LiveAgent is een helpdesksoftware met meerdere kanalen die klantinteracties verzamelt van verschillende sociale netwerken en ze logisch organiseert op één plaats. LiveAgent gebruiken voor je klantenservice stelt je in staat om je te concentreren op de belangrijkste taken terwijl je de klantentevredenheid hoog houdt.
Sociale media-ondersteuning door LiveAgent is snel, efficiënt en kosteneffectief. Probeer het vandaag nog.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
De Nederlandse klantenservice software van LiveAgent voor sociale media kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.
Dankzij onze Facebook-integratie is het niet meer nodig om meerdere apparaten en accounts te controleren en inloggegevens te delen. Alle vertegenwoordigers kunnen tickets vanuit je universele inbox beantwoorden, het is dus niet nodig om afhankelijk te zijn van een aparte Facebookpagina-administrator.
De Facebook Messenger-integratie van LiveAgent stelt je in staat om in realtime te chatten met je klanten. Wanneer je Facebookpagina een direct bericht ontvangt, wordt het meteen in een ticket omgezet en in het LiveAgent dashboard gezet. Je kan eenvoudig beantwoorden, bijlagen versturen of zelfs op de ‘Vind ik leuk’-knop drukken.
De Twitter-integratie van LiveAgent stelt je in staat om op alle @vermeldingen van je pagina of #hashtags naar keuze toe te zien.
Verbind gewoon je Twitteraccount met je LiveAgent dashboard en kies op welke hashtags en vermeldingen je wil toezien. Alle hashtags en vermeldingen onder jouw toezicht zullen automatisch in tickets omgezet worden en kunnen automatisch aan een afdeling naar keuze toegewezen worden. LiveAgent zal automatisch alle tweets met de gekozen keywords ophalen, zodat je ze meteen kan beantwoorden vanop je dashboard.
De Instagram-integratie van LiveAgent stelt je in staat om posts waarin je bent getagd of vermeld te zien en te beantwoorden. Met de universele inbox van LiveAgent, heb je al je tickets onder één dak, zodat het niet nodig is om verschillende apparaten of accounts te controleren. LiveAgent bespaart tijd van je vertegenwoordigers, verbetert hun reactietijd op vragen en verhoogt tegelijkertijd hun productiviteit. Probeer het vandaag nog.
De Viber-integratie komt er binnenkort aan. Het zal je in staat stellen om Viber-berichten te ontvangen en te beantwoorden in je universele inbox, evenals berichten uitzenden naar je contacten die je volgen. Berichten uitzenden is een geweldige tool voor bedrijven die hun klanten in groepen willen indelen en deze specifiek gerichte marketingberichten willen toesturen.
Je hoeft geen uren op sociale media te spenderen om je klanten tijdig te beantwoorden.
Elk bericht op sociale media belandt uiteindelijk op dezelfde plaats als e-mails, chats en oproepen.
Kies uit honderden triggers en voorwaarden om je workflow en processen te automatiseren.
Gebruik specifieke labels of verscheidene afdelingen om je sociale media ondersteuningskanalen te beheren.
Verhoog je productiviteit door standaardberichten te gebruiken, bijlagen toe te voegen en notities in te voegen.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering die ons in staat stelt om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan onze klanten.
We kozen voor een andere benadering dan de andere software op de markt. We bieden bepaalde kanalen als add-ons, wat je geld bespaart, vooral als je een groot aantal vertegenwoordigers hebt. Betaal enkel voor wat je gebruikt met onze transparante prijzen.
Elke LiveAgent-functie inclusief sociale media-ondersteuning.
Door je sociale media-klantenservice te stroomlijnen tot helpdesksoftware, beschik je over een voorsprong op je concurrenten. Klanten willen je gemakkelijk kunnen contacteren, zonder eerst uit te zoeken welk kanaal het snelste is en het meeste kans op een antwoord heeft.
Onthoud dat de goeie ouwe e-mails langzaamaan vervangen worden door realtime live-chat, callcentersoftware en sociale media-berichten. Met LiveAgent kan je onmiddellijke reacties bieden. Investeren in een Nederlandse klantenservice-software zal je helpen met het bieden van snelle, handige en vlotte klantenondersteuning.
Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen om erachter te komen hoe LiveAgent je klantenondersteuning een boost kan geven en de klantentevredenheid van je zakenpartners kan verhogen.
LiveAgent past zich aan aan je bedrijfsgrootte en branche. We hebben reeds organisaties van alle types en groottes geholpen. Bekijk wat ze over het gebruik van onze software te zeggen hebben.
E-commerce & Diensten
Reizen & Accomodatie
Marketing & Telecom
Entertainment
Vraag je je ooit afgevraagd waarom bedrijven met hun klanten begonnen te communiceren via een sociale klantenservice-software in plaats van rechtstreeks op sociale media? Omdat ze het in de gaten houden van verschillende apparaten, het delen van inloggegevens en het schakelen tussen tabbladen helemaal moe waren! Herken je jezelf bij het volgende?
Weet je niet waarover je vorige gesprek met een klant ging omdat het zich op een ander kanaal bevond? LiveAgent houdt het bij.
Schakel je te veel over naar een andere software of hardware? Laat LiveAgent het werk voor je doen.
Vertrouw je op meldingen om je te laten weten wanneer klanten je contacteren via sociale media? LiveAgent pingt je onmiddellijk.
Beheer je verschillende profiele op verschillende sociale media? Met LiveAgent kan je ze allemaal vanop één dashboard beheren.
Sociale media-klantenservice is een relatief nieuwe softwareniche. Het hoofddoel is om elk bericht en vermelding op verschillende sociale netwerken in één systeem te verzamelen vanwaar je met je publiek kan communiceren.
Het belangrijkste voordeel is dat deel uitmaken van een helpdesksysteem met meerdere kanalen je in staat stelt om klanteninteracties van andere kanalen te zien op dezelfde plaats.
Daarbij wordt elk bericht verzameld in de universele inbox en daarna omgezet in verenigde tickets met de hybride ticketstroom.
Als je hebt beslist om je sociale media-publiek buiten de specifieke netwerken te ondersteunen, dan begin je best met het noteren van alle vereisten die je hebt voor het systeem. In de eerste ronde moet je controleren of je het e-mailverkeer op dezelfde plaats als je sociale media-verkeer wil brengen.
Daarna moet je overwegen om live-chatondersteuning te voorzien, een callcenter toe te voegen of om zelfbedieningsondersteuning te voorzien via een kennisbank. Last but not least wil je misschien over een platform zoals het klantenportaal beschikken, waar gebruikers al hun vragen kunnen vinden, hun vragen aan een forum kunnen stellen of verbeteringen en feedback kunnen toevoegen.
LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde Nederlandse helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daar is een reden voor. We bieden een helpdesksoftware van wereldklasse die een vlotte ervaring creëert voor zowel je team als je klanten. Probeer LiveAgent vandaag nog met onze gratis 14-daagse demo, of probeer onze gratis versie van LiveAgent uit. We zullen je graag ontvangen.
Als je op zoek bent naar het beste helpdesksysteem met sociale media-ondersteuning, dan moet je zeker verschillende alternatieven vergelijken. De helpdesk met meerdere kanalen bevat veel meer dan enkel connectoren voor sociale media. Zelfs al heb je niet elke functie nodig, het is essentieel om de keuze te hebben om een bepaald kanaal toe te voegen terwijl je bedrijft groeit.
65% van de mensen tussen 18-34 jaar gelooft dat sociale media effectieve kanalen zijn voor klantenservice. Microsoft
48% van de klanten verwacht een reactie op vragen en klachten via sociale media binnen de 24 uur. Statista
Meer dan 50% van de bedrijven meldt dat hun meest kritieke probleem met klantenervaring het “bieden van een vlotte ervaring over verschillende kanalen heen” is. Incite Group
57% van de klanten contacteert liever bedrijven via digitale media zoals e-mail of sociale media dan gebruik te maken van stemondersteuning. Ameyo
Vriendelijke medewerkers op vertegenwoordigers van de klantenservice zorgen voor de memorabele ervaring die ervoor zorgt dat klanten bij een bepaald merk blijven, volgens 73% van de klanten.
Die ervaring bieden kan gemakkelijk zijn, als je weet wat het inhoudt. Volgens Shep Hyken, een expert in klantenservice, moeten klantenondersteuningsvertegenwoordigers tijdig en op een persoonlijke manier antwoorden en nooit vergeten om de extra vragen te stellen. Bijvoorbeeld, als een klant je vraagt om hun probleem snel op te lossen, vraag hen dan hoe snel zodat aan de verwachtingen kan voldaan worden of ze verlaagd moeten worden.
Onthoud, trouwe klanten verhogen het rendement op investering omdat ze de neiging hebben om meer te kopen.
Sociale media klantenservice is klantenservice bieden aan bestaande of potentiële klanten via sociale media platformen als Facebook, Instagram of Twitter. Sociale media klantenservice omvat het beantwoorden van directe berichten, opmerkingen en vermeldingen binnen een periode van 24 uur.
De beste manier om sociale media als een tool voor klantenservice te gebruiken, is om je sociale media-kanalen te behandelen zoals een officieel ticket van een klant. Bied snelle, eerlijke, lieve en deskundige antwoorden op elk bericht, opmerking of vermelding.
Sociale media is belangrijk voor klantenservice omdat het bedrijven in staat stelt om met hun publiek in contact te staan. Bedrijven kunnen heel gemakkelijk hun klanten op de hoogte houden van aankomende evenementen, sales of veranderingen. Op dezelfde manier kunnen klanten bedrijven contacteren met vragen, opmerkingen of bedenkingen. Wanneer de vragen van klanten onbeantwoord blijven, zullen de klanten niet twijfelen om hun zaken ergens anders heen te brengen.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .