Ben je het zat om saaie ticketsoftware te gebruiken? Met LiveAgent worden je e-mails, chats, telefoongesprekken en social media-meldingen verzameld in één universele inbox. LiveAgent biedt geavanceerde automatiseringsregels, meerdere integraties, live chat en nog veel meer. Probeer het nu met een gratis proefperiode van 30 dagen.
LiveAgent ticketingssoftware volgt en zet automatisch al uw klantenvragen om in tickets. Elke binnenkomende vorm van communicatie wordt omgezet in tickets voor meer gemak en beter taakbeheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar en intuïtief.
Verbeter uw helpdeskcapaciteiten met de juiste ticketoplossing.
Dit is wat uw ondersteuningsteam krijgt:
Maak uw klanten blijer en geef ze meer communicatiemogelijkheden, meer comfort en meer gemak in elk opzicht. Bekijk hoe uw klanten profiteren wanneer u LiveAgent-ticketsoftware kiest.
Een greep uit wat uw klanten krijgen:
LiveAgent bevat een IT-ticketingsysteemfunctionaliteit, zoals efficiënt IT-ticketbeheer, tracking en samenwerking voor zowel interne als externe verzoeken — met tags, SLA’s, notities en meer. Ontdek wat het meest geavanceerde helpdesk-ticketingsysteem jouw organisatie te bieden heeft.
Alles-in-één oplossing
Hybride ticketing
Het supportticketsysteem van LiveAgent centraliseert alle communicatie, waardoor tijdrovende zoektochten in uw dagelijkse workflow overbodig worden. Houd elke klantvraag in één helpdeskticket, ongeacht of deze via e-mail, live chat of sociale media binnenkomt.
Teamcommunicatie
Efficiënte workflow
Gebruik vooraf geschreven, herbruikbare antwoorden om veelgestelde vragen in klantondersteuningstickets te beantwoorden en de reactietijd van medewerkers te verkorten. Een helpdeskteam kan veelvoorkomende problemen aanzienlijk sneller oplossen en zich richten op meer uitgebreide klantvragen. Blijf gefocust op wat uw aandacht vereist.
Ontdek hoe ticketing u kan helpen bij het afhandelen van klantenverzoeken, het vergroten van het klantenbehoud of het verbeteren van de klantentevredenheid
Klanten tevreden stellen
Bevredig uw klant met een ticketsysteem waarmee u sneller en beter geïnformeerd kunt reageren. Bied uw klanten gemak en antwoord via meerdere kanalen terwijl u alles overzichtelijk houdt.
80 %
van de consumenten verwacht snelheid en gemak
Een meerderheid van de klanten beschouwt snelheid, deskundige hulp, gemak en vriendelijkheid als belangrijke elementen van klantenservice.
Rendement op investering verhogen
Klanten waarderen goede klantenservice in elk bedrijf. Verhoog uw inkomsten met snellere en betrouwbare ondersteuning, terwijl u de kosten van de klantenservice verlaagt met één speciaal ticketsysteem voor de helpdesk.
86 %
zijn bereid te betalen voor goede service
Verlaag uw kosten en verdien meer. Klanten zijn altijd bereid meer te betalen voor een geweldige klantenservice.
Loyaliteit winnen
Dankbare klanten stellen goede service en deskundige hulp van klantenservicemedewerkers altijd op prijs. Verbeter uw klantenservice tijdens hoge ticketvolumes en bouw een sterke klantenloyaliteit op met geweldige interacties.
73%
Hogere tevredenheidspercentages
Geef gepersonaliseerde gesprekken en maak uw klanten blij. Onze volledig uitgeruste live chatsoftware kan u helpen met klantentevredenheid en een geweldige ervaring voor vertegenwoordigers.
Getuigenissen
Geen contracten, geen verborgen kosten – alleen maandelijkse facturering. Volledig transparante prijzen, alleen gefactureerd voor echt gebruik elke maand. Selecteer het juiste abonnement en begin met het bieden van de beste klantenondersteuning.
Most Popular
Bied de beste klantenservice en organiseer uw vragen met ticketing
De prijzen voor ticketing helpdesksoftware kunnen variëren van gratis tot zeer duur. Dit hangt van veel factoren af. U moet altijd een aantal zaken overwegen voordat u een systeem kiest. De kosten kunnen variëren afhankelijk van de functionaliteiten en kwaliteit ervan, het aantal aangepaste integraties, de populariteit van het gekozen merk, bruikbaarheid in verschillende scenario’s, schaalbaarheid en vele andere factoren. Er zijn een aantal prijsmodellen die u moet overwegen om er zeker van te zijn dat een helpdesksysteem de moeite waard is en past bij uw bedrijfsmodel.
Met prijsmodellen per ticket betaalt u alleen voor wat u nodig heeft. Dit prijsmodel is ideaal voor helpdesks met een laag aantal klanttickets. Het grootste nadeel is mogelijk een gebrek aan motivatie bij medewerkers om support te verlenen, aangezien elk afgehandeld ticket een hoger bedrag aan de serviceprovider oplevert.
Licentieprijsmodellen kunnen licenties voor één of meer gebruikers omvatten. Iedereen die over een licentie beschikt, kan de software onbeperkt gebruiken, zolang de prijs betaald is. De prijs voor een licentie kan eenmalig zijn of op abonnementsbasis.
Net als bij het licentieprijsmodel kunt u eenmalig betalen of een abonnementsbedrag waarmee u ticketingsoftware op meerdere apparaten kunt gebruiken. Het uiteindelijke bedrag wordt opgeteld voor elk apparaat dat in een helpdesk wordt gebruikt.
Het agentgebaseerde model is het meest gebruikelijk en heeft de voorkeur, omdat het u eerlijke voorwaarden biedt. Uw prijs is afhankelijk van het aantal softwaregebruikers. Ze kunnen de software gebruiken met alle betaalde functies, zonder beperkingen op basis van ticketing of looptijd.
Leer ticketingoplossingen kennen en lees meer over de softwareverplichtingen. Deze omvatten basisprijzen, software- of hardwarevereisten, ingebouwde functies, integraties, ondersteunde klantcommunicatiekanalen en zelfs klantenservice voor helpdeskgebruikers. Zodra u alle essentiële informatie heeft, kunt u een weloverwogen beslissing nemen over welke software het beste bij uw situatie past.
De meest voorkomende problemen bij het kiezen van de beste ticketingsoftware voor uw bedrijf zijn onder meer de prijsopties. De prijzen van ticketingsoftware zijn afhankelijk van een aantal factoren, zoals basis functies, integraties, betrouwbaarheid en meer. Zorg ervoor dat u al deze opties overweegt en prijsniveaus vergelijkt om er zeker van te zijn dat u de software krijgt die u nodig hebt zonder te veel te betalen.
Elke helpdesksoftware moet uitstekende ondersteuning bieden aan zijn gebruikers. Daarom zijn gebruiksvriendelijke selfserviceopties en directe contactmogelijkheden essentieel. Klanten van LiveAgent kunnen op elk moment contact opnemen met onze 24/7 supportlijn via e-mail, livechat of telefoon. U kunt ook door onze externe kennisbank bladeren voor selfserviceopties.
Bied uitstekende klantenservice met een selectie tools waarmee u elk belangrijk klantkanaal kunt bereiken. Geef uw klanten bijvoorbeeld de mogelijkheid om contact met u op te nemen via e-mail, live chat, telefonisch of zelfs sociale media. Met de toevoeging van een klantenportaal en een externe kennisbank zorgt u ervoor dat uw klanten de optie van hun voorkeur vinden.
Wordt u overspoeld met binnenkomende verzoeken? Elke goede ticketsoftware kan u helpen op te schalen wanneer dat nodig is en ruimte te creëren voor meer klantenservicemedewerkers. Het werkt ook andersom. Voel je vrij om te downgraden wanneer je het gevoel hebt dat je te veel betaalt voor functies die je niet gebruikt.
Je klantenserviceteam moet over alles beschikken wat nodig is om ondersteuning te bieden. Softwarebeperkingen hoeven niet per se slecht te zijn, vooral niet voor helpdesks die niet alle tools en functies nodig hebben die software te bieden heeft. Overweeg alles wat je nodig hebt en kies de beste opties voor een eerlijke prijs
Klantenservicemedewerkers moeten als één geheel werken. Maak gebruik van samenwerkingstools voor de helpdesk, deel klantprofielen en werk eenvoudig samen aan klantproblemen. Iedereen kan meehelpen. LiveAgent kan u helpen met notities, tags, contactgegevens en het splitsen van klanttickets indien nodig.
In 2006 startte LiveAgent omdat de oprichters geen goede klantenservicetool met livechat konden vinden, dus maakten ze er zelf een. In 2011 breidden ze de functies van de software uit met een helpdeskticketsysteem. Nu heeft LiveAgent meer dan 45 ticketfuncties en meer dan 200 integraties, plus ondersteuning voor integraties van derden, en is het eenvoudig te gebruiken en te installeren. De helpdeskticketingfuncties verbeteren de productiviteit en verhogen tegelijkertijd de klantretentie en conversies. Een optionele mobiele app is bij elk abonnement inbegrepen. U kunt ook contact met ons opnemen om aangepaste integraties te laten instellen.
LiveAgent is een zeer schaalbare optie met een robuust aanpassingsniveau en opties voor integratie in één platform. Dankzij het grote aanbod aan functies en de nauwe integraties kan het worden aangepast aan de behoeften van zowel kleine als grote bedrijven uit uiteenlopende sectoren.
LiveAgent is een goede keuze voor mensen met een beperkt budget, omdat de prijs redelijk is, zelfs in het hoogste niveau. Het ondersteunt echter geen SAML single sign-on voor ondernemingen met honderden werknemers.
Ze lanceerden in 2016 een helpdesk ticketingsysteem dat integreert met veel door Zoho ontwikkelde apps. In totaal hebben ze met hun grote aanbod aan apps voor elk bedrijfsniveau, dat nog steeds elke paar maanden daalt, meer dan 60 miljoen gebruikers bereikt. Bovendien bieden ze uitgebreide en betaalbare cloudgebaseerde software.
Zoho Desk is een schaalbaar systeem voor één tot honderden medewerkers. Gebruikers van Zoho hebben ook de beschikking over een extra bibliotheek met Zoho-producten die integreren met Zoho Desk.
Hoewel de prijs redelijk is, kost de mogelijkheid om een light agent toe te voegen $ 6 extra per maand (en 50 gratis light agents bij het hoogste niveau). Light agents hebben beperkte helpdeskrechten omdat ze geen deel uitmaken van het klantenserviceteam, maar wel klantenservice-interacties kunnen ondersteunen. Het mist ook SAML single sign-on en de integratie met CRM (Customer Relationship Management) is met een ander product dan Zoho. Een van de belangrijkste kenmerken die het onderscheidt, is AI Zia, een krachtige aanvulling op de ondersteuning, maar alleen beschikbaar voor het hoogste niveau. Bovendien bieden ze het extra voordeel van een lagere prijs bij jaarlijkse facturering.
Bekijk Zoho Desk-alternatieven.
HappyFox is een snel op te zetten, webgebaseerde helpdesk met uitgebreide aanpassingsmogelijkheden, administratieve governance en beveiligingsfuncties die een groot bedrijf ten goede komen. Bovendien is het gebruiksvriendelijk en biedt het veel functies waarmee klanten zelf de werklast van hun agenten kunnen verlichten.
Omdat er geen gratis optie is en de prijzen beginnen bij $ 29 per agent per maand, is het niet makkelijk te verkopen aan mensen met een beperkt budget. Het voordeel is dat ze onbeperkte agentenservice bieden, maar een limiet stellen aan het aantal tickets per jaar voor uitgebreidere operaties. Het bedrijf biedt single sign-on en tools om het beheer en de beveiliging te beheren voor grote bedrijven.
Er is een vereiste van 5 agenten voor alle abonnementen, maar het is moeilijk in te schatten of dit een goed of slecht idee is zonder de prijsstructuur te kennen.
Prijzen zijn niet direct beschikbaar, maar er zijn vier niveaus van agentgebaseerde prijzen vanaf $ 29/agent/maand. Er zijn ook vier niveaus van onbeperkte agenten met ticket- en aangepaste veldlimieten. De limieten beginnen bij 10.000 tickets per jaar en tien aangepaste velden. Het hoogste niveau heeft 250.000 tickets per jaar en 200 aangepaste velden.
Beoordeel HappyFox-alternatieven.
Help Scout wordt vertrouwd door meer dan 12.000 bedrijven in 140 landen. Het is een platform voor klantenondersteuning dat is ontwikkeld met het oog op groeiende bedrijven. Dankzij de klantgerichte focus van Help Scout wordt de samenwerking tussen teamleden vergemakkelijkt, iets wat al tien jaar lang bewezen is.
Help Scout is ontworpen om met uw bedrijf mee te groeien en ondersteunt bedrijven van elke omvang. De laagste niveaus beginnen met een breed scala aan functies. De service omvat geavanceerdere beveiliging, zoals HIPAA-conforme functies en single sign-on-mogelijkheden voor de middelste en hoogste abonnementen.
Ze bieden een proefperiode van 15 dagen aan voor hun twee lagere abonnementen, maar voor het hoogste abonnement, dat robuuste functies biedt waar elk bedrijf naar op zoek is, staat geen prijs vermeld. Help Scout is een optie waarmee bedrijven hun abonnement kunnen upgraden naarmate hun bedrijf groeit. Er is geen gratis versie.
Bekijk Help Scout-alternatieven.
Hoewel het niet zo gebruikelijk is als andere helpdesk-ticketsystemen op deze lijst, richt KB Support zich op het zijn van de beste plug-in voor ondersteuningstools voor WordPress en e-commercewebsites.
Dit product is bedoeld voor startende bedrijven op de web, met plug-ins specifiek voor WordPress en e-commerce-integratie.
Hoewel KB-ondersteuning lage jaarlijkse kosten met zich meebrengt, is er wel een jaarverplichting na betaling. Er is de mogelijkheid om specifieke plug-ins aan te schaffen die bij elk niveau van het abonnement zijn inbegrepen, zodat u zelf kunt bepalen wat u wel en niet nodig hebt. De bundels bieden echter wel een aanzienlijke korting. Naast de kosten is er een nadeel: er is geen slimme toewijzingstechnologie; Het wordt willekeurig toegewezen of op basis van actieve tickets per gebruiker.
Voor één site, jaarlijks gefactureerd (prijs stijgt per site bij een onbeperkt abonnement):
Zendesk is een van de bekendste helpdeskticketsystemen en biedt veel opties vanaf € 19 per agent per maand met de basisfuncties. Het abonnement is geschikt voor ondernemingen en begint bij € 99 per agent per maand. Deze hoogwaardige service wordt vertrouwd door bedrijven als Uber en Netflix, plus meer dan 160.000 internationale bedrijven.
Zendesk biedt abonnementen voor elke bedrijfsgrootte en een gratis proefperiode voor elk niveau.
Zendesk heeft uitgebreide functies, met abonnementen voor zowel kleine bedrijven als grote ondernemingen. Jaarlijks of maandelijks gefactureerd. Buiten deze voorwaarden zit u nergens aan vast (er is geen restitutie mogelijk bij annulering of downgrade).
Beoordeling Zendesk-alternatieven.
Vision Helpdesk biedt vele helpdeskopties, van klantenservice tot IT-ondersteuning, maar is een helpdesk ticketsysteem dat zich richt op uw medewerkers met samenwerkings- en gamificationfuncties die een positieve werkomgeving stimuleren. Dit betekent echter niet dat ze de klant uit het oog verliezen, want ze bieden een multi-channelaanpak waarmee klanten met de supportafdeling kunnen communiceren.
Dit systeem creëert een gecentraliseerde helpdesk voor uw bedrijf met aanpasbare workflows. Hoewel het redelijk geprijsd is, mist het de brede waaier aan functies die sommige grotere bedrijven nodig hebben.
Hoewel Vision Helpdesk beschikbaar is als SaaS-cloudlicentie en als downloadbare licentie, is de SaaS-cloudlicentie alleen beschikbaar in de VS, het VK, de EU en India. Ze bieden echter wel een gratis proefperiode van 30 dagen aan, zonder verplichtingen.
Dit systeem is meer gericht op factureerbare klantenservice-uren dan op algemene klantenservice, en de livechatfunctie moet apart worden aangeschaft.
Bekijk Vision Helpdesk-alternatieven.
Net als andere producten op deze lijst is HubSpot Service Hub ontworpen om met u mee te groeien en is het een herkenbare naam, omdat ze nog veel meer producten aanbieden. U kunt beginnen met een gratis abonnement van een vertrouwde naam op internet en gebruikmaken van flexibele ondersteuning en eenvoudige onboarding om uw klanten beter te begrijpen.
Het HubSpot Service Hub-systeem is een optie die met uw bedrijf meegroeit, met zowel gratis als betaalde versies, afhankelijk van uw bedrijfsbehoeften. De hogere niveaus bieden essentiële functies voor een groot bedrijf dat groeit.
Ze bieden een gratis versie met veel van de essentiële functies die u nodig hebt om aan de slag te gaan. Toch begint ticketautomatisering pas bij het abonnement van $ 50 per maand. Dit abonnement omvat twee agenten en de mogelijkheid om extra gebruikers toe te voegen voor $ 25 per stuk op het startniveau. Op het hoogste niveau is het een jaarlijkse verbintenis.
Evalueer Hubspot-alternatieven.
Front wordt op de markt gebracht als een helpdeskoplossing die een persoonlijkere ervaring voor klanten creëert. Door ticketnummers te verwijderen, krijgen klanten een persoonlijk antwoord. Het is eenvoudig en intuïtief, en dankzij automatisering worden vragen automatisch toegewezen aan het juiste lid van het ondersteuningsteam.
Front is een zeer schaalbaar systeem met maximaal tien teamleden op het laagste niveau, 50 op het tweede niveau en een onbeperkt aantal op het hoogste niveau.
Er is geen ticketsysteem, maar het werkt door de ondersteuning te organiseren via gedeelde inboxen en deze toe te wijzen via automatische load balancing. Hoewel het ticketsysteem de toewijzingen niet automatiseert, kunt u regels maken die dat wel doen (aangepaste regels zijn alleen beschikbaar vanaf het $ 49-niveau).
Er is ook een verbintenis voor een jaar.
Bekijk Front-alternatieven.
Dit systeem is een betaalbare optie voor kleine en middelgrote bedrijven die de ervaring van het gebruik van een helpdesksysteem willen vereenvoudigen. Het biedt aanpassingsmogelijkheden en integratie met apps van derden.
Hoewel de prijs-kwaliteitverhouding van Azure Desk hoog is, beperkt het feit dat er slechts één abonnement is met functies op ondernemingsniveau de bruikbaarheid ervan voor kleine en middelgrote bedrijven.
Er is een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar; er is echter slechts één abonnementsoptie beschikbaar. Het abonnement heeft veel functies, maar de schaalbaarheid is beperkt. Er zijn geen geavanceerde functies voor bedrijven, zoals beveiliging of governance.
SupportBee is een helpdeskticketsysteem dat is gericht op het creëren van een collaboratieve werkomgeving, zodat leden van het klantenserviceteam elkaar kunnen helpen bij het oplossen van klantproblemen. SupportBee is een flexibel teamsysteem met een gedeelde inbox die eenvoudig in te stellen is en geoptimaliseerd is voor mobiele apparaten.
Dit systeem biedt alle basisfuncties die u nodig hebt om een klantenserviceteam op te zetten. Het biedt echter niet de ondersteuning die grotere bedrijven nodig hebben.
Hoewel SupportBee zeer betaalbaar is, zijn de functies en functionaliteiten niet zo uitgebreid of compleet als die van andere bedrijven in dezelfde prijsklasse. Bovendien is de software voor het klantenportaal alleen beschikbaar in de hogere prijsklasse. Maar over het algemeen is het een vereenvoudigd ticketsysteem dat goed werkt voor kleinere bedrijven.
Bekijk SupportBee-alternatieven.
Freshdesk is een alles-in-één klantenserviceplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 40.000 bedrijven, waaronder HP, Pearson en American Express. Met het schaalbare platform, de native multi-channel ondersteuning en samenwerkingsfuncties van Freshdesk kan uw bedrijf het werk stroomlijnen en de verwachtingen van klanten overtreffen.
Dit systeem is gebouwd om te schalen met betaalbare opties voor verschillende bedrijfssituaties.
Er is een gratis versie met de basisfuncties die een bedrijf nodig heeft om aan de slag te gaan. Daarna wordt elk niveau uitgebreid met de functies die u nodig hebt naarmate uw bedrijf groeit. Skill-based routing begint echter pas in het hoogste niveau.
Bekijk alternatieven voor Freshdesk.
Als ondersteuningsplug-in voor WordPress is Geweldige ondersteuning eenvoudig, gemakkelijk in te stellen en bevat veel add-ons in elk bundelniveau. Ze bieden de “meest geweldige” helpdesk- en supportplugin voor WordPress, met meer dan 10.000 actieve installaties.
Hoewel er grote WordPress-sites zijn, zoals Microsoft News en BBC America, is dit het meest geschikt voor een kleiner bedrijf, omdat het meer beveiligings- en beheerfuncties nodig heeft om op hoger niveau nuttiger te zijn. Maar zelfs als deze voor een groter bedrijf overbodig zijn, is een onbeperkt aantal agents een enorm verkoopargument.
Hoewel ze een onbeperkt aantal agents en tickets aanbieden, moet je je wel een jaar lang vastleggen voor het product. Het voordeel is dat elk niveau zeer betaalbaar is voor elk bedrijfsniveau, maar ze bieden niet de opties die een groot bedrijf nodig heeft.
TeamSupport, een vertrouwd platform voor klantenondersteuning voor bedrijven (B2B), wordt beheerd door Fujifilm, Comcast en de NBA. Het biedt omnichannel-ondersteuning die samenwerking vergemakkelijkt en de afhandeling van tickets voor klantenondersteuning stroomlijnt door integratie met software die al in uw toolkit zit.
De ondersteuningsservice van dit systeem heeft veel te bieden, maar de startkosten per medewerker per maand zijn hoog, waardoor het voor sommige kleinere bedrijven onbetaalbaar kan zijn.
Veel functies zijn gericht op B2B-klantenservice en IT-ondersteuning. Het nadeel is dat het laagste niveau $ 49 per medewerker per maand kost, relatief duur vergeleken met andere helpdesk-ticketsystemen met vergelijkbare functies en een lagere prijs.
Evalueer TeamSupport-alternatieven.
Freshservice is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicemanagement. Net als de helpdeskversie is het een gebruiksvriendelijk, allesomvattend systeem met een uitgebreid scala aan functies.
De schaalbaarheid van dit platform maakt het geschikt voor bedrijven van elke omvang, ongeacht hun groei.
Ze bieden een gratis proefperiode van 21 dagen met alle functies geactiveerd. Ze stimuleren samenwerking binnen hun functies. Ze bieden beveiligingsfuncties die gegevens in de cloud beschermen met toegangsbeheer en encryptie voor gegevens die worden verzonden. Helaas is er geen gratis versie.
Meer dan 100.000 organisaties zoals Disney en Honda vertrouwen op ManageEngine voor het beheer van hun IT. Hun Service Desk Plus-systeem is een cloudgebaseerde IT-oplossing die al meer dan tien jaar zowel IT-professionals als klanten tevreden stelt.
Hoewel ManageEngine Service Desk Plus een breed scala aan functies heeft, is het zonder de kostendetails moeilijk om het aan te bevelen aan bedrijven van specifieke omvang. De prijsplannen lijken goed te schalen met elk bedrijfsniveau. Ze werken ook samen met Zoho om hun Zia AI-assistent te gebruiken als potentieel eerste aanspreekpunt voor klanten.
Er is geen gratis versie. Er geldt een proefperiode van 30 dagen voor elke servicedesk-instantie en er is een demo beschikbaar.
Dit is een allesomvattende IT-service met krachtige functies om de service van uw organisatie te verbeteren, inclusief asset- en probleembeheer.
Meer dan 131.000 medewerkers bieden ondersteuning via Kayako, van Sega tot MTV tot Acer. Het systeem is ontworpen om persoonlijk en eenvoudig te zijn. Het is snel te implementeren, eenvoudig te gebruiken en heeft unieke functies zoals SingleView, waarmee ze de customer journey voor de relevante klant kunnen personaliseren.
Dit systeem kan op alle niveaus van bedrijven worden gebruikt, omdat de functies u een beter inzicht geven in uw klantenbestand, iets wat uniek is voor Kayako. Het is ook zeer betaalbaar voor elk bedrijfsniveau, vanaf $ 12,50 per agent per maand.
Het SingleView-systeem, dat de customer journey op uw site volgt, stelt uw agent in staat klantenservice te leveren binnen de context van uw klantervaring. De omnichannel inbox en SingleView zijn beschikbaar in de laagste prijsklasse.
Er is geen gratis versie, maar er is wel een gratis proefperiode van 14 dagen en een demo. Helaas ontbreekt de functie voor eenmalige aanmelding.
Bekijk de alternatieven voor Kayako.
SolarWinds is een moderne IT Service Management (ITSM)-oplossing met alle functies van een helpdesk-ticketing service, wat uniek is voor dit systeem.
Dit systeem heeft prijsstructuren voor elk bedrijfsniveau en is eenvoudig op te schalen naarmate u groeit.
30 dagen gratis proefperiode. Demo’s op aanvraag. Redelijke prijzen. Dit systeem beschikt over automatiseringstools die helpen het juiste ticket bij de juiste teamleden te krijgen. Er is echter geen gratis versie.
Bekijk SolarWinds-alternatieven.
JitBit helpdesk is een SaaS cloudgebaseerde service met single sign-on en GDPR- en HIPAA-compliance, omdat de software wordt gebruikt bij Adobe en Microsoft. Met automatiseringsregels helpt JitBit je tickets te organiseren en je team tijd te besparen.
Dankzij de schaalbaarheid en beveiliging van dit systeem kun je uitbreiden en de services krijgen die je nodig hebt naarmate je bedrijf groeit.
De gratis proefperiode van 21 dagen is indien nodig uitbreidbaar. Het kost je slechts enkele seconden om een site te maken waarmee je kunt werken en testen. Het heeft een vaste prijs per maand, maar beperkt het aantal agenten op elk niveau, behalve het hoogste niveau.
“Powered by Jitbit” is pas verborgen op het hoogste niveau. Geen gratis versie.
Net als Zoho maakt Jira deel uit van een netwerk van applicaties, wat betekent dat het kan integreren met alle applicaties die daaronder vallen. Het Jira-product in deze branche is gebouwd voor snelheid, zodat u vragen sneller kunt beantwoorden en de klanttevredenheid kunt verhogen. Hun service wordt gebruikt door onder andere Domino, Square en Twitter.
Dit systeem werkt goed voor alle bedrijfsniveaus en biedt een gratis optie en betaalbare abonnementen die opschalen naar ondernemingen. Elk niveau biedt encryptie in rust en tijdens verzending.
Er is een gratis versie met veel functies en geïnteresseerde bedrijven kunnen een live demo boeken.
De kosten voor bedrijven zijn echter vergrendeld achter een contactformulier.
Evalueer Jira-alternatieven.
Een proefversie is altijd handig bij het kiezen tussen helpdesk-ticketsystemen. Voordat u zich aanmeldt voor een service, moet u ervaren hoe het is om deze dagelijks te gebruiken. De service kan alle functies hebben die u zoekt, maar toch niet geschikt voor u zijn. Soms voelt een systeem niet goed aan en moet u het proberen om te zien of het werkt. Het is net als een spijkerbroek: hij kan er goed uitzien op de paspop, maar niet de juiste pasvorm hebben.
Datzelfde geldt voor al uw klanten. Ze hebben voor uw merk gekozen omdat het voor hen werkt. Probeer het daarom uit voordat u het koopt.
LiveAgent is nu beschikbaar voor een proefperiode van 30 dagen van hun all-inclusive abonnement, zonder dat u een creditcard nodig hebt. Aanmelden en uw proefrit beginnen duurt minder dan een minuut.
Tenzij u zich alleen wilt richten op standaardberichten, moet uw personeel getraind zijn in zowel de basis- als de geavanceerde aspecten van ticketing en klantenservice. Daarom moet ticketingsoftware voor iedereen gemakkelijk te leren zijn, zelfs in complexe evenementenscenario’s, en uw medewerkers helpen leren hoe ze de volledig functionele helpdesksoftware moeten gebruiken. LiveAgent biedt een handige opstartgids die iedereen leert hoe ze alles moeten instellen en aan de slag moeten gaan. De Academy staat vol met artikelen over het volledige spectrum van helpdesksystemen, zoals ticketing, livechat, callcenters en meer. Bovendien kan het uw medewerkers helpen leren hoe ze volwaardige helpdesk-experts en betrouwbare klantenservicemedewerkers kunnen worden.
Klantinteractie vereist niet altijd alle tools, servicekanalen of geavanceerde functies die tot uw beschikking staan. Verschillende bedrijven hebben verschillende oplossingen nodig voor ticketuitdagingen. Te veel betalen voor functies die u nooit zult gebruiken, kan de prestaties van uw medewerkers negatief beïnvloeden en leiden tot problemen met uw klantenserviceplatform. Zorg ervoor dat u gratis proefperiodes optimaal benut om te ontdekken wat wel en niet voor u werkt.
Proefperiodes zijn belangrijk omdat we hiermee het systeem en de interface met functies kunnen uitproberen. Sla een gratis proefperiode niet over vanwege de mooie verhalen die u op een website leest. Met gratis proefversies kunt u basisfuncties uitproberen en leren hoe u complexe gebeurtenissen en situaties in de dagelijkse klantenondersteuning aanpakt.
De helpdeskinterface met functies waarvoor u momenteel betaalt, is misschien voldoende, maar heeft u wel eens nagedacht over wat er gebeurt als u upgradet? De meeste robuuste ticketsystemen bieden verschillende betaalde abonnementen aan, met of zonder bepaalde functies. Zorg ervoor dat u een oplossing kiest waarmee u kunt upgraden en die aan uw behoeften voldoet wanneer dat nodig is.
Er zijn een paar belangrijke vragen die honderden organisaties stellen tijdens demogesprekken. Allereerst moet u uitzoeken waarvoor u gaat betalen. Vraag naar de ondersteunde klantcommunicatiehub- of kanaalopties, functies die zijn inbegrepen in abonnementen en ondersteunde integraties van derden met andere software. Dan komen de prijsopties. De totale eigendomskosten zijn een van de belangrijkste prioriteiten.
De implementatie van ticketsoftware is over het algemeen een eenvoudig proces dat op een paar punten kan verschillen. Het belangrijkste verschil zit hem in webgebaseerde en applicatiegebaseerde software. Over het algemeen slaat u het installatieproces over bij webgebaseerde oplossingen en kunt u ze direct gebruiken. U hoeft alleen uw e-mailadres op te geven en u te registreren voor een gratis proefperiode. Zodra u uw e-mailadres heeft bevestigd, kunt u inloggen en vertrouwd raken met het helpdeskplatform. LiveAgent biedt bijvoorbeeld een handige handleiding om direct aan de slag te gaan. Deze gids leidt elke nieuwe gebruiker door een paar eenvoudige stappen die hen helpen bij het instellen van hun nieuwe oplossing.
Het beste helpdesk-ticketsysteem is er een die uw bedrijfsvoering efficiënter maakt en klanten selfserviceopties biedt om de werklast van uw medewerkers te verminderen. Oplossingen zoals LiveAgent bieden robuuste aanpassingsmogelijkheden om workflows te creëren die specifiek zijn voor uw bedrijf. Het beste systeem is het systeem dat het meest geschikt is voor uw unieke vereisten.
Als klein bedrijf moet u kiezen voor ROI, waarde en schaalbaarheid. Daarom is het ideaal om een systeem te vinden dat aan uw behoeften voldoet tegen een betaalbare prijs.
Aanbieders van eenvoudige ticketsystemen bieden een gratis versie van hun software aan met beperkte mogelijkheden. LiveAgent biedt een gratis abonnement dat u de basisfuncties biedt die u nodig hebt om aan de slag te gaan, zoals een chatknop, basisrapportage en de klantenportal. Een andere redelijk geprijsde optie is Zoho Desk, dat ook een gratis versie aanbiedt. Van daaruit kunt u ervoor kiezen om te upgraden naar een betaald abonnement.
Naarmate uw bedrijf groeit, zijn er meer opties in het middensegment van de markt voor helpdesk-ticketsystemen, omdat meer geld meer functies betekent. Op dit punt heeft u waarschijnlijk een groeiend team helpdeskmedewerkers. U zou zich moeten richten op het samenbrengen van hen met systemen die samenwerking bevorderen en kunnen integreren met de verschillende applicaties die u al hebt en de applicaties die u wilt uitbreiden. De focus moet echter nog steeds liggen op waarde, aangezien u waarschijnlijk niet te veel budget wilt besteden aan functies.
LiveAgent kan op dit niveau meer dan 190 programma’s integreren, inclusief sociale media. Sociale media zijn waardevol voor uw marketingcampagnes, vooral als u een opkomend merk bent. Het beantwoorden van vragen en opmerkingen op sociale media helpt uw merk te versterken en zorgt voor memorabele klantinteracties. Net als andere helpdeskticketsystemen integreert het ook met Slack om naadloze communicatie tussen teamleden te behouden. Een andere goede optie is Jira Service Desk, omdat het ook een enorm scala aan integratiemogelijkheden biedt.
Grote bedrijven kunnen er helemaal voor gaan. Nu u zich alle toeters en bellen kunt veroorloven, is het tijd om te kijken naar alle functies die u wilt en nodig hebt. Maar zoeken naar waarde is nog steeds de beste aanpak, ongeacht hoeveel geld u te besteden hebt.
De zwaargewichten in de branche, LiveAgent, Zendesk en Jira Service Desk, bieden een aantal kwaliteiten die anderen niet hebben, zoals samenwerkingsfuncties, automatisering en single sign-on. Single sign-on stelt gebruikers in staat om toegang te krijgen tot de software met behulp van bestaande inloggegevens, zoals inloggen met een Google-account.
Dit betekent niet dat dit de enige opties zijn. Afhankelijk van wat u als groot bedrijf nodig heeft aan klantenservice, bent u mogelijk beter af met een meer kosteneffectieve optie die wel biedt wat u nodig hebt. LiveAgent biedt bijvoorbeeld een overvloed aan functies, terwijl het hoogste serviceniveau redelijk geprijsd is en een vergelijkbare waarde biedt als sommige helpdesksystemen die veel meer kosten.
We hebben de vele voordelen van een helpdeskticketsysteem besproken en hoe dit van toepassing is op uw bedrijf. Ticketsoftware is een van de belangrijkste tools geworden voor klantenondersteuning. Met een toenemend aantal online gebruikers verwachten ze allemaal hoogwaardige klantenservice en -ondersteuning. Dit aspect is het belangrijkste verschil tussen het behouden of verliezen van een klant. Een helpdeskticketsysteem ondersteunt u en uw bedrijf bij het creëren van de beste klantenservice-ervaring door uw workflows te automatiseren. Het genereert ook bruikbare gegevens van elke geregistreerde klanttransactie en verkort de tijd per ticket door deze in handen te leggen van de meest geschikte mensen.
Door te vertrouwen op de juiste communicatiekanalen en goed opgeleide klantenservicemedewerkers in te schakelenEen helpdeskticketsysteem kan een waardevolle aanvulling zijn op uw klantenservicestrategie. Gebruik de juiste ticketsoftware voor uw helpdesk en reageer eenvoudig op serviceverzoeken.
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware: beantwoord meer tickets, verhoog klanttevredenheid en bespaar kosten. Probeer LiveAgent 30 dagen gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.