Gratis proefperiode

Kopano

Wat is Kopano?

Kopano ONE is een zelf-gehoste mail- en agenda-oplossing die is ontworpen voor kleine bedrijven. Het bedrijf biedt ook Kopano groupware en videoconferentiesoftware afzonderlijk aan. Kopano wil een emailserveroplossing zijn met gemakkelijke toegang en beheer voor iedereen die het nodig heeft. Het wordt geleverd als een web-app, een desktop-app en er zijn ook iOS- en Android-apps beschikbaar. Kopano biedt drie eerlijke prijsplannen die geschikt zijn voor bedrijven van elke omvang, dus u kunt er een kiezen zonder te veel te betalen voor een aantal gebruikers.

Hoe kunt u Kopano gebruiken?

Kopano wil een gebruiksvriendelijke e-mailserveroplossing zijn, zodat het geschikt is voor bedrijven die een intuïtief ontwerp en eenvoud wensen. Het is ook erg handig met zijn agenda’s, notities, taken en contacten in één groupware-oplossing. Verder zijn de Kopano apps beschikbaar voor iOS en Android, evenals een webapp die vanaf elk apparaat via een browser toegankelijk is. Kopano ondersteunt ook integraties, wat handig kan zijn. U kunt uw Kopano emailadressen ook integreren met het LiveAgent-ticketsysteem en uw helpdeskmogelijkheden verbeteren met een speciale helpdeskoplossing.

LiveAgent’s ticketsysteem ondersteunt meerdere emailaccounts en verschillende aanbieders van emailservice. Bovendien geeft de software u de mogelijkheid om uw emailcorrespondentie te organiseren en ervoor te zorgen dat eventuele problemen van klanten klaar zijn om te worden opgelost. Op het moment dat een klantenvertegenwoordigers een verzoek van de klant ontvangt, wordt de vraag omgezet in een ticket. De tickets zijn toegankelijk via de algemene inbox die alle communicatie opslaat vanaf elk kanaal.

Zorg ervoor dat alle tickets worden doorgestuurd naar de juiste ondersteuningsmedewerker met behulp van functies zoals afdelingen en geautomatiseerde ticketdistributie. U kunt ook tags gebruiken om onderwerpen te groeperen, of uw eigen kantooruren om ervoor te zorgen dat klanten weten wanneer u er bent online om hun vragen te beantwoorden. Dit zijn slechts enkele van de vele LiveAgent-functies die zorgen voor een probleemloze ervaring.

De helpdesk voor klanten is niet alleen uitgebreid met email, u kunt ook een integreren callcenter, live chatwidget, uitgebreid kennisbank en sociale media-accounts, zoals Facebook, Twitter, Instagram, en Viber. Bekijk de complete set LiveAgent-functies die u kunt gebruiken om geweldige klantenondersteuning te bieden.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Wat zijn de voordelen van Kopano?

  • Kostenefficiënte emailserver
  • Groupware mogelijkheden
  • Veilig en eenvoudig te gebruiken
  • Integratie ondersteuning

Provide awesome email support

Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience

FREE TRIAL

Hoe Kopano te integreren met LiveAgent

Kopano kan eenvoudig worden geïntegreerd met LiveAgent. Dit alles kan worden gedaan met LiveAgent-configuratie en er zijn geen services van derden vereist. U kunt het proces in korte tijd voltooien door de onderstaande stappen te volgen.

Kopano startpagina met Kopano ONE productbeschrijving
Kopano startpagina
  • Moet u Kopano eerst instellen? Haal het van de Kopano-site door hier te klikken. U kunt kiezen uit drie betalende abonnementen of de software eerst testen met een demo. Zodra u uw Kopano emailserver heeft ingesteld en uw email heeft ontvangen, gaat u verder met de volgende stap.
Betaalde opties van Kopano beschikbaar op de website
Kopano abonnementen
  • Wanneer u Kopano hebt geïnstalleerd en geconfigureerd, moet u inloggen op uw LiveAgent-account (start uw gratis proefperiode om aan de slag te gaan) en naar Configuratie & Email & Emailaccounts. U moet op de oranje knop Maken klikken en vervolgens Anders kiezen. Selecteer in het volgende venster IMAP/POP3 uit de twee opties.
Kopano
IMAP of POP3
  • Uw enige resterende stap is om uw Kopano-mailbox te verbinden met LiveAgent. Voor deze sectie zijn uw Kopano-referenties vereist. Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in, evenals uw emailadres en andere informatie. Kies een ophaaltype en geef server- en poortinformatie op. Kijk ook eens naar de andere opties, zoals de afdeling die klantentickets verwerkt die naar dit emailadres worden verzonden. Als u alles naar wens hebt ingesteld, klikt u op Opslaan en bent u klaar.
Kopano
Kopano details

De integratie is voltooid en uw Kopano email zal nu verbinding maken met het LiveAgent-ticketsysteem en uw emailcommunicatie ophalen. Zorg ervoor dat u door onze Academie bladert om meer te weten te komen over onderwerpen met betrekking tot klantenondersteuning, of bekijk de video hieronder om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen.

LiveAgent Product Tour

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vaak gestelde vragen

Wat is Kopano?

De Kopano ONE email en een agenda-oplossing is zelfgehost en ontworpen voor kleine bedrijven. Videoconferentiesoftware is ook apart verkrijgbaar. Kopano is ontworpen om een betaalbare emailserveroplossing te bieden die eenvoudig te beheren en voor iedereen toegankelijk is. Je kunt het downloaden als een web-app, een desktop-app en een iOS- of Android-app.

Hoe kunt u Kopano gebruiken?

Om te voldoen aan de behoeften van bedrijven die eenvoud en intuïtief ontwerp waarderen, biedt Kopano een gebruiksvriendelijke emailserveroplossing. Bovendien is het erg handig omdat het een groupware-oplossing is die agenda's, notities, taken en contacten omvat. Daarnaast zijn Kopano-apps beschikbaar voor iOS en Android, evenals een webapplicatie die voor elk apparaat toegankelijk is. Kopano kan ook worden geïntegreerd met andere applicaties van derden. De emailadressen van Kopano kunnen ook worden geïntegreerd met het LiveAgent-ticketingsysteem en kunnen worden gebruikt als helpdesks als u een speciale helpdeskoplossing heeft.

Wat zijn de voordelen van Kopano-integratie?

  • Kostenefficiënte emailserver
  • Groupware-mogelijkheden
  • Veilig en eenvoudig te gebruiken
  • Integratie-ondersteuning

Hoe integreert u Kopano met LiveAgent?

  • Open LiveAgent en ga naar Configuratie & Email & Emailaccounts
  • Klik op Maak & Overig & IMAP/POP3
  • Geef uw hMailServer-gegevens op en bewaar

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo