Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Hesk-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Schakel vandaag nog over naar LiveAgent en ontdek wat het tot een geweldig Hesk-alternatief maakt. LiveAgent is helpdesksoftware voor ticketverkoop die communicatie via meerdere kanalen aankan, waaronder emailticketing, live chat, callcenter, sociale media en klantenportaal.

Het wordt ondersteund door een grote verscheidenheid aan functies en integraties met andere softwareoplossingen om u te helpen soepele workflows te creëren. Lees meer over LiveAgent of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Hesk versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Hesk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Hesk biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Hesk biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Hesk biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Hesk biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Hesk biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Hesk biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Hesk biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Hesk biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Hesk biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Hesk biedt geen klantenforum.
Automatiseringe en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Hesk biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Hesk biedt geen API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Hesk biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Hesk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Hesk biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Hesk biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Hesk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Hesk biedt onbeperkte tickets/mails..
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Hesk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Hesk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Krijg een snelle realtime chatwidget op uw website

Beantwoord vragen van klanten sneller dankzij onze live chat. Maak eenvoudig een aangepaste widget of kies er een uit onze galerij met chatknoppen en plaats deze op uw website. Uw klanten kunnen er eenvoudig op klikken en beginnen te chatten met helpdeskmedewerkers. De live chat is gerangschikt als een van de de snelste op de markt.

Het wordt ondersteund door handige functies, zoals real-time typing-view of proactieve chatuitnodigingen om de klantenbetrokkenheid te vergroten. Probeer het zelf uit en kijk hoe u uw klantenondersteuning kunt verbeteren.

Ervaar onze realtime chatsoftware

Ticketbeheer eenvoudig gemaakt

LiveAgent sorteert tickets en wijst ze automatisch toe aan vertegenwoordigers dankzij automatiseringsregels die u kunt instellen. Dit is belangrijk omdat LiveAgent alle belangrijke communicatiekanalen die uw klanten gebruiken kan afhandelen en inkomende communicatie kan omzetten in tickets.

Krijg een ticketsysteem dat alles afhandelt wat belangrijk is – emails, live chat , oproepen, Viberoproepen en sociale mediaFacebook, Twitter en Instagram. Probeer het vandaag nog en zie hoe naadloos de ervaring is.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Functies voor communicatie via meerdere kanalen op één en dezelfde plaats

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kennisbank met aanpasbare branding

Maak uw eigen handige selfserviceportaal met volledige of relevante notities, informatieve artikelen en how-to’s om verschillende problemen op te lossen of iets nieuws te leren. Met onze portaalfuncties voor klanten kunt u profiteren van aanpasbare branding die past bij uw bedrijfsstijl.

De kennisbank bevat ook forums zodat uw klanten antwoorden kunnen geven aan andere mensen die worstelen met problemen of gewoon over verschillende functies kunnen praten. U kunt het ook gebruiken omfeedback van klanten te verzamelen en te zien hoe u uw bedrijf kunt verbeteren.

Bied een uitstekende klantenservice met onze kennisbank

Onze geweldige klantenservice staat voor u klaar

We lossen problemen 24/7 op via email, live chat, telefoontjes of het klantenportaal, zodat onze klanten wat ademruimte hebben of zich kunnen concentreren op het belangrijke: hun klanten helpen. Neem contact met ons op wanneer u iets nodig hebt en we zullen ons best doen om u te informeren of u te helpen.

Bekijk onze prestaties of de onderstaande beoordelingen en ontdek waarom onze klanten zijn overgestapt van verschillende oplossingen naar LiveAgent. Sluit u vandaag nog bij ons aan en word zelf een tevreden klant.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Bespaar meer met LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om over te stappen naar onze helpdesksoftware?

Probeer ons eens en begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. U hoeft geen kredietkaartgegevens op te geven, dus er zijn geen verplichtingen. Bekijk eerst onze Tour-video om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen, of lees meer over LiveAgent op onze website .

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een goed Hesk-alternatief?

LiveAgent is een uitstekend Hesk-alternatief omdat het een ticketsysteem met meerdere kanalen, een snelle live chatwidget en geweldige klantenondersteuning biedt.

Wat zijn de voordelen van overstappen van Hesk naar LiveAgent?

Een ticketsysteem met meerdere kanalen dat emails, live chat, oproepen, klantenportaal, Viber en sociale media - Facebook, Twitter en Instagram kan verwerken. LiveAgent heeft ook eerlijke prijzen en geweldige klantenondersteuning die klaar staat om u te helpen met iets.

Heeft LiveAgent een snellere live chat?

De snelheden van de live chatwidget van LiveAgent zijn geklokt op 2,5 seconden, waardoor het een van de snelste chatwidgets is die beschikbaar is in helpdesksoftware.

Related Articles to Hesk alternatief
Een systeem voor het beheren van inhoud is één van de kenmerken van LiveAgent. Het is samengesteld uit verschillende tools, zoals de WYSIWYG-editor en live chatknoppen.

Systeem voor het beheren van inhoud

De tekst beschrijft de software LiveAgent, een klantenservice en communicatieplatform. Het biedt verschillende functies zoals self-service software, inbound call centersoftware en klachtenbeheer. Het bedrijf heeft diverse prijzen en heeft ook een weblog en een academie. Het artikel eindigt met de mededeling dat na aanmelding voor LiveAgent, men een e-mail ontvangt met inloggegevens. Het dashboard wordt momenteel voor de gebruiker opgestart.

Een helpdeskticketsysteem is een tool die een serviceaanvraag ontvangt, die automatisch wordt omgezet in een ticket.

Helpdeskticketsysteem

LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.

Krijg een perfect chatoverzicht en zie alle bezoekers die op uw website surfen op een kaart. Maak uw klantenservice beter met LiveAgent. Lees er nu over.

Overzicht chats

LiveAgent biedt een chatknop en klantenservicesoftware om de klanttevredenheid te verhogen en efficiëntie te verbeteren. Het chatoverzicht biedt waardevolle informatie over online bezoekers en wachtende chatbezoekers. Door verschillende functies, waaronder proactieve chatsjablonen en pre-chatformulieren, biedt LiveAgent hoogwaardige klantenservice. Met een gratis 14-daagse proefperiode en partnermogelijkheden kan LiveAgent de klantenservice van elk bedrijf verbeteren.

Overweegt u LiveChat voor uw live chatbehoeften? Bekijk onze beoordeling en ontdek hoe het presteerde tijdens onze algemene tests.

LiveChat live chatbeoordeling

LiveChat is een snelle en betrouwbare live chatsoftware met eenvoudige implementatie en configureerbare functies. Het biedt ook extra communicatiekanalen zoals sociale media, WhatsApp en ticketing en biedt drie verschillende abonnementen met verschillende functies. Hoewel de hogere plannen duur zijn, is de prestatie van de live chatwidget van LiveChat geweldig zonder bugs of problemen en blijft het een geweldige kanshebber in het live chatspel. De interface is gemakkelijk te navigeren en hun registratieproces is zeer snel. De implementatie is een kwestie van seconden en het dwingt u niet door lussen terwijl u ermee bezig bent.

Wilt u sociale media beheren als een pro? Met behulp van deze checklist voor het beheer van sociale media zullen uw accounts van de grond komen.

Sociale mediabeheer checklijst

Een contentkalender kan helpen bij het plannen van social media campagnes en ervoor zorgen dat de content overeenkomt met de marketingstrategie. Er zijn verschillende tools beschikbaar om deze kalender te maken, zoals Kontentino. Het bijwerken van een advertentiestrategie voor social media is ook belangrijk om naamsbekendheid te vergroten en verkeer naar de website te genereren. Dit proces omvat het targeten van de juiste doelgroep, het kiezen van de juiste kanalen en het meten van de resultaten. Tools zoals Facebook Ads Manager kunnen helpen bij het bijwerken van de advertentiestrategie. Het uitvoeren van een sociale media-audit is belangrijk om sterke en zwakke punten van de strategie te identificeren en gebieden te vinden die verbetering behoeven. Kontentino kan opnieuw worden gebruikt om de prestaties van social media-accounts bij te houden en te identificeren waar verbetering nodig is. Het stellen van toekomstige doelen is ook van cruciaal belang voor het ontwikkelen van een succesvolle social media-strategie en het monitoren van de voortgang ervan. SMART-doelen en het bepalen van belangrijke prestatie-indicatoren zijn belangrijke aspecten van dit proces.

Archiveer uw Facebook-communicatie in tickets, reageer op Facebook-opmerkingen, berichten, berichten, bespaar tijd en geld.

Facebook

LiveAgent is een geweldige tool voor communicatie met klanten en biedt betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning. Het bespaart tijd en maakt het gemakkelijk om alle Facebook-berichten en opmerkingen bij te houden en om te zetten in tickets. LiveAgent heeft klanttevredenheid en verkoopresultaten verhoogd en biedt een kosteneffectieve oplossing voor ondersteuning via verschillende kanalen. Klantgegevens worden veilig bewaard omdat het niet nodig is om Facebook-inloggegevens te delen met werknemers. Het systeem biedt ook handige rapportagefuncties.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo