Quriobot chatbot beoordeling

Quriobot is een chatbot software die gebruikt kan worden om feedback te verzamelen, leads te verzamelen, afspraken te plannen, de verkoop te stimuleren en meer. De software biedt meer dan 70 bot talen samen met dynamische vertaling van Google Translate en de mogelijkheid om alle Quriobot-acties naar Google Analytics te sturen. Hoewel de software niet gemakkelijk te gebruiken is voor beginners, biedt Quriobot een gratis abonnement en betalende abonnementen met verschillende specificaties. Er zijn echter enkele problemen met Quriobot, waaronder incidentele systeemuitval en bugs.
Quriobot chatbot beoordeling
Compare Quriobot chatbot beoordeling with other in: How Quriobot chatbot beoordeling is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
15 reviews

Quriobot is een gespreksplatformtool voor het maken van chatbots. Het helpt gebruikers om leads aan te trekken en de klantenservice te automatiseren. Al met al is de tool enigszins stabiel, maar heeft enkele nadelen die veel abonnees zouden kunnen afschrikken. Meer daarover…

Pricing
Starting from:
14   per maand
Free trial: No
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.5
Gebruikservaring
3
Prijs
5
Implementatie
2.5

Key takeaways

Pros

  • Breed scala aan abonnementen
  • Groot aantal sjablonen
  • Ontwikkelaarsmodus met bredere functies

Cons

  • Problematisch aanmeldingstraject met foutmeldingen en serverstoringen
  • Lange laadperiode
  • Langdurig onboarding-proces
  • Gebrek aan automatisch opslaan

Aan de slag met de Quriobot-functie

Quriobot is een populaire softwaretool voor chatbots met functies die het gebruik van chatbots op websites mogelijk maken. Daarnaast kunnen abonnees de functies van Quriobot gebruiken op verschillende conversatie-messengers, waaronder Facebook en WhatsApp. We zullen nu kijken naar de chatbotfunctie van Quriobot en zien hoe deze software dagelijks presteert.

Aangezien Quriobot een gratis abonnement aanbiedt, zou u denken dat het vrij eenvoudig is om ermee aan de slag te gaan. Wat u moet doen is naar hun website gaan en op de knop “aanmelden” klikken. Nadat u akkoord bent gegaan met enkele regels en beleidsregels, krijgt u verschillende opties om een account aan te maken, waaronder: Google, Facebook, Office 365 en de traditionele manier met uw emailadres en naam.

Hier kwam ik enkele problemen tegen. Welk wachtwoord ik ook zou typen, Quriobot zou zeggen dat het niet sterk genoeg was. Dit gebeurde met ten minste 5 verschillende wachtwoorden die ik gebruikte (inclusief wachtwoorden met cijfers en speciale tekens, evenals hoofdletters en kleine letters). Uiteindelijk moest ik me aanmelden met mijn Facebook-account.

Meld u aan bij de startpagina van Quriobot
Akkoord gaan met de regels en het beleid van Quriobot
Opties voor het maken van een Quirobot-account

Na succesvolle registratie wordt u naar de hoofdpagina van uw account geleid. Hier krijgt u een gids met 16 stappen om aan de slag te gaan met Quriobot. U hoeft het niet te volgen, maar het kan nuttig blijken te zijn. Er is een kans dat u sneller leert hoe u Quriobot moet gebruiken. De tutorial leert u dingen zoals hoe u bots een naam geeft, sjablonen kiest, nieuwsstappen en regels toevoegt, botberichten configureert, implementeert en meer.

Quriobot - handleiding om aan de slag te gaan
Quriobot - chatbotinstellingen

Wanneer u uw bot heeft gemaakt, wordt het tijd om deze in de door u gewenste kanalen te plaatsen. Hier hebtu een paar opties om het te doen. U kunt de chatbot op een landingspagina plaatsen, embedden in uw website of integreren in een van de geïntegreerde instant messengers, zoals WhatsApp.

Quriobot - opties voor chatbotintegratie

Enkele hoogtepunten:

  • Het aanmeldingsproces is enigszins uitdagend omdat de website de indruk wekt buggy en traag te zijn
  • Het installatieproces duurt onder normale omstandigheden enkele minuten, maar bij problemen kan dit langer duren
  • Ik ondervond enkele problemen, voornamelijk met het in- en uitlogproces, omdat het onmogelijk was om opnieuw in te loggen na het uitloggen – ik moest een nieuw account aanmaken
  • Als nieuweling raakt u misschien ontmoedigd om het aanmeldingsproces te voltooien

Quriobot chatbot Functies en implementatie

Kijkend naar de functies van Quriobot en het implementatieproces, valt er veel te verbeteren. Als u eenmaal bezig bent met het maken van uw eerste echte chatbot, zult u misschien positief verrast zijn met enkele van de beschikbare opties. Dat komt omdat Quriobot een breed scala aan mogelijkheden biedt. U kunt chatbots maken om uw klanten te helpen, leads op te halen, feedback te verzamelen, informatie over leads te verzamelen en naar Zapier te sturen, afspraken te plannen, de verkoop te stimuleren en meer.

Quriobot’s functies

Allereerst, schreeuw naar Quriobot voor het bieden van een “preview” -functie. Voorvertoningen van uw chatbots bij elke stap van het creatietraject is een krachtig en nuttig iets om te hebben. Hiermee kunt u uw voortgang volgen en zien of u geen fouten maakt.

Quriobot - voorbeeld van chatbot

Als u chatbots in meer dan 1 taal moet maken, is er geen enkel probleem. Allemaal dankzij meer dan 70 bot talen samen met dynamische vertaling van Google Translate. Dit is vooral handig voor bedrijven met een internationaal publiek.

Quriobot - meertalige instellingen

Het heeft met name weinig zin om chatbots te implementeren als u zich niet bezighoudt met enige vorm van tracking en analyse. Gelukkig kunt u alle Quriobot-acties als virtuele pageviews en events naar uw Google Analytics sturen (ook naar Google Tag Manager).

Quriobot - instellingen voor tracking en analyse

Wat betreft de implementatie van de chatbots zelf, er zijn veel plaatsen om ze in te zetten. Ze omvatten: landingspagina, uw website, instant messengers (zoals Facebook, Viber) en als een aparte live chat. Elke plaats heeft een ander implementatieproces, dat wordt weergegeven in de sectie “kanalen” in het Quriobot-dashboard.

Quriobot - live chatinstellingen

Prestaties en bruikbaarheid

Mijn algemene indruk is dat Quriobot niet de gemakkelijkste chatbotsoftware is om te gebruiken, vooral als u nog nooit eerder chatbots hebt ontworpen. Het kost wat tijd om vertrouwd te raken met alle functies en hoe ze werken, zelfs als het gaat om het maken van een eenvoudige bot.

Een mooi voordeel is zeker de “preview” feature, waarmee u kunt zien hoe uw chatbots er in de praktijk uitzien. Op deze manier kunt u uw voortgang onderweg volgen en tijdens het hele proces aanpassen.

Verwacht echter niet dat u weinig tijd zult besteden aan het uitzoeken van alle functionaliteiten. De software wekt de indruk gecompliceerd en niet bijzonder gebruiksvriendelijk te zijn. Wat hier meer brandstof aan het vuur toevoegt, zijn de incidentele systeemuitval en bugs.

Al met al heeft Quriobot zeker wat verbeterpunten. U zult ze echter niet zien als uw behoeften niet te geavanceerd zijn.

Quriobot prijzen

Allereerst biedt Quriobot een gratis abonnement voor hun abonnees. Dat is goed nieuws voor alle fans van niet-betalende oplossingen. Bovendien zijn er ook betalende abonnementen die gebruikers kunnen gebruiken. Alle beschikbare abonnementen en hun specificaties worden hieronder uitgelegd.

Gratis abonnement

Binnen dit abonnement kunt u verwachten toegang te hebben tot een behoorlijk aantal functies.
Voorbeelden zijn onder meer emailondersteuning, een onbeperkt aantal organisatieleden, All Step-typen en een aangepaste look en feel per bot.

Bovendien zijn er enkele interessante functies om van te profiteren voor verschillende messenger-apps, zoals: Facebook-kanaal, Facebook-commentaartrigger, WhatsApp (Twilio) -kanaal, LINE-kanaal, MessageBird-kanaal, Telegram-kanaal, Viber-kanaal, WhatsApp (360Dialog) -kanaal en zelfs een livechat.

Business-abonnement

Het Business-abonnement begint bij €14 per maand en omvat alles van het gratis abonnement met enkele extra voordelen.

Dat zijn: verwijder Quriobot-branding, aangepast domein voor de bestemmingspagina, algemeen domein en ook een complete kennisbank voor u en uw klanten.

Agency-abonnement

Vervolgens hebben we het Agency-abonnement dat begint bij €1062/maand. Binnen deze kunt u absoluut alles van het businessplan verwachten. Bovendien is er ook een suborganisatiekorting en een aangepast implementatiedomein.

Enterprise-abonnement

Last but not least, laten we diep ingaan op het Enterprise-plan dat begint bij €5127/maand. Deze bevat alles van het bureauplan. Als bonus zijn er ook alle andere Quriobot-functies, aangepaste look en feel, aangepaste API-integraties, aangepaste rapportage, op maat gemaakte bots door Quriobot-ontwikkelaars en natuurlijk premium ondersteuning met telefoon, email en chat.

Quriobot - prijzen

Besluit

In grote lijnen is de chatbotoplossing van Quriobot een middelmatige tool die voorziet in basisbehoeften. De algemene indruk is dat het geen buitengewone functies biedt.

Aan de andere kant doet het zijn werk als het gaat om het maken van eenvoudige bots, hoewel sommige functies echter verwarrend of uitdagend lijken, vooral als je nog nooit eerder hebt gecodeerd.

Enkele van de zeker grote voordelen zijn de reeks abonnementen, de verscheidenheid aan sjablonen en de ontwikkelaarsmodus. Problemen als een problematisch aanmeldingstraject, een lang implementatieproces en ontbrekende automatische opslag zijn echter de nadelen van deze tool.

Opmerking: de meningen in dit artikel zijn die van de gastauteur en niet noodzakelijkerwijs van LiveAgent.

Gemeenschappelijke kwesties en problemen

Wat moet ik doen als ik mijn bot niet kan redden?

In een situatie waarin de optie om een bot op te slaan niet werkt, zijn er enkele mogelijke oplossingen. Eén: vernieuw uw website. In dit geval kunt u echter de niet-opgeslagen wijzigingen kwijtraken. Twee: klik op de knop “uw niet-opgeslagen wijzigingen ongedaan maken”. Op deze manier verliest u echter ook de wijzigingen (maar in ieder geval niet de hele bot). Drie: neem contact op met de ondersteuning van Quriobot voor hulp. Vier: Controleer hun antwoord op waarom u uw bot niet kunt opslaan en de essentiële aanpassingen of wijzigingen kunt aanbrengen.

Kan ik erachter komen of Quriobot een storing heeft?

Natuurlijk, het is mogelijk om te controleren of Quriobot een storing heeft. Om dit te doen, kunt u bijvoorbeeld naar de Statusgator-website gaan en daar de status van Quriobot controleren. Bovendien zou je het direct op de website van Quriobot moeten kunnen zien: als het correct werkt zonder problemen, betekent dit dat er geen storingen zijn.

Hoe vind ik oplossingen als ik problemen heb met het bewerken van de bot?

Als u problemen ondervindt bij het bewerken van Quriobots, heb je 2 opties. Bekijk eerst de Quriobot Academy met nuttige artikelen. Als dat niet helpt, neem dan per email contact op met Quriobot om het probleem uit te leggen.

Product reviews

Vraag klantenfeedback als een professional met de emailsjablonen voor feedback van LiveAgent. Onze 9 unieke sjablonen zijn klaar voor gebruik.

Emailsjablonen voor feedback

De tekst bespreekt het belang van effectieve productupdate-e-mails en het gebruik van sjablonen om professionele communicatie te bevorderen. Het biedt voorbeelden van feedback- en suggestieborden als interactieve methoden voor klantenfeedback en benadrukt het belang van een goede klantenervaring en snelle ondersteuning. LiveAgent wordt aanbevolen als klantenservicesoftware met meer dan 180 functies voor verbeterde klantenervaring en loyaliteit.

Sjablonen voor reacties op feedback van klanten voor negatieve, neutrale en positieve recensies. Bewaar onze sjablonen om elke keer professioneel te reageren.

Emailsjablonen voor reacties op feedback van klanten

Sjablonen voor reacties op feedback van klanten voor negatieve, neutrale en positieve recensies. Bewaar onze sjablonen om elke keer professioneel te reageren.

Op zoek naar een chatbottool voor uw bedrijf? Doe met ons mee voor een gedetailleerde beoordeling van de Freshchat-chatbot om te zien of het een hulpmiddel is voor uw behoeften.

Freshchat chatbotbeoordeling

Freshchat biedt verschillende abonnementen met een breed scala aan functies, waaronder chatbots, analyses en groepen. Het gratis abonnement heeft al veel functies, maar de betaalde abonnementen bieden extra voordelen, zoals meer botsessies en live vertaling. Het nadeel is dat het duur kan worden, omdat er per vertegenwoordiger wordt gefactureerd. Ondanks enkele nadelen is het platform gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te navigeren. Het installatieproces is eenvoudig, maar het kan soms langzaam werken. Over het algemeen is Freshchat een oplossing die zeker het proberen waard is.

Meer weten over Guru's kennisbank? Bekijk ons artikel om erachter te komen hoe het werkt en hoe het presteerde in onze tests.

Guru kennisbank beoordeling

Guru is een kennisbanksoftware waarmee je inhoudssuggesties op basis van AI, premium-ondersteuning en CSM- en implementatieservices kan krijgen. Het heeft een zeer goed afgeronde functionaliteit met veel functies, een gemakkelijk te gebruiken interface en een geweldige artikelredacteur. Het is ook redelijk geprijsd en biedt een gratis proefversie. Er kunnen echter problemen zijn met verbindingsproblemen, afbeeldingslevering en uitnodigingen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo