Gratis proefperiode
discovery call man on phone wih customer

Kennismakingsgesprek checklijst

Hoe voert u een succesvolle kennismakingsgesprek? Wat moet ik opnemen? Waar moet ik beginnen? Dit zijn allemaal belangrijke vragen om te stellen als u het werk goed doet.

We hebben een lijst samengesteld met controles die u moet doorlopen om succes te garanderen. Lees verder om meer te weten te komen.

Wat is een checklijst voor kennismakingsgesprekken?

Een kennismakingsgesprek checklijst is een lijst met items die voor, tijdens en na een kennismakingsgesprek binnen het verkoopproces moeten worden ingevuld.

Dit omvat taken als het voorbereiden van het gesprek, het vooraf verzamelen van informatie, het maken van aantekeningen tijdens het gesprek en de opvolging daarna.

Door een checklijst te gebruiken, kunt u ervoor zorgen dat u niets mist en het meeste uit uw tijd haalt bij het kwalificeren van een potentiële koper.

Het belang van een checklijst voor kennismakingsgesprekken

Door deze checklijst te volgen, kunt u georganiseerd en efficiënt zijn tijdens uw tijd met de prospect. Hierdoor bent u minder tijd kwijt aan voorbereiding en meer tijd aan verkopen.

Mis geen belangrijke informatie die relevant kan zijn voor het gesprek.

Wie kan profiteren van een checklijst voor kennismakingssgesprekken?

  • leden van het verkoop- en marketingteam

Dit zijn de mensen die doorgaans kennismakingsgesprekken voeren met prospects, dus ze moeten bereid zijn om tijdens elk gesprek hun best te doen.

  • verkoopmanager

Timemanagement is cruciaal als je de leiding hebt over een team van mensen die prospects bellen. Deze checklijst stelt verkoopmanagers in staat om verkooptactieken efficiënt te lanceren en hun zakelijke doelen te bereiken.

  • verkoopprofessionals

Verkopers kunnen ook een checklist voor kennismakingsgesprekken in hun voordeel gebruiken. Door voorbereid te zijn op elk gesprek en te weten wat er van hen wordt verwacht, kunnen ze zich concentreren op de verkoop in plaats van op de logistiek van het gesprek.

Verken de checklijst voor kennismakingsgesprek

Kennismakingsgesprek checklijst
Voordat u een kennismakingsgesprek voert, moet u weten wie er aan de andere kant van de lijn zit en wat voor soort informatie zij hebben.

Waarom is het belangrijk om het gesprek te plannen?

Allereerst is het belangrijk om een ​​idee te hebben van wie de klant is en wat hij van de service verwacht. Bovendien helpt het hebben van een agenda voor het gesprek u om gefocust te blijven en ervoor te zorgen dat u alle belangrijke onderwerpen behandelt. Als u van tevoren informatie verzamelt, kunt u ten slotte meer tijd besteden aan het gesprek, vragen stellen over het ontdekken van verkopen en de potentiële klant beter leren kennen.
Plan ahead illustration
Professionals always plan ahead (source: nerdynaut.com)

Hoe het gesprek plannen?

Voordat u een nieuw verkoopproces met prospects start, moet u ervoor zorgen dat uw lijst met contactpersonen up-to-date is. Controleer of er nieuwe informatie is toegevoegd aan de website van de potentiële klant of sociale media-pagina’s, zodat u tijdens het gesprek relevante vragen kunt stellen. Overweeg tot slot een scenarioschrijver een agenda te laten maken voor uw kennismakingsgesprekken.

Welke tools om te gebruiken voor het plannen van een gesprek?

  • spreadsheets met gegevens
  • software voor contactbeheer
  • software voor emailmarketing met geautomatiseerde druppelreeksen voor het voeden van leads
  • luisterhulpmiddelen voor sociale media</li >
  • tools voor onderzoek naar potentiële klanten
Zodra u het gesprek heeft gepland, is het tijd om uw potentiële koper te kwalificeren. Dit omvat het bepalen of ze al dan niet passen bij wat u aanbiedt en het beslissen over de volgende stappen nadat het klantenkennismakingsproces is voltooid.

Waarom is het belangrijk om uw koper te kwalificeren?

Hiermee kunt u zich concentreren op degenen die goed passen bij uw product of dienst. Dit bespaart zowel jou als de prospect tijd en energie, aangezien jullie geen van beiden het proces moeten doorlopen om iets te bespreken dat niet goed bij elkaar past.
Kennismakingsgesprek checklijst
Professionele kopers vinden

Hoe kwalificeert u uw koper?

De beste manier om een ​​koper te kwalificeren, is door vragen te stellen die u inzicht geven in hun behoeften en of uw product of service hieraan kan voldoen. Enkele van de vragen die u kunt stellen zijn:
  • Wat zijn uw huidige zakelijke uitdagingen?
  • Wat zijn uw doelen voor de toekomst?
  • Hoe genereert uw bedrijf momenteel leads?
  • Welk type huidige oplossing overweegt u?

Welke tools moet u gebruiken om uw koper te kwalificeren?

  • vragenlijsten voor potentiële klanten
  • sjablonen voor koperspersona’s
  • kwalificatiematrices
Zodra u uw koper heeft gekwalificeerd, is het tijd om een ​​diagnose te stellen van hun behoeften. U moet bepalen met welke problemen ze momenteel worden geconfronteerd en de oplossingen begrijpen die het beste bij hen passen.

Waarom is het belangrijk om de behoeften van de prospect te diagnosticeren?

Het zorgt ervoor dat u de behoeften van potentiële klanten begrijpt. Op basis van de diagnose kunt u een oplossing bieden die tegemoet komt aan hun zakelijke uitdagingen. Bovendien kunt u uw product of dienst efficiënt positioneren als u precies weet waarnaar klanten op zoek zijn. Als u naar hun behoeften vraagt, krijgt u een beter inzicht en kunt u bepalen wat wel en niet werkt.
Kennismakingsgesprek checklijst
It’s best to meet prospect needs

Hoe de behoeften van de prospect te diagnosticeren?

Stel vragen die u inzicht geven in de uitdagingen waarmee de koper wordt geconfronteerd en hoe uw product of dienst hen kan helpen deze te overwinnen. Hoe specifieker de vragen zijn, hoe beter u de behoeften van de prospect kunt begrijpen.

Welke tools te gebruiken voor het diagnosticeren van de behoeften van de prospect?

  • enquêtes (bijv. NPS)
  • tools voor het beoordelen van verkooppijplijnen
  • concurrentenanalyse
  • personasjablonen
Het SPIN-model is een verkooptechniek die kan worden gebruikt om de koopstatus van de potentiële klanten te bepalen en meer deals te sluiten. Het staat voor Situatie, Probleem, Implicatie en Behoeften.

Waarom is het gebruik van het SPIN-model belangrijk?

Hiermee kunt u belangrijke informatie over uw potentiële klanten identificeren en hoe ze momenteel op verkopers reageren. Als de status van een koper niet overeenkomt met die van u, moet u weten waarom, zodat u eventuele problemen kunt oplossen voordat u verder gaat.
Spin selling
SPIN model for better selling (source: lucidchart.com)

Hoe het SPIN-model te gebruiken?

Het SPIN-model werkt het beste als u vragen stelt die u helpen begrijpen hoe uw prospect reageert en welke informatie hij nodig heeft. Hierdoor kunt u zich snel aanpassen en effectiever benaderen.

Welke tools te gebruiken voor het SPIN-model?

  • onderzoeken naar prospects
  • spreadsheets
  • software voor het beheren van uw verkoopproces
  • CRM-software
Onderzoek het bedrijf van uw potentiële klanten en kom meer te weten over hun zakelijke uitdagingen.

Waarom is het belangrijk om vooraf een lijst met vragen op te stellen?

Het is ideaal om van tevoren een lijst met vragen te maken. Het stelt u in staat om beter voorbereid te zijn om relevante vragen te stellen wanneer u met een prospect spreekt.

Hoe stel je van tevoren een lijst met vragen op?

Stel een vragenlijst samen om de behoeften van de koper te begrijpen.
LiveAgent’s FAQ support
Example of LiveAgent’s FAQ page
Het stellen van dit soort vragen kan moeilijk zijn, dus het is belangrijk om vooraf te weten welk type informatie u zoekt.

Welke hulpmiddelen om vooraf een lijst met vragen op te stellen?

    • contactformulieren en enquêtes
    • een pagina met veelgestelde vragen op uw website
    • sjablonen voor koopcycli
    • spiekbriefjes voor verkoopgesprekken
ul>
Tijdens het verkoopproces bepaalt de gespreksduur de hoeveelheid tijd die u met uw potentiële klanten heeft om meer te weten te komen over hun behoeften.

Waarom is het belangrijk om een ​​gespreksduur in te stellen?

Het is belangrijk voor een efficiënt gebruik van tijd. Dit helpt u te bepalen wat u tijdens het gesprek moet bespreken. Bovendien geeft het de prospect een tijdsbestek om hun schema rond uw oproep te beheren. Door een gespreksduur in te stellen, kunt u ook uw verkooppraatje plannen. U moet ervoor zorgen dat u alle vragen en zorgen van de koper binnen de geplande tijd kunt beantwoorden.
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software
Oproepopnamefunctie van LiveAgent

Hoe stel ik de gespreksduur in?

De beste manier om de gespreksduur in te stellen, is door uit te zoeken wanneer de potentiële klant beschikbaar is en wat hun favoriete beltijden zijn.

Welke tools kunnen worden gebruikt voor het instellen van de gespreksduur?

  • tools voor agendaplanning
  • software voor het opnemen van gesprekken
  • apps voor tijdregistratie
In de verkoop is een belscript een gids die aangeeft wat u wanneer moet zeggen. Deze scripts zijn gebaseerd op de best-practice-regels en daarom stellen ze vertegenwoordigers in staat om altijd de beste klantenservice te leveren.

Waarom is het gebruik van een oproepscript belangrijk?

Oproepscripts zorgen ervoor dat u beter voorbereid bent op ontdekkingsgesprekken, omdat ze benadrukken wat er op bepaalde punten moet worden gezegd. U hoeft zich geen zorgen te maken over wat u vervolgens moet zeggen en u kunt zich concentreren op de behoeften van de potentiële klant.
Call center scripting
Call center scripting (source: knowmax.ai)

Hoe gebruik ik een callscript?

Lees het woord voor woord, zodat u zich kunt concentreren op het gesprek. Afwijken van het script kan het gesprek off-topic leiden en ervoor zorgen dat je niet meer te weten komt over de behoeften van de potentiële klanten.

Welke tools kunnen worden gebruikt voor het volgen van een oproepscript?

  • oproepscripts
  • uzelf opnemen tijdens gesprekken
  • spraakherkenningssoftware
Het gebruik van tools kan uw gespreksworkflow stroomlijnen en het verkoopproces efficiënter maken. Tools zullen uw werk ook gemakkelijker maken, zodat u zich kunt concentreren op de behoeften van de potentiële klant.
Call center in help desk software - LiveAgent
LiveAgent has the right call center features and integrations
Hiermee kunt u alle benodigde informatie en notities vastleggen, zodat u ze later tijdens follow-ups kunt raadplegen. Het maakt het ook gemakkelijker voor u om statistieken bij te houden, gegevens te analyseren en patronen in uw verkoopproces te identificeren. Tools zijn essentieel voor het opzetten van gespreksworkflows, omdat u hiermee bepaalde taken kunt automatiseren die normaal gesproken tijd in beslag nemen tijdens gesprekken. Dit omvat procedures zoals het opnemen van oproepen of het verzenden van vervolgemails.

Hoe tools gebruiken om de gespreksworkflow te stroomlijnen?

Bepaal welke tools het beste voor u werken en integreer deze vervolgens in uw processen. LiveAgent is een van de natuurlijke keuzes, aangezien het kan worden geïntegreerd met de meeste CRM’s en het een geweldige manier is om klantenondersteuning te beheren.

Welke tools zijn beschikbaar om het belproces te stroomlijnen?

  • software voor klantenondersteuning (LiveAgent)
  • software voor het opnemen van gesprekken
  • apps voor tijdregistratie
  • planners voor vergaderingen
  • spraakherkenning software
Tijdens een bepaalde fase van hun koopproces ervaren uw klanten verschillende pijnpunten. Door ze te identificeren, kunt u antwoorden en oplossingen voor deze problemen bieden.

Waarom is het belangrijk om vragen te koppelen aan het traject van de koper?

Dit proces stelt klanten in staat zich meer op hun gemak te voelen en biedt uw vertegenwoordigers de mogelijkheid om hun vertrouwen te winnen. Om een ​​beter inzicht te krijgen in wat klanten zoeken en hoe dat aansluit bij uw product-/serviceaanbod.
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent
Feedback van LiveAgent & suggestiesfunctie

Hoe koppelt u vragen aan het traject van de koper?

De beste manier is door eerdere gesprekken op te volgen, te vragen waar ze zich in het koopproces bevinden en uw vragen daarop af te stemmen. U moet ook bereid zijn om dezelfde vraag op verschillende manieren te stellen, zodat je verschillende antwoorden kunt krijgen. Zorg ervoor dat u open vragen stelt. Vermijd ja- of nee-vragen, omdat ze u misschien weinig feedback geven. Het gebruik van indringende vragen wordt in dit stadium ook aanbevolen.

Welke tools om vragen te matchen met het traject van de koper?

  • CRM’s
  • lead scoring
  • software voor marketingautomatisering
  • vragenlijsten/enquêtes
Bij het opzetten van een ontmoeting met een prospect, is het belangrijk om de beste tijd en locatie voor beide partijen te overwegen. Zo voorkomt u dat u opnieuw moet plannen of moet annuleren.

Waarom is het belangrijk om verkoopmeetings te organiseren?

Het laat zien dat u hun tijd respecteert en maakt productieve gesprekken mogelijk. Je zult ook in staat zijn om uw planning effectiever te beheren en de tijd die u hebt met potentiële planning optimaal te benutten. Als u de tijd en moeite neemt om een ​​afspraak te maken, krijgt u vertrouwen en respect bij uw prospect, wat u enorm zal helpen bij het sluiten van de deal.
Video call feature in Live chat software - LiveAgent
LiveAgent’s video-oproepfunctie
</figure >

Hoe verkoopmeetings te regelen?

Het is belangrijk om te onthouden dat mensen bij het opzetten van een verkoopvergadering vaak nee zeggen vanwege tijdgebrek of omdat ze niet het gevoel hebben dat ze aan uw eisen voldoen, dus volhardend zijn is belangrijk. Als een persoon verhinderd is, kijk dan of iemand anders in zijn plaats aanwezig kan zijn. Wat de timing betreft, werken doordeweekse ochtenden of later in de middag goed omdat mensen het dan meestal minder druk hebben. Bijeenkomsten op vrijdag moeten worden vermeden, aangezien vrijdagen doorgaans als het einde van de week worden beschouwd. De beste locatie hangt af van uw prospects, maar over het algemeen zal een kantoor of café werken.

Welke tools om te gebruiken voor het organiseren van sales meetings?

  • software voor klantenondersteuning (LiveAgent)
  • planners voor vergaderingen
  • software voor videoconferenties of conferentiegesprekken
  • apps voor tijdregistratie
  • </ul >
Het opvolgen van uw prospects is een cruciaal onderdeel van het verkoopproces, maar het kan lastig zijn om te weten wat u moet zeggen en wanneer u het moet zeggen.

Waarom is het plannen van follow-ups belangrijk?

Door je follow-ups van tevoren te plannen, hebt u de tijd om u goed voor te bereiden op elk gesprek. Het toont ook uw toewijding om zaken met hen te doen. Hierdoor kunt u uw planning effectiever beheren en alle aankomende kansen optimaal benutten.
Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
LiveAgent’s canned messages feature

Hoe follow-ups plannen?

De beste manier is om binnen 24 uur na een telefoontje een e-mail te sturen met daarin bepaalde vragen of verzoeken. Dit kan vragen zijn naar hun zakelijke pijnpunten (indien nog niet besproken tijdens het gesprek) en hun beschikbaarheid voor een andere vergadering. Vervolg binnen 48 uur daarna met een nieuwe email waarin u wordt gevraagd een tijd in te plannen voor uw volgende gesprek.

Welke tools te gebruiken voor het plannen van follow-ups?

  • emailsjablonen of standaardantwoorden
  • emailautomatiseringstools
  • CRM’s
  • software voor videoconferenties of conferentiegesprekken
Zodra u een verkoopvergadering heeft georganiseerd en contact heeft opgenomen met uw potentiële klant, is het tijd om het besluitvormingsproces af te ronden en de deal te sluiten. In eerste instantie lijkt het misschien moeilijk, maar met de juiste technieken wordt het makkelijker.

Waarom is het belangrijk om een ​​deal te sluiten?

Door een deal te sluiten, kunt u doorgaan naar de volgende fase en een verkoop doen. Het vergroot ook uw kansen dat ze in de toekomst naar u terugkeren. Bovendien bouwt het uw vertrouwen als verkoper op en laat het uw voortgang in de loop van de tijd zien.
Business deal illustration
De deal sluiten

Hoe sluit u een deal?

Vraag de potentiële klant of ze geïnteresseerd zijn in het product of de dienst die u aanbiedt. Leg uit hoe het hen kan helpen en vraag naar eventuele zorgen die ze hebben, enz. Probeer ook eens een korting te geven als aanmoediging. Als ze nog steeds niet overtuigd zijn van een aankoop, vraag ze dan of ze iemand anders kennen die mogelijk geïnteresseerd is in wat u te bieden hebt.

Welke tools te gebruiken om een ​​deal te sluiten?

  • voorstelsjablonen
  • verkoopscripts
  • emailsjablonen of standaardantwoorden
  • telefoonscripts
  • software voor videogesprekken

Wat is een goed kennismakingsgesprek?

  • Luister goed naar wat de potentiële klant zegt

Stel vragen tijdens het kennismakingsgesprek om de behoeften en pijnpunten te begrijpen. Word vriendelijk met de koper, toon empathie en toon begrip.

Plan een vervolggesprek op basis van wat er tijdens het gesprek is besproken. Zo kunt u bevestigen dat beide partijen geïnteresseerd zijn om samen verder te gaan voordat er verdere toezeggingen worden gedaan.

  • Zorg voor een gezonde praat-luisterverhouding

Deze stap is echt belangrijk. U zou gewoon kunnen blijven praten, maar dat is niet waar verkoopgesprekken over gaan. Onthoud dat de koper veel aan het woord moet zijn, aangezien het een tweerichtingsgesprek moet zijn.

Zorg er ook voor dat u de juiste vragen stelt. Door meer open, niet-leidende soorten vragen te stellen, kunt u belangrijke informatie verzamelen over wat ze nodig hebben en waar u ze mogelijk kunt helpen.

  • Stel uw vragen om lange antwoorden te krijgen

De beste vragen tijdens een kennismakingsgesprek zijn vragen die beantwoord moeten worden met lange opmerkingen. Dit betekent dat ze breed en open moeten beginnen, zodat u ruimte hebt om dieper in te graven als dat nodig is.

  • Focus op luisteren als er stilte is tijdens gesprekken

Als uw potentiële klant iets te lang stil is terwijl u praat of hem vragen stelt, is dat niet per se slecht. Veel mensen zijn geconditioneerd om te geloven dat stilte ongemakkelijk is. Het kan echter betekenen dat ze de informatie die u hen geeft verwerken en nadenken over hoe ze uw product/dienst het beste kunnen gebruiken of erop kunnen reageren.

  • Blijf vragen stellen totdat u de behoeften van uw prospect volledig begrijpt

Het is erg belangrijk om vragen te blijven stellen totdat u het gevoel hebt dat u hun behoeften volledig begrijpt. Door dit te doen, weet u dat welk product of welke dienst u ook aanbiedt, aan hun behoeften voldoet, en belangrijker nog, zij zullen dat ook weten.

  • Zorg voor een positieve afmelding

U kunt een positieve sign-off gebruiken om uw potentiële klant eraan te herinneren dat er nog tijd is om actie te ondernemen, maar ook om uw vertrouwen te tonen in wat u te bieden heeft. Een goede manier om u af te melden is bijvoorbeeld: “Ik kijk uit naar onze volgende ontmoeting”.

Kennismakingsvragen om aan elke potentiële klant te stellen

Kennismakingsvragen kunnen een behoorlijk lastig onderdeel van het proces zijn, omdat u er zeker van wilt zijn dat u de juiste stelt die u de meeste informatie zullen geven. U moet uw vragen specifiek afstemmen op elke potentiële klant.

  • Welk doel probeert uw bedrijf nu te bereiken?
  • Wat zijn de belangrijkste obstakels om dat doel te bereiken?
  • Hoe kan ons bedrijf u helpen dat doel te bereiken?
  • Wat is op dit moment uw grootste uitdaging?
  • Op welke gebieden van het verkoopproces worstelt u het meest?
  • Wanneer moet u dit probleem laten oplossen? Kunnen we die tijdlijn op een of andere manier voor u versnellen?
  • Zoekt u een oplossing voor de korte termijn of een samenwerking voor de lange termijn?
  • Wat vindt u van onze prijzen?

Dit zijn slechts een paar ideeën en het hangt af van wat u verkoopt, maar meer te weten komen over het bedrijf van uw potentiële klant is een essentieel onderdeel van het kennismakingsproces. Zonder dat te doen, verkoopt u blindelings en dat is een recept voor een ramp.

Bij verkoop draait alles om het stellen van de juiste vragen op het juiste moment om de informatie te krijgen die u nodig heeft. En kennismakingsgesprekken zijn er om u te helpen die informatie te krijgen.

Wat zijn op dit moment uw grootste uitdagingen? Stel deze vraag totdat u echt begrijpt waar ze mee worstelen en hoe u ze kunt helpen die obstakels te overwinnen. Bovendien geeft dit u een idee of hun product/dienst al dan niet nodig is en of er een mogelijke match is.

Samenvatting van checklijst voor kennismakingsgesprekken

  • Plan het gesprek
  • Kwalificeer uw koper
  • De behoeften van de potentiële klant diagnosticeren
  • Gebruik het SPIN-model
  • Maak van tevoren een lijst met vragen
  • Stel de gespreksduur in
  • Volg een oproepscript
  • Gebruik tools om de gespreksworkflow te stroomlijnen
  • Koppel vragen aan de reis van de koper
  • Organiseer een verkoopgesprek
  • Plan follow-ups
  • Sluit de deal

Tips voor een goed kennismakingssgesprek:

  • Luister goed naar wat de potentiële klant zegt
  • Luister goed naar wat de potentiële klant zegt …
  • Formuleer uw vragen om lange antwoorden te krijgen
  • Focus op luisteren als er stilte is tijdens gesprekken
  • Blijf vragen stellen totdat u de behoeften van uw prospect volledig begrijpt
  • Heb een positieve afmelding

FAQ

How do I prepare for a discovery call?

Generally, you'll want to have a couple of key talking points prepared that you'd like to cover with the potential client. Consider what pain points is the client experiencing that your product can address. You'll also want to be prepared to answer any questions the client may have.

How many questions should you ask on a discovery call?

It's important to ask enough questions to fully understand the prospect. Know their pain points, how they're currently trying to resolve them, and if/how you can help them. Generally speaking, it is a good idea to keep asking follow-up questions until you have addressed the topics you wanted to cover. Be prepared to answer questions about your company, including what makes you unique and what results you have achieved for past clients.

What is a strategy call?

These indicate that the client is about to take you up on your offer. Rather than having a 15 minutes conversation for free like during discovery calls, a strategy call is the time when you come up with a game plan. The calls are more likely to be monetized as well.

What should I do if the prospect asks me about pricing?

If the prospect asks about pricing, it's important to be prepared with an answer. You can tell them that you'll discuss pricing further once they become a customer, or you can give them some package prices in advance.

What are some good discovery questions?

Above, we covered some good questions you can ask during a discovery call. However, you should always remember to tailor your questions specifically to the prospect and their business. A set of questions that may be perfect for one prospect may be completely off-base for another. You'll need to really get to know your prospects in order to ask the right questions during discovery calls.

How do I follow up after a discovery call?

You can send an email thanking them for their time and letting them know that you'll be sending over some more information in the near future. You may also want to set up a meeting or send them a proposal outlining your services. Always personalize the way you follow up with a prospect since not everyone needs the same level of attention.

How do I know if a discovery call has gone well?

If you feel like your sales conversation went really well, it's probably safe to assume that it did. Ensure that your prospect understands how your product or service can help them and that they are interested in learning more. It's also a good idea to keep track of your progress during discovery calls. It is possible to keep track of all of your conversations with prospects, as well as the status of each call, using various tools. You will then be able to see if a lead has responded and taken necessary action based on their feedback.

Should I charge for a discovery call?

Some companies charge for discovery calls, some don't. For example at LiveAgent demos and follow-up calls are free of charge. If you want your prospect to pay it's important to be upfront about how you'll charge for your services, and make sure the prospect is aware of what they're paying for. Alternatively, you can ask them to pay after they've decided to go ahead with the deal or offer alternative payment options such as monthly retainer fees.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo