Migreren van Vision naar LiveAgent?
Dit artikel vergelijkt LiveAgent en Vision, twee klantenservice software systemen. LiveAgent biedt meer functies, waaronder ticketing, live chat, een callcenter, selfservice, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, een kennisbank, een klantenforum, automatiseringsregels, API, IVR, videobellen, onbeperkte geschiedenis, onbeperkte websites en onbeperkte chatknoppen. Vision biedt echter wel een aantal van deze functies, zij het tegen hogere kosten. Beide systemen hebben een kennisbank en bieden integratie met sociale media. LiveAgent lijkt echter de betere optie van de twee, vooral vanwege de breedte van de functies die zij bieden voor een lager bedrag.
Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?
LiveAgent biedt interactieve spraakrespons, videogesprekken en onbeperkte gespreksopnames voor het beheer van een helpdesk. Het is mogelijk om te migreren vanuit HelpCrunch en je kunt het product gratis uitproberen gedurende 7 of 30 dagen, afhankelijk van het type email dat je gebruikt. Er is geen creditcard nodig en je kunt een gratis account aanmaken.
Migreren van Gist naar LiveAgent?
LiveAgent is een populaire helpdesksoftware voor kleine, middelgrote en grote bedrijven en biedt verschillende prijsplannen, afhankelijk van de omvang van het bedrijf en de gewenste functies. Het biedt gratis proefperiodes zonder kredietkaart vereist en klanten kunnen migreer hun gegevens eenvoudig. LiveAgent is ook de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020.
Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning, evenals nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering door te kiezen uit hun gratis of betalende abonnementen, en kies uit een van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook taalaanpasbare widgets, en biedt voordelen ten opzichte van LiveHelpNow. Overall, LiveAgent offers a comprehensive helpdesk solution.
LiveAgent wordt over het algemeen beschouwd als een uitstekende tool voor klantencommunicatie en -ondersteuning. Veel gebruikers hebben de voordelen ervan erkend, zoals het verbeteren van de responsiviteit, categorieën van tickets en statistieken bijhouden, en het verhogen van de klanttevredenheid en -verkoop. De tool is gebruiksvriendelijk, redelijk geprijsd en biedt uitstekende functionaliteit, zoals rapportagefuncties en integraties met verschillende kanalen (e-mail, sociale media en telefonie). Kortom, LiveAgent verslaat alle concurrenten, zelfs op hogere prijspunten.
Overstappen vanuit Customerly naar LiveAgent?
LiveAgent biedt een breed scala aan functies voor klantenondersteuning, waaronder WhatsApp-integratie, een kennisbank, een klantenforum, automatisering en regels, API-functies, interactieve voice response, videogesprekken en onbeperkte geschiedenis, websites, tickets/mails, chatknoppen en 24/7 ondersteuning. Ook biedt LiveAgent Facebook-, Twitter-, Instagram- en Viber-integraties en een callcenter en selfserviceportaal. Customerly biedt vergelijkbare functies, maar biedt geen WhatsApp-, Viber-, Twitter-, Instagram-, API- of IVR-integratie.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar