailserver
- Groupware mogelijkheden
- Veilig en eenvoudig te gebruiken
- Integratie ondersteuning
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Hoe Kopano te integreren met LiveAgent
Kopano kan eenvoudig worden geïntegreerd met LiveAgent. Dit alles kan worden gedaan met LiveAgent-configuratie en er zijn geen services van derden vereist. U kunt het proces in korte tijd voltooien door de onderstaande stappen te volgen.
- Moet u Kopano eerst instellen? Haal het van de Kopano-site door hier te klikken.U kunt kiezen uit drie betalende abonnementen of de software eerst testen met een demo. Zodra u uw Kopano emailserver heeft ingesteld en uw email heeft ontvangen, gaat u verder met de volgende stap.
- Wanneer u Kopano hebt geïnstalleerd en geconfigureerd, moet u inloggen op uw LiveAgent-account (start uw gratis proefperiode om aan de slag te gaan) en naar Configuratie & Email & Emailaccounts. U moet op de oranje knop Maken klikken en vervolgens Anders kiezen. Selecteer in het volgende venster IMAP/POP3 uit de twee opties.
- Uw enige resterende stap is om uw Kopano-mailbox te verbinden met LiveAgent. Voor deze sectie zijn uw Kopano-referenties vereist. Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in, evenals uw emailadres en andere informatie. Kies een ophaaltype en geef server- en poortinformatie op. Kijk ook eens naar de andere opties, zoals de afdeling die klantentickets verwerkt die naar dit emailadres worden verzonden. Als u alles naar wens hebt ingesteld, klikt u op Opslaan en bent u klaar.
De integratie is voltooid en uw Kopano-email zal nu verbinding maken met het LiveAgent-ticketsysteem en uw emailcommunicatie ophalen. Zorg ervoor dat u door onze Academy bladert om meer te weten te komen over onderwerpen met betrekking tot klantenondersteuning, of bekijk de onderstaande video om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Wat is Kopano?
De Kopano ONE email en een agenda-oplossing is zelfgehost en ontworpen voor kleine bedrijven. Videoconferentiesoftware is ook apart verkrijgbaar. Kopano is ontworpen om een betaalbare emailserveroplossing te bieden die eenvoudig te beheren en voor iedereen toegankelijk is. Je kunt het downloaden als een web-app, een desktop-app en een iOS- of Android-app.
Hoe kunt u Kopano gebruiken?
Om te voldoen aan de behoeften van bedrijven die eenvoud en intuïtief ontwerp waarderen, biedt Kopano een gebruiksvriendelijke emailserveroplossing. Bovendien is het erg handig omdat het een groupware-oplossing is die agenda's, notities, taken en contacten omvat. Daarnaast zijn Kopano-apps beschikbaar voor iOS en Android, evenals een webapplicatie die voor elk apparaat toegankelijk is. Kopano kan ook worden geïntegreerd met andere applicaties van derden. De emailadressen van Kopano kunnen ook worden geïntegreerd met het LiveAgent-ticketingsysteem en kunnen worden gebruikt als helpdesks als u een speciale helpdeskoplossing heeft.
Wat zijn de voordelen van Kopano-integratie?
De voordelen zijn: kostenefficiënte emailserver, Groupware-mogelijkheden, veilig en eenvoudig te gebruiken, integratieondersteuning.
Hoe integreert u Kopano met LiveAgent?
Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik op Maak > Overig > IMAP/POP. Geef uw MailServer-gegevens op en sla op.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die inkomende callcentersoftware en e-mailbeheersoftware biedt. Het bedrijf heeft diverse onderscheidingen en certificaten behaald en biedt een partnerprogramma aan. Gebruikers kunnen zich aanmelden voor een gratis proefversie en het opstartproces bij de installatie wordt gevolgd.
De tekst gaat over verschillende softwareoplossingen voor projectbeheer, telefonie en kennisbankfunctionaliteit. Het bespreekt onder andere VoIP-technologie en hoe bedrijven hun klantenservice kunnen verbeteren met inkomende en uitgaande callcenters. Axialys en LiveAgent zijn goede opties voor VoIP-integraties, terwijl Integrately automatiseringssoftware is die meer dan 600 applicaties en softwareoplossingen met elkaar verbindt. Axialys biedt verschillende toepassingen van telefonie in bedrijven, waaronder professionele telefonie voor medewerkers, callcentertelefonie en telefonie voor het verkoopteam. LiveAgent is een callcenter software die aangepaste IVR-structuren biedt om klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers te leiden. Fale Mais is een Braziliaanse VoIP-operator die sinds 2011 werkt met VoIP-technologie.
The text provides information on the benefits of using automated emails and LiveAgent's customer service tools. It also discusses Zoiper, a softphone app for making calls, and its integration with LiveAgent. Zoiper offers a free version and paid subscription options with added features. Its implementation and integration with LiveAgent are fast and easy, making it a great tool for handling customer queries over the phone. Frequent questions about Zoiper are answered, highlighting its user-friendly interface and reliable call functionality.