LiveAgent is helpdesksoftware met meerdere kanalen die al uw klanteninteracties van meerdere sociale netwerken verzamelt en logisch op één en dezelfde plaats organiseert. Door LiveAgent voor klantenservice te gebruiken, kunt u zich concentreren op de belangrijkste zakelijke taken en tegelijkertijd de klantentevredenheid hoog houden.
Ondersteuning via sociale media door LiveAgent is snel, efficiënt en kosteneffectief. Probeer het vandaag nog.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Wordt u vaak afgeleid door sociale media berichten van uw (potentiële) klanten? Het is voorbij. Verbind al uw sociale media kanalen met LiveAgent en geniet van de geavanceerde automatisering. Met een onbeperkte geschiedenis en uniforme berichten krijgt u een volledig beeld van elke persoon met wie u ooit praat.
Onze Facebook-integratie elimineert de noodzaak om meerdere apparaten en sociale media-accounts op te volgen en het delen van inloggegevens. Alle vertegenwoordigers kunnen vanuit uw algemene inbox op tickets reageren, dus u hoeft niet afhankelijk te zijn van een Facebook-paginabeheerder.
Het gebruik van uw Facebook-integratie is eenvoudig. Koppel eenvoudig uw Facebook-bedrijfspagina (of pagina’s!) aan uw LiveAgent-dashboard en ga aan de slag. Eventuele opmerkingen op uw sociale berichten of vermeldingen van uw pagina worden automatisch omgezet in tickets, waarop u kunt reageren en vervolgens kunt archiveren. Als gevolg hiervan kan het u helpen een loyale online community op te bouwen door de klantenbetrokkenheid te vergroten.
LiveAgent’s Facebook Messenger-integratie stelt u in staat om in realtime met uw klanten te chatten. Wanneer uw Facebook-pagina een direct bericht ontvangt, wordt deze onmiddellijk omgezet in een ticket en naar het LiveAgent-dashboard gepusht. U kunt eenvoudig antwoorden, bijlagen verzenden of zelfs op de “Vind ik leuk” -knop drukken.
Met de Twitter-integratie van LiveAgent kunt u alle @vermeldingen van uw pagina of alle #hashtags van uw keuze volgen.
Verbind eenvoudig uw Twitter-account met uw LiveAgent-dashboard en kies welke hashtags en vermeldingen u wilt controleren. Alle gecontroleerde hashtags en vermeldingen worden automatisch omgezet in tickets en kunnen automatisch worden toegewezen aan de afdeling die u kiest. LiveAgent haalt automatisch alle tweets op met u gecontroleerde trefwoorden en u kunt ze beantwoorden vanaf uw dashboard.
LiveAgent’s Instagram-integratie stelt u in staat om berichten die u zijn getagd of genoemd in, evenals reageren op eventuele opmerkingen over uw posts op sociale media. Bovendien hebt u met de algemene inbox van LiveAgent al uw tickets op één en dezelfde plaats, dus het is niet nodig om meerdere apparaten of accounts te controleren. Als gevolg hiervan bespaart LiveAgent uw vertegenwoordigers tijd, verbetert het hun reactietijden op vragen en verhoogt het tegelijkertijd de productiviteit van vertegenwoordigers. Probeer het vandaag nog en creëer meteen een sterke aanwezigheid op sociale media.
Met de Viber-integratie van LiveAgent kunt u Viber-berichten ontvangen en beantwoorden in uw algemene inbox. Bekijk hoe het werkt in onze demovideo!
Elk privébericht van sociale mediakanalen komt op dezelfde plaats terecht zoals emails, chats en oproepen.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering die ons in staat stelt om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan onze klanten.
We hebben het anders aangepakt dan de andere software op de markt. We bieden bepaalde kanalen aan als add-ons, wat u geld bespaart, vooral als u een groot aantal vertegenwoordigers heeft. Betaal alleen voor wat u gebruikt met onze transparante prijzen.
Door uw sociale klantenservice te stroomlijnen tot helpdesksoftware, krijgt u een voordeel ten opzichte van uw concurrenten. Klanten willen gemakkelijk contact met u opnemen, zonder dat ze hoeven uit te zoeken welk socialmediakanaal het snelst is en de meeste kans heeft om een antwoord te krijgen.
Houd er rekening mee dat goede oude emails geleidelijk worden vervangen door realtime live chat, callcentersoftware en berichten op sociale media. Met LiveAgent kunt u direct reageren. Door te investeren in klantenservicesoftware kunt u snelle, gemakkelijke en naadloze klantenondersteuning bieden.
Bedrijven kunnen het klantenbehoud verbeteren door middel van verschillende marketingstrategieën, waaronder het geven van geschenken, enquêtes en kortingen.
De meest vergeten strategie voor sociale media is echter het bieden van uitzonderlijke klantenservice. Daar is geen geheim voor. Tevreden klanten komen vaak terug.
Om een uitstekende klantenondersteuning te krijgen, moet u uw klantenondersteuningsteam eerst uitrusten met een goede tool voor het beheer van sociale media.
LiveAgent verzamelt alle vermeldingen en berichten op één platform, waardoor uw klantenservicemedewerkers efficiënter en effectiever kunnen werken. Als gevolg hiervan verbetert u de klantenbetrokkenheid en dus ook het klantenbehoud.
LiveAgent past zich aan aan uw bedrijfsgrootte en sector. We hebben reeds organisaties van alle types en groottes geholpen. Bekijk wat ze over het gebruik van onze software te zeggen hebben.
Hebt u zich ooit afgevraagd waarom bedrijven met hun klanten zijn gaan communiceren via sociale klantenservicesoftware in plaats van rechtstreeks via sociale media? Het is omdat ze het zat waren om via sociale media verschillende apparaten te monitoren, inloggegevens te delen en van tabblad te wisselen! Herkent u zichzelf in het volgende?
Schakelt u te vaak tussen verschillende soorten software? Laat LiveAgent het werk voor u doen.
Beheert u meerdere profielen op verschillende sociale netwerken? Met LiveAgent kunt u ze allemaal vanuit één dashboard beheren.
Klantenservice voor sociale media is een relatief nieuwe softwareniche. Het belangrijkste doel is om elk bericht en elke vermelding van uw merk op verschillende sociale netwerken te verzamelen in één systeem van waaruit u met uw publiek kunt communiceren.
Het belangrijkste voordeel is dat u deel uitmaakt van het helpdesksysteem met meerdere kanalen stelt u in staat om klanteninteracties van andere klantenondersteuningskanalen op dezelfde plaats te bekijken. Bovendien wordt elk bericht verzameld in de universele inbox en vervolgens omgezet in uniforme tickets met de hybride ticketstream.
Als u hebt besloten om uw sociale mediapubliek buiten specifieke netwerken te gaan ondersteunen, wilt u misschien alle vereisten voor het systeem opschrijven. In de eerste ronde moet u controleren of u uw emailcommunicatie naar dezelfde plaats gaat verplaatsen, waar u sociale-mediaberichten zult ontvangen.
Daarna kunt u overwegen live chatondersteuning aan te bieden, door toe een inkomend callcenter toe te voegen of door het bieden van selfserviceondersteuning via een kennisbank. Tenslotte wilt u misschien een platform hebben, zoals een klantenportaal, waar gebruikers al hun verzoeken kunnen vinden, vragen kunnen stellen aan een forum, verbeteringen kunnen voorstellen en feedback kunnen geven.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daar is een reden voor. We bieden helpdesksoftware van wereldklasse die een naadloze ervaring creëert voor zowel uw klantenserviceteam als klanten. Probeer LiveAgent vandaag nog met onze gratis proefperiode van 14 dagen , of probeer onze gratis versie van LiveAgent . We zijn blij met u als klant.
Als u op zoek bent naar het beste helpdesksysteem met ondersteuning voor sociale media, is het een noodzaak om verschillende alternatieven te vergelijken. De helpdesk met meerdere kanalen bevat veel meer dan alleen social media connectoren. Ook al hebt u misschien niet alle functies nodig, het is essentieel om bepaalde kanalen toe te voegen terwijl uw bedrijf groeit.
65% van de mensen tussen de 18-34 geloven dat sociale media een doeltreffend kanaal is voor klantenservice.Microsoft
48% van de consumenten verwacht een antwoord op sociale media vragen en klachten binnen de 24 uur.Statista
Meer dan 50% van de bedrijven meldt dat een van de meest kritieke klantenproblemen “het bieden van een naadloze klantenervaring via meerdere kanalen is.” Incite Group
Vriendelijke medewerkers of klantenservicemedewerkers zorgen voor een gedenkwaardige ervaring die ervoor zorgt dat consumenten bij een merk blijven, voor 73% van de klanten.
Die ervaring bieden kan eenvoudig zijn als u weet wat het inhoudt. Volgens Shep Hyken, een expert in klantenservice, moeten vertegenwoordigers van de klantenondersteuning tijdig, op een persoonlijke manier en nooit vergeten extra vragen te stellen. Als een klant u bijvoorbeeld vraagt om zijn probleem snel op te lossen, vraag hem dan hoe snel om aan zijn verwachtingen te voldoen.
Vergeet niet dat loyale klanten het rendement op investering verhogen omdat ze de neiging hebben meer te kopen.
LiveAgent’s klantenservicesoftware voor sociale media integreert met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.
Klantenservice via sociale media is het verlenen van klantenservice aan klanten of potentiële klanten via socialemediaplatforms zoals Facebook, Instagram of Twitter. De klantenservice van sociale media omvat het beantwoorden van directe berichten, opmerkingen en vermeldt binnen een periode van 24 uur.
De beste manier om sociale media te gebruiken als een hulpmiddel voor klantenservice, is om uw sociale mediakanalen te behandelen zoals u een officieel ticket van een klant zou behandelen. Geef snelle, eerlijke, vriendelijke en deskundige antwoorden op alle berichten, opmerkingen of vermeldingen.
Sociale media klantenservicesoftware is een onderdeel van de helpdeskoplossing. Het stelt uw klantenvertegenwoordigers in staat om vragen van klanten snel te beantwoorden vanuit één interface. Als gevolg hiervan hoeven ze niet tussen platforms te schakelen om te antwoorden. De software kan frustratie en ontevredenheid van klanten voorkomen, omdat u de vragen van klanten nooit uit het oog verliest. Aanwezig zijn en snel reageren is belangrijk om klantenrelaties op te bouwen op SoMe-platforms. Met deze klantenserviceoplossing voor sociale media kunt u meteen efficiënt en effectief klantenloyaliteit opbouwen.
LiveAgent maakt verbinding met meerdere sociale mediaplatforms. Wanneer u bijvoorbeeld een opmerking of een vermelding op een bericht van Instagram krijgt, ontvangt u een ticket in LiveAgent. Hetzelfde geldt voor Twitter. Bovendien kunt u Viber en Facebook met elkaar verbinden.
Sociale media zijn belangrijk voor klantenservice omdat het bedrijven in staat stelt om met hun publiek te communiceren. Bedrijven kunnen hun klanten gemakkelijk op de hoogte houden van aankomende evenementen, verkopen of wijzigingen. Op dezelfde manier kunnen klanten contact opnemen met bedrijven met vragen, opmerkingen of zorgen. Als vragen van klanten onbeantwoord blijven, zullen klanten niet aarzelen om ergens anders heen te gaan.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar