Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Hesk-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Hesk?

Schakel vandaag nog over naar LiveAgent en kijk wat het tot een geweldig Hesk-alternatief maakt. LiveAgent is tickethelpdesksoftware die communicatie via meerdere kanalen inclusief emailticketing, < een href="https://www.liveagent.com/live-chat-software/">live chat, callcenter, sociale media en klantenportaalondersteunt.< /p>

Het wordt ondersteund door een grote verscheidenheid aan functies en integraties met andere softwareoplossingen om u te helpen soepele workflows te creëren. Lees meer over LiveAgent of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Hesk versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Hesk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Hesk biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Hesk biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Hesk biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Hesk biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Hesk biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Hesk biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Hesk biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Hesk biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Hesk biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Hesk biedt geen klantenforum.
Automatiseringe en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Hesk biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Hesk biedt geen API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Hesk biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Hesk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Hesk biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Hesk biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Hesk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Hesk biedt onbeperkte tickets/mails..
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Hesk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Hesk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Krijg een snelle realtime chatwidget op uw website

Los sneller vragen van klantenondersteuning op dankzij onze live chat. Maak eenvoudig een aangepaste widget of kies er een uit onze chatknopgalerij en plaats deze op uw website. Uw klanten kunnen er eenvoudig op klikken en beginnen te chatten met helpdeskmedewerkers. De live chat is gekend als een van de de snelste op de markt.

Het wordt ondersteund door handige functies, zoals realtime typeweergave of proactieve chatuitnodigingen om de klantenbetrokkenheid te vergroten. Probeer het zelf uit en kijk hoe u uw klantenondersteuning kunt verbeteren.

Ervaar onze realtime chatsoftware

Ticketbeheer eenvoudig gemaakt

LiveAgent sorteert tickets en wijst ze automatisch toe aan vertegenwoordigers dankzij automatiseringsregels die u kunt instellen< /sterk>. Dit is belangrijk omdat LiveAgent alle belangrijke communicatiekanalen kan afhandelen die uw klanten gebruiken en inkomende communicatie kan omzetten in tickets.

Krijg een ticketsysteemdat alles afhandelt wat belangrijk is – emails, live chat, oproepen, Viber-oproepen en sociale media Facebook, Twitter en Instagram. Probeer het vandaag nog en zie hoe naadloos de ervaring is.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Functies voor communicatie via meerdere kanalen op één en dezelfde plaats

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kennisbank met aanpasbare branding

Maak uw eigen handige selfserviceportaal met volledige of relevante notities, informatieve artikels en how-to’s voor het oplossen van verschillende problemen of het leren van iets nieuws. Met onze portaalfuncties voor klanten kunt u profiteren van aanpasbare branding die past bij uw bedrijfsstijl.

Een kennisbank bevat ook forums zodat uw klanten antwoorden kunnen geven aan andere mensen die met problemen worstelen of gewoon over verschillende functies kunnen praten. U kunt het ook gebruiken om feedback van klanten te verzamelen en te zien hoe u uw bedrijf kunt verbeteren .

Bied een uitstekende klantenservice met onze kennisbank

Onze geweldige klantenservice staat voor u klaar

We lossen problemen 24/7 op via email, live chat, telefoontjes of het klantenportaal, zodat onze klanten wat ademruimte hebben of zich kunnen concentreren op het belangrijke, namelijk hun klanten helpen. Neem contact met ons op wanneer u iets nodig hebt en we zullen ons best doen om u te informeren of u te helpen.

Bekijk onze prestaties of de onderstaande beoordelingen en ontdek waarom onze klanten zijn overgestapt van verschillende oplossingen naar LiveAgent. Word vandaag nog lid en word zelf een tevreden klant.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klaar om over te stappen naar onze helpdesksoftware?

Probeer ons eens en begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. U hoeft geen kredietkaartgegevens op te geven, dus er zijn geen verplichtingen. Bekijk eerst onze Tour-video om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen, of lees meer over LiveAgent op onze website .

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een goed Hesk-alternatief?

LiveAgent is een uitstekend Hesk-alternatief omdat het een ticketsysteem met meerdere kanalen, een snelle live chatwidget en geweldige klantenondersteuning biedt.

Wat zijn de voordelen van overstappen van Hesk naar LiveAgent?

Een ticketsysteem met meerdere kanalen dat emails, live chat, oproepen, klantenportaal, Viber en sociale media - Facebook, Twitter en Instagram kan verwerken. LiveAgent heeft ook eerlijke prijzen en geweldige klantenondersteuning die klaar staat om u te helpen met iets.

Heeft LiveAgent een snellere live chat?

De snelheden van de live chatwidget van LiveAgent zijn geklokt op 2,5 seconden, waardoor het een van de snelste chatwidgets is die beschikbaar is in helpdesksoftware.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo