LiveAgent is een helpdesksoftware met meerdere kanalen die klantinteracties verzamelt van verschillende sociale netwerken en ze logisch organiseert op één plaats. LiveAgent gebruiken voor uw klantenservice stelt u in staat om zich te concentreren op de belangrijkste taken terwijl u de klantentevredenheid hoog houdt.
Sociale media-ondersteuning door LiveAgent is snel, efficiënt en kosteneffectief. Probeer het vandaag nog.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Wordt u vaak afgeleid door sociale media berichten van uw (potentiële) klanten? Het is voorbij. Verbind al uw sociale media kanalen met LiveAgent en geniet van de geavanceerde automatisering. Met een onbeperkte geschiedenis en uniforme berichten krijgt u een volledig beeld van elke persoon met wie u ooit praat.
Onze Facebook-integratie elimineert de noodzaak om meerdere apparaten, accounts te controleren en inloggegevens te delen. Alle vertegenwoordigers kunnen vanuit uw algemene inbox op tickets reageren, dus u hoeft niet afhankelijk te zijn van een Facebook-paginabeheerder.
LiveAgent’s Facebook Messenger-integratie stelt u in staat om in realtime met uw klanten te chatten. Wanneer uw Facebook-pagina een direct bericht ontvangt, wordt deze onmiddellijk omgezet in een ticket en naar het LiveAgent-dashboard gepusht. U kunt eenvoudig antwoorden, bijlagen verzenden of zelfs op de “Vind ik leuk” -knop drukken.
Met de Twitter-integratie van LiveAgent kunt u alle @vermeldingen van uw pagina of alle #hashtags van uw keuze volgen.
Verbind eenvoudig uw Twitter-account met uw LiveAgent-dashboard en kies welke hashtags en vermeldingen u wilt controleren. Alle gecontroleerde hashtags en vermeldingen worden automatisch omgezet in tickets en kunnen automatisch worden toegewezen aan de afdeling die u kiest. LiveAgent haalt automatisch alle tweets op met u gecontroleerde trefwoorden en u kunt ze beantwoorden vanaf uw dashboard.
Met de Instagram-integratie van LiveAgent kunt u berichten bekijken en beantwoorden waarin u bent getagd of genoemd, en kunt u reageren op eventuele opmerkingen over uw berichten. Met de algemene inbox van LiveAgent hebt u al uw tickets onder één dak, dus het is niet nodig om meerdere apparaten of accounts te monitoren. LiveAgent bespaart uw vertegenwoordigers tijd, verbetert hun responstijden op vragen en verhoogt tegelijkertijd de productiviteit van vertegenwoordigers. Probeer het vandaag nog.
Met de Viber-integratie van LiveAgent kunt u Viber-berichten ontvangen en beantwoorden in uw algemene inbox, evenals berichten uitzenden naar uw contacten die u “volgen”. Het uitzenden van berichten is een geweldig hulpmiddel voor bedrijven die hun klanten in groepen willen onderverdelen en hen gerichte marketingberichten willen sturen.
U hoeft geen uren op sociale media te spenderen om uw klanten tijdig te beantwoorden.
Elk bericht op sociale media belandt uiteindelijk op dezelfde plaats als emails, chats en oproepen.
Kies uit honderden triggers en voorwaarden om uw workflow en processen te automatiseren.
Gebruik specifieke labels of verscheidene afdelingen om uw sociale media ondersteuningskanalen te beheren.
Verhoog uw productiviteit door standaardberichten te gebruiken, bijlagen toe te voegen en notities in te voegen.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering die ons in staat stelt om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan onze klanten.
We kozen voor een andere benadering dan de andere software op de markt. We bieden bepaalde kanalen als add-ons, wat u geld bespaart, vooral als u een groot aantal vertegenwoordigers hebt. Betaal enkel voor wat u gebruikt met onze transparante prijzen.
Elke LiveAgent-functie inclusief sociale media-ondersteuning.
Door uw sociale media-klantenservice te stroomlijnen tot helpdesksoftware, beschikt u over een voorsprong op uw concurrenten. Klanten willen u gemakkelijk kunnen contacteren, zonder eerst uit te zoeken welk kanaal het snelste is en het meeste kans op een antwoord heeft.
Onthoud dat de goeie ouwe emails langzaamaan vervangen worden door realtime live chat, callcentersoftware en sociale mediaberichten. Met LiveAgent kunt u onmiddellijke reacties bieden. Investeren in een Nederlandse klantenservicesoftware zal u helpen met het bieden van snelle, handige en vlotte klantenondersteuning.
Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen om erachter te komen hoe LiveAgent je klantenondersteuning een boost kan geven en de klantentevredenheid van uw zakenpartners kan verhogen.
LiveAgent past zich aan aan je bedrijfsgrootte en branche. We hebben reeds organisaties van alle types en groottes geholpen. Bekijk wat ze over het gebruik van onze software te zeggen hebben.
E-commerce & Diensten
Reizen & Accomodatie
Marketing & Telecom
Entertainment
Vraagt u zich ooit afgevraagd waarom bedrijven met hun klanten begonnen te communiceren via een sociale klantenservicesoftware in plaats van rechtstreeks op sociale media? Omdat ze het in de gaten houden van verschillende apparaten, het delen van inloggegevens en het schakelen tussen tabbladen helemaal moe waren! Herkent u zichzelf bij het volgende?
Weet u niet waarover u vorige gesprek met een klant ging omdat het zich op een ander kanaal bevond? LiveAgent houdt het bij.
Schakelt u te veel over naar een andere software of hardware? Laat LiveAgent het werk voor u doen.
Vertrouwt u op meldingen om u te laten weten wanneer klanten u contacteren via sociale media? LiveAgent pingt u onmiddellijk.
Beheert u verschillende profielen op verschillende sociale media? Met LiveAgent kunt u ze allemaal vanop één dashboard beheren.
Sociale media klantenservice is een relatief nieuwe softwareniche. Het hoofddoel is om elk bericht en vermelding op verschillende sociale netwerken in één systeem te verzamelen vanwaar u met uw publiek kan communiceren.
Het belangrijkste voordeel is dat deel uitmaken van een helpdesksysteem met meerdere kanalen je in staat stelt om klanteninteracties van andere kanalen te zien op dezelfde plaats.
Daarbij wordt elk bericht verzameld in de universele inbox en daarna omgezet in verenigde tickets met de hybride ticketstroom.
Als u hebt beslist om uw sociale mediapubliek buiten de specifieke netwerken te ondersteunen, dan begint u best met het noteren van alle vereisten die u hebt voor het systeem. In de eerste ronde moet u controleren of u het emailverkeer op dezelfde plaats als uw sociale media-verkeer wil brengen.
Daarna moet u overwegen om live chatondersteuning te voorzien, een callcenter toe te voegen of om zelfbedieningsondersteuning te voorzien via een kennisbank. Last but not least wilt u misschien over een platform zoals het klantenportaal beschikken, waar gebruikers al hun vragen kunnen vinden, hun vragen aan een forum kunnen stellen of verbeteringen en feedback kunnen toevoegen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daar is een reden voor. We bieden een helpdesksoftware van wereldklasse die een vlotte ervaring creëert voor zowel uw team als uw klanten. Probeer LiveAgent vandaag nog met onze gratis 14-daagse demo, of probeer onze gratis versie van LiveAgent uit. We zullen u graag ontvangen.
Als u op zoek bent naar het beste helpdesksysteem met sociale media-ondersteuning, dan moet u zeker verschillende alternatieven vergelijken. De helpdesk met meerdere kanalen bevat veel meer dan enkel connectoren voor sociale media. Zelfs al hebt u niet elke functie nodig, het is essentieel om de keuze te hebben om een bepaald kanaal toe te voegen terwijl uw bedrijft groeit.
65% van de mensen tussen 18-34 jaar gelooft dat sociale media effectieve kanalen zijn voor klantenservice. Microsoft
48% van de klanten verwacht een reactie op vragen en klachten via sociale media binnen de 24 uur. Statista
Meer dan 50% van de bedrijven meldt dat hun meest kritieke probleem met klantenervaring het “bieden van een vlotte ervaring over verschillende kanalen heen” is. Incite Group
57% van de klanten contacteert liever bedrijven via digitale media zoals email of sociale media dan gebruik te maken van stemondersteuning. Ameyo
Vriendelijke medewerkers op vertegenwoordigers van de klantenservice zorgen voor de memorabele ervaring die ervoor zorgt dat klanten bij een bepaald merk blijven, volgens 73% van de klanten.
Die ervaring bieden kan gemakkelijk zijn, als u weet wat het inhoudt. Volgens Shep Hyken, een expert in klantenservice, moeten klantenondersteuningsvertegenwoordigers tijdig en op een persoonlijke manier antwoorden en nooit vergeten om de extra vragen te stellen. Bijvoorbeeld, als een klant u vraagt om hun probleem snel op te lossen, vraag hen dan hoe snel zodat aan de verwachtingen kan voldaan worden of ze verlaagd moeten worden.
Onthoud, trouwe klanten verhogen het rendement op investering omdat ze de neiging hebben om meer te kopen.
De klantenservicesoftware van LiveAgent voor sociale media kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.
Klantenservice via sociale media biedt klantenservice aan klanten of potentiële klanten via sociale mediaplatforms zoals Facebook, Instagram of Twitter. Klantenservice op sociale media omvat het beantwoorden van directe berichten, opmerkingen.
De beste manier om sociale media te gebruiken als hulpmiddel voor klantenservice, is door uw sociale mediakanalen te behandelen zoals u een officieel ticket van een klant zou doen. Geef snelle, eerlijke, lieve en deskundige antwoorden op berichten, opmerkingen of vermeldingen.
Klantenservicesoftware voor sociale media is een onderdeel van de helpdeskoplossing. Het stelt uw klantvertegenwoordigers in staat om vragen van klanten onmiddellijk vanuit één interface te beantwoorden. Als gevolg hiervan hoeven ze niet tussen platforms te schakelen om te antwoorden. De software kan frustratie en ontevredenheid van klanten voorkomen omdat u vragen van klanten nooit uit het oog verliest. Aanwezig zijn en snel reageren is belangrijk om klantenrelaties op te bouwen op SoMe-platforms. Met deze klantenservice oplossing voor sociale media kunt u meteen efficiënt en effectief klantenloyaliteit opbouwen.
LiveAgent maakt verbinding met meerdere sociale mediaplatforms. Als u bijvoorbeeld een opmerking of een vermelding op een post van Instagram krijgt, ontvangt u een ticket binnen LiveAgent. Hetzelfde geldt voor Twitter. Bovendien kunt u Viber en Facebook verbinden.
Sociale media zijn belangrijk voor klantenservice omdat het bedrijven in staat stelt te communiceren met hun publiek. Bedrijven kunnen hun klanten gemakkelijk op de hoogte houden van aankomende evenementen, verkopen of wijzigingen. Op dezelfde manier kunnen klanten bedrijven contacteren met vragen, opmerkingen of opmerkingen. Als vragen van klanten onbeantwoord blijven, zullen klanten niet aarzelen om over te stappen naar een ander bedrijf.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .
We zijn op meerdere data beschikbaar