Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste gebruikersvriendelijke alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een gebruiksvriendelijk alternatief?

LiveAgent biedt de snelste live chat widget op de markt , een ticketsysteem met meerdere kanalen en een verscheidenheid aan functies en integraties om u te helpen uw klantenondersteuning top te maken. Ga verder dan alleen een geweldig chatplatform en voorzie uw ondersteuningsteam van een ticketsysteem dat email , live chat berichten >, sociale media , callcenter en klantenportaal .

Blijf lezen en ontdek waarom LiveAgent het perfecte gebruikersvriendelijke alternatief is . Onze gratis proefperiode van 14 dagen kan u laten zien wat LiveAgent tot een geweldige software voor klantenondersteuning voor uw bedrijf maakt.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Efficiënt omgaan met inkomende chats

Bouw klantenloyaliteit op en beantwoord klantengesprekken sneller met de juiste live chat. LiveAgent heeft de snelste van allemaal, met chatweergave snelheden van 2,5 seconden . Verbeter de efficiëntie van vertegenwoordigers dankzij live chatfuncties zoals realtime typeweergave < / strong>, proactieve chatuitnodigingen en aangepaste chatknoppen . Lees meer over live chatfuncties of probeer het vandaag nog en kijk wat het geweldig.

Bied uw klanten de beste chatervaring

Klantencommunicatie via meerdere kanalen

Klantenrelaties opbouwen met een ticketsysteem dat elk kanaal afhandelt dat uw klanten gebruiken >. Beantwoord emails , los problemen op via live chat , ontvang klantenoproepen , schrijf klantenportaalartikels en ontvang sociaal op Facebook > , Twitter en Instagram . LiveAgent kan ook overweg met Viber . Zorg overal voor klantentevredenheid met slechts één helpdesksoftware.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Bied klantenservice vanuit elk kanaal

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Gebruiksvriendelijke en krachtige toolset

Elk communicatiekanaal dat u met LiveAgent kunt bedienen, wordt ondersteund door zakelijke tools en functies die u kunnen helpen uw werk gedaan te krijgen . Filter klantenvragen , houd feedback van klanten , gebruik tags om dingen gesorteerd te houden, of gebruik gamificatiefuncties < / a> om de prestaties en betrokkenheid van vertegenwoordigers te verbeteren. Bekijk de volledige lijst met functies en ontdek hoe u uw werkflow kunt verbeteren .

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de hoogst gewaardeerde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd bedient.

Userlike alternatief
30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16 tijden;

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Klantentevredenheid gaat twee kanten op

Grote klantentevredenheid bieden is een van onze belangrijkste prioriteiten en daarom doen we ons best om voor iedereen een geweldige klantenervaring te creëren. Dit is mogelijk dankzij onze 24/7 ondersteuning die beschikbaar is via email , live chat , of telefoon . Neem contact met ons op wanneer u een probleem wilt oplossen of iets nieuws wilt leren over LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klaar om uw klanteninteracties te verbeteren?

Begin met het verbeteren van uw klantenondersteuning en voeg meer communicatiekanalen toe aan uw helpdesk . Bekijk onze tourvideo en bekijk onze betaalbare abonnementen . Als u de LiveAgent-ervaring wilt, start dan onze gratis proefperiode van 14 dagen . Geen verplichtingen, dat beloven we.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot Userlike?

LiveAgent biedt de volgende extra functies ten opzichte van Userlike: ticketfuncties, callcenter, selfservice, 24/7 ondersteuning, Twitter, Instagram en Viber-integraties.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Userlike?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Userlike zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo