Wilt u meer aandacht besteden aan klantenondersteuning met speciale software? LiveAgent is de juiste keuze.
LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenondersteuning. Het biedt u tal van functies en meer dan 175 integraties voor een redelijke prijs.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Gist
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Gist biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Gist biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Gist biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Gist biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Gist biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Gist biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Gist biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Gist biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Gist biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Gist biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Gist biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Gist biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Gist biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Gist biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Gist biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Gist biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Gist biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Gist biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Gist biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbepertke gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Gist biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Gist biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Als het gaat om het bieden van uitstekende klantenondersteuning, is betrouwbare en bekende software een noodzaak. LiveAgent is precies dat: geweldige helpdesksoftware die alles biedt wat u nodig heeft voor geweldige klantenondersteuning en -beheer.
LiveAgent heeft het allemaal: email, de snelste live chatwidget, sociale media, callcenterondersteuning en een kennisbank naast andere functies en integraties. Verspil geen tijd met onbetrouwbare software. Overstappen naar LiveAgent is eenvoudig.
Live chat is een essentieel onderdeel van klantenondersteuning als u wilt dat uw klanten u snel kunnen bereiken vanaf uw website.
LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Sneller dan dat krijgt u niets. U hoeft zich alleen maar voor te bereiden op inkomende berichten.
Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 175 helpdeskfuncties is het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
Geef uw klanten de mogelijkheid om op een persoonlijker niveau contact met u op te nemen. Het opzetten van uw eigen virtuele callcenter is eenvoudig en binnen enkele minuten gedaan.
U kunt uw browser, telefoon of andere apparatuur naar keuze aansluiten en oproepen ontvangen zoals u dat via een telefoon zou doen. LiveAgent regelt alles voor u, dus er zijn geen externe providers nodig.
Neem nergens genoegen mee, kies een van de beste. LiveAgent biedt u de beste tools, functies en integraties voor een redelijke prijs. U kunt een van de drie abonnementen kiezen om precies te krijgen wat u nodig heeft. En als dat nog niet genoeg is, kunt u altijd losse functies kopen zonder te veel te betalen. U krijgt precies waarvoor u betaalt, geen extra kosten en u hoeft zich geen zorgen te maken dat u uw budget verpest.
Bekijk onze prijsopties voor meer informatie.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Bied de beste klantenservice en organiseer uw vragen met ticketing
De prijzen voor helpdesksoftware voor ticketing kunnen variëren van gratis tot erg duur. Dit hangt van veel factoren af. U moet altijd een paar dingen overwegen voordat u besluit een systeem te kiezen. De kosten kunnen variëren vanwege functies en hun kwaliteit, het aantal aangepaste integraties, de populariteit van het geselecteerde merk, bruikbaarheid in verschillende scenario’s, schaalbaarheid en vele andere factoren. Er zijn een paar prijsmodellen waarmee u rekening moet houden om er zeker van te zijn dat een helpdesksysteem de moeite waard is en past bij uw bedrijfsmodel.
Met prijsmodellen per ticket kunt u betalen voor wat u nodig heeft. Dit prijsmodel is ideaal voor helpdesks met weinig klantentickets. Het grootste nadeel is misschien een gebrek aan motivatie voor agenten om ondersteuning te bieden, aangezien elk afgehandeld ticket gelijk staat aan een groter bedrag dat aan de serviceprovider wordt betaald.
Licentieprijsmodellen kunnen licenties voor een of meer gebruikers omvatten. Iedereen die het heeft, kan de software voor onbepaalde tijd gebruiken zolang de prijs is betaald. De prijs voor een licentie kan een vast bedrag of op abonnementsbasis zijn.
Net als bij het prijsmodel voor licenties, kunt u een vast bedrag of een abonnement betalen waarmee u ticketsoftware op meerdere apparaten kunt gebruiken. De uiteindelijke somstapels voor elk apparaat dat in een helpdesk wordt gebruikt.
Het op vertegenwoordigers gebaseerde model is het meest gebruikelijk en heeft de meeste voorkeur omdat het u eerlijke voorwaarden biedt. Uw prijs is afhankelijk van het aantal softwaregebruikers. Ze kunnen de software gebruiken met elke betaalde functie zonder limieten ingesteld door ticketing of runtime.
Raak vertrouwd met ticketingoplossingen en leer over de softwareverplichtingen. Deze omvatten basisprijzen, software- of hardwarevereisten, ingebouwde functies, integraties, ondersteunde klantencommunicatiekanalen en zelfs klantenondersteuning voor helpdeskgebruikers. Zodra u alle essentiële informatie heeft, kunt u een weloverwogen beslissing nemen over welke software het beste is voor uw situatie.
De meest voorkomende problemen bij het kiezen van de beste ticketsoftware voor uw bedrijf zijn prijsopties. De prijzen van ticketsoftware zijn afhankelijk van een aantal factoren, zoals basis basisfuncties, integraties, betrouwbaarheid en meer. Overweeg al deze opties en vergelijk prijsniveaus om er zeker van te zijn dat u de software krijgt die u nodig heeft, zonder te veel te betalen.
Elke helpdesksoftware zou geweldige ondersteuning moeten bieden aan zijn gebruikers. Daarom zijn gebruiksvriendelijke selfservicemogelijkheden en directe contactmogelijkheden een noodzaak. Klanten van LiveAgent kunnen op elk gewenst moment contact opnemen met onze 24/7 ondersteuningslijn via email, livechat of telefoon. U kunt ook door ons externe kennisklantenbestand bladeren voor selfservice-opties.
Bied uitstekende klantenservice met een selectie tools waarmee u elk belangrijk klantkanaal kunt bereiken. Geef uw klanten bijvoorbeeld de mogelijkheid om contact met u op te nemen via email, live chat, oproepen , of zelfs sociale media. Met de toevoeging van een klantenportaal en een externe kennisbank kunt u ervoor zorgen dat uw klanten hun voorkeursoptie kunnen vinden.
Voelt u zich overweldigd door inkomende verzoeken? Elke goede ticketsoftware kan u helpen op te schalen wanneer dat nodig is en u helpen ruimte te creëren voor meer klantenondersteuningsmedewerkers. Het werkt ook andersom. Voel u vrij om te downgraden wanneer u het gevoel hebt dat u te veel betaalt voor functies die u niet gebruikt.
Uw klantenondersteuningsteam moet alles hebben wat nodig is om ondersteuning te bieden. Softwarebeperkingen hoeven niet per se slecht te zijn, vooral voor helpdesks die niet alle tools en functies nodig hebben software kan bieden. Overweeg alles wat u nodig heeft en kies de beste opties voor een eerlijke prijs
Vertegenwoordigers van de klantenservice moeten als een eenheid werken. Profiteer van de samenwerkingstools van de helpdesk, deel klantprofielen en werk eenvoudig samen aan klantenproblemen. Iedereen kan meedoen. LiveAgent kan u helpen met notities, tags, contactgegevens, en klantentickets splitsen indien nodig.
In 2006 begon LiveAgent omdat de oprichters geen goede tool voor klantenondersteuningkonden vinden > dat live chat mogelijk maakte, dus maakten ze er zelf een. In 2011 breidden ze de functies van de software uit met een helpdeskticketsysteem. Nu heeft LiveAgent meer dan 45 ticketfuncties en meer dan 200 integraties, evenals de ondersteuning van integraties van derden en is het eenvoudig te gebruiken en in te stellen. De helpdeskticketfuncties verbeteren de productiviteit en verhogen het klantenbehoud en conversies. Bij elk abonnement is een optionele mobiele app inbegrepen. U kunt ook contact opnemen om aangepaste integraties op te zetten.
LiveAgent is een zeer schaalbare optie met een robuust aanpassingsniveau en opties voor integratie in één enkel platform. Met zijn omvangrijke reeks functies en nauwe integraties, kan het worden aangepast aan de behoeften van zowel kleine als grote bedrijven in een breed scala van sectoren.
LiveAgent is een sterke keuze voor mensen met een beperkt budget, aangezien het redelijk geprijsd is, zelfs op het hoogste niveau. SAML single sign-on wordt echter niet ondersteund voor ondernemingen met honderden werknemers.
Gratis
Klein – €9/vertegenwoordiger/maand
Medium – €29/vertegenwoordiger/maand
Groot – €49/vertegenwoordiger/maand
Ze lanceerden in 2016 een helpdeskticketsysteem dat kan worden geïntegreerd met veel apps die door Zoho zijn ontwikkeld. In totaal hebben ze tussen de veelheid aan apps voor elk bedrijfsniveau, die nog steeds om de paar maanden daalt, meer dan 60 miljoen gebruikers bereikt. Bovendien hebben ze uitgebreide en redelijk geprijsde cloudgebaseerde software.
Zoho Desk is een schaalbaar systeem van één medewerker tot honderden. Gebruikers van Zoho hebben ook de toegevoegde bibliotheek met Zoho-producten die kunnen worden geïntegreerd met de Zoho Desk.
Hoewel redelijk geprijsd, is de mogelijkheid om een ligt vertegenwoordiger toe te voegen een extra €6 per maand (en 50 gratis light agents op het hoogste niveau). Light vertegenwoordigers hebben beperkte helpdeskrechten omdat ze geen deel uitmaken van het klantenondersteuningsteam, maar wel klantenservice-interacties. Het mist ook een SAML single sign-on en de integratie van klantenrelatiebeheer (CRM) is met een ander product dan Zoho. Een van de belangrijkste kenmerken waarmee het zich onderscheidt, is de AI Zia, die een krachtige toevoeging is aan het ondersteunend personeel, maar alleen beschikbaar is voor het hoogste niveau. Bovendien hebben ze het extra voordeel van een lagere prijs als ze jaarlijks worden gefactureerd
Gratis
Standaard – €20/vertegenwoordiger/maand (€14/vertegenwoordiger /jaarlijks)
Professioneel – €35 /vertegenwoordiger/maand (€23/vertegenwoordiger/jaarlijks)
Enterprise – €50/vertegenwoordiger/maand ($40/agent/jaarlijks)
LiveAgent versus Zoho Desk-vergelijking
HappyFox is een snel op te zetten, webgebaseerde helpdesk en biedt enorme aanpassingsmogelijkheden, administratiebeheer en beveiligingsfuncties waar een groot bedrijf van zal profiteren. Bovendien is het gebruiksvriendelijk en biedt het veel functies waarmee selfservice voor klanten de werklast van uw vertegenwoordigers kan verlichten.
Omdat er geen gratis optie is en hun prijsopties beginnen bij €29 per vertegenwoordiger per maand, is het geen gemakkelijke verkoop voor mensen met een beperkt budget. Het voordeel is dat ze onbeperkte vertegenwoordigerservice bieden, maar tickets per jaar beperken voor uitgebreidere operaties. Het bedrijf biedt grote bedrijven een eenmalige aanmelding en tools om het beheer en de beveiliging te handhaven.
Er is een vereiste van 5 vertegenwoordigers voor alle abonnementen, maar het is moeilijk in te schatten of dit een goede of slechte zaak is zonder de prijsstructuur te kennen.
Prijzen zijn niet direct beschikbaar, maar ze bieden vier niveaus van op vertegenwoordigers gebaseerde prijzen vanaf €29/vertegenwoordiger/maand. Er zijn ook vier niveaus van onbeperkte vertegenwoordigers met ticket- en aangepaste veldlimieten. Limieten beginnen bij 10.000 tickets per jaar en tien aangepaste velden, en het hoogste niveau heeft 250.000 tickets per jaar en 200 aangepaste velden.
LiveAgent vs HappyFox-vergelijking
Help Scout wordt vertrouwd door meer dan 12.000 bedrijven in 140 landen en is een klantenondersteuningsplatform dat is gebouwd met het oog op groeiende bedrijven. Als resultaat van de focus van Help Scout op klanten, vergemakkelijkt het ook de samenwerking tussen teamleden, iets dat tot stand is gekomen door tien jaar ervaring.
Help Scout is ontworpen om met uw bedrijf mee te groeien en ondersteunt bedrijven van elke omvang. De laagste niveaus beginnen met een breed scala aan functies. De service omvat meer geavanceerde beveiliging, zoals HIPAA-compatibele functies en single sign-on-mogelijkheden bij de middelste en hoogste abonnementen.
Ze bieden een proefperiode van 15 dagen aan voor hun twee lagere niveaus, maar het hoogste niveau, hoewel het robuuste functies biedt waar elke onderneming naar op zoek is, heeft geen prijs vermeld. Help Scout is een optie waarmee bedrijven hun plan kunnen upgraden naarmate hun bedrijf schaalt. Het biedt geen gratis versie.
Standaard – €25/vertegenwoordiger/maand (€20/agent/jaarlijks)
Plus – €50/vertegenwoordiger/maand (€40/vertegenwoordiger/jaarlijks)Enterprise – Op verzoek (alleen jaarlijks)
LiveAgent versus Help Scout-vergelijking
Hoewel het niet zo gebruikelijk is als andere helpdeskticketsystemen op deze lijst, richt KB Support zich op het zijn van de beste ondersteuningstoolplug-in voor WordPress- en eCommerce-websites.
Dit product is gericht op startende bedrijven op internet, met plug-ins die specifiek zijn bedoeld voor integratie met WordPress en ecommerce.
Hoewel KB-ondersteuning lage jaarlijkse factureringskosten heeft, is er na betaling wel een vastlegging van een jaar voor nodig. Ze hebben de mogelijkheid om specifieke plug-ins te kopen die bij elk niveau van het abonnement worden geleverd, zodat u kunt beslissen wat u wel en niet nodig heeft, hoewel de bundels een aanzienlijke korting opleveren. Afgezien van de kosten, is het nadeel dat er geen slimme toewijzingstechnologie aan het werk is; het wijst gewoon willekeurig toe of op basis van actieve tickets per gebruiker.
Voor een enkele site, jaarlijks gefactureerd (prijsverhogingen per site naar een onbeperkt abonnement):
Starter – €74
Professional – €102
Enterprise – €150
LiveAgent versus Help Scout-vergelijking
Zendesk, een van de meest bekende ticketsystemen voor helpdesks, heeft veel opties vanaf € 19 per vertegenwoordiger per maand met de basisfuncties, en hun ondernemingsklare abonnement begint bij €99 per vertegenwoordiger per maand. Deze hoogwaardige service wordt vertrouwd door bedrijven als Uber en Netflix, plus meer dan 160.000 wereldwijde bedrijven.
Zendesk biedt abonnementen voor elke bedrijfsgrootte en een gratis proefperiode voor elk niveau.
De functies van Zendesk zijn uitgebreid, met plannen die variëren van kleine bedrijven tot bedrijfsniveau. Er wordt jaarlijks of maandelijks gefactureerd, er is geen verplichting aan Zendesk buiten deze voorwaarden (er is geen restitutie voor annulering of downgraden).
Supportteam – €19 per vertegenwoordiger/maand, jaarlijks gefactureerd
Support Professional – €49 per vertegenwoordiger /maand, jaarlijks gefactureerd
Ondersteuning voor ondernemingen – €99 per vertegenwoordiger/maand, jaarlijks gefactureerd
Suite Team – €59 per vertegenwoordiger/maand, jaarlijks gefactureerd
Suite-groei – €99 per vertegenwoordiger/maand jaarlijks gefactureerd
Suite Professional– €125 per vertegenwoordiger/maand jaarlijks gefactureerd
Suite Enterprise – €199 per vertegenwoordiger/maand jaarlijks gefactureerd
LiveAgent versus Zendesk vergelijking
Hoewel Vision Helpdesk veel helpdeskopties biedt, van klantenservice tot IT-ondersteuning, is het een ticketsysteem voor helpdesks dat zich richt op uw werknemers met functies voor samenwerking en gamificatie die een positieve werkomgeving stimuleren. Dat betekent echter niet dat ze de klant uit het oog verliezen, wat klanten een benadering via meerdere kanalen biedt voor interactie met ondersteuning.
Dit systeem creëert een gecentraliseerde helpdesk voor uw bedrijf met aanpasbare workflows. Hoewel het redelijk geprijsd is, heeft het niet het brede scala aan functies dat sommige grotere ondernemingen nodig hebben.
Hoewel Vision Helpdesk beschikbaar is in zowel SaaS-cloud- als downloadbare licenties, is de SaaS-cloudlicentie alleen beschikbaar in de VS, het VK, de EU en India. Ze hebben echter wel een gratis proefperiode van 30 dagen zonder verplichtingen.
Dit systeem is meer gericht op factureerbare klantenservice-uren dan algemene klantenservice, en de live chatfunctie is een aparte aankoop.
Starter – €12 per vertegenwoordiger per maand, jaarlijks gefactureerd / €15 per vertegenwoordiger maandelijks gefactureerd
Pro – €20 per vertegenwoordiger per maand, jaarlijks gefactureerd /€25 per vertegenwoordiger maandelijks gefactureerd
Satelliethelpdesk – €24 per vertegenwoordiger per maand jaarlijks gefactureerd / €30 per vertegenwoordiger maandelijks gefactureerd
Pro Servicedesk – €32 per vertegenwoordiger per maand jaarlijks gefactureerd / €40 per vertegenwoordiger maandelijks gefactureerd
Ent Service Desk – €48 per vertegenwoordiger per maand jaarlijks gefactureerd / €60 per vertegenwoordiger maandelijks gefactureerd
LiveAgent versus Vision Helpdesk-vergelijking
Net als anderen op deze lijst, is HubSpot Service Hub opgezet om met u mee te groeien en is het een herkenbare naam, aangezien ze veel andere producten aanbieden. U kunt aan de slag met een gratis abonnement van een vertrouwde naam op internet en u kunt gebruikmaken van flexibele ondersteuning en gemakkelijke onboarding om uw klanten beter te begrijpen.
Het HubSpot Service Hub-systeem is een optie die meegroeit met uw bedrijf met zowel gratis als betaalde versies, afhankelijk van de behoeften van uw bedrijf. De hogere niveaus bieden essentiële functies voor een groot bedrijf terwijl het groeit.
Ze bieden een gratis versie met veel van de essentiële functies die u nodig hebt om aan de slag te gaan. Toch begint de automatisering van tickets pas bij het abonnement van €50 per maand, dat twee agenten omvat en de mogelijkheid om extra gebruikers toe te voegen voor €25 per maand. start niveau. Op het hoogste niveau is het een jaarlijkse verbintenis.
Gratis tools
Starter – Begint bij €50/maand maandelijks gefactureerd (Begint bij twee betalende gebruikers)
Professioneel – Begint bij €450/maand maandelijks gefactureerd (begint bij vijf betalende gebruikers)
Enterprise – begint bij €1.200/maand gefactureerd bij e14.400/jaar (begint bij 10 betalende gebruikers)
LiveAgent versus Hubspot Service Hub-vergelijking
Op de markt gebracht als een helpdeskoplossing die een meer gepersonaliseerde ervaring voor klanten creëert, verwijdert Front ticketnummers om de klant een persoonlijk antwoord te geven. Het is eenvoudig en intuïtief en automatisering houdt bij of vragen aan het juiste ondersteuningsteamlid worden toegewezen.
Front is een zeer schaalbaar systeem met maximaal tien teamgenoten op het onderste niveau, 50 op het tweede niveau en onbeperkt op het hoogste niveau.
Er is geen ticketsysteem, maar het werkt door ondersteuning te organiseren via gedeelde inboxen en deze toe te wijzen via automatische taakverdeling. Hoewel het ticketsysteem de toewijzingen niet automatiseert, kunt u regels maken die dat wel doen (aangepaste regels zijn alleen beschikbaar op het niveau van €49).
Er is ook een jaarlange verbintenis.
Starter – €19 per persoon, per maand, jaarlijks gefactureerd
Groei – €49 per persoon, per maand, jaarlijks gefactureerd
Schaal – €99 per persoon, per maand, jaarlijks gefactureerd
LiveAgent versus Front vergelijking
Dit systeem is een betaalbare optie voor kleine en middelgrote bedrijven die de ervaring van het gebruik van een helpdesksysteem willen vereenvoudigen. Het biedt aanpassingsmogelijkheden en app-integratie van derden.
Hoewel de waarde voor de kosten hoog is bij Azure desk, beperkt het feit dat ze slechts één abonnement hebben zonder functies op ondernemingsniveau de bruikbaarheid voor kleine en middelgrote bedrijven.
Er is een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar; er is echter slechts één planoptie beschikbaar. Het plan heeft veel functies, maar de schaalbaarheid is beperkt. Er zijn geen geavanceerde functies voor ondernemingen, zoals beveiliging.
Eén abonnement – €33 per gebruiker per maand, jaarlijks gefactureerd (€50 per gebruiker per maand, maandelijks gefactureerd).
SupportBee is een helpdesk-ticketsysteem dat tot doel heeft een collaboratieve werkomgeving te bouwen, zodat leden van het klantenondersteuningsteam elkaar kunnen helpen bij het oplossen van problemen van klanten. Dankzij een gedeelde inbox die eenvoudig in te stellen en mobiel geoptimaliseerd is, is SupportBee een flexibel teamgebaseerd systeem.
Dit systeem biedt alle basisfuncties die u nodig heeft om een klantenserviceteam te starten. Het biedt echter niet de ondersteuning die grotere bedrijven nodig hebben.
Hoewel zeer betaalbaar, zijn de functies en functionaliteit van SupportBee niet zo uitgebreid of uitgebreid als die van andere bedrijven voor dezelfde prijs. Ook is de klantportaalsoftware alleen beschikbaar op het hogere niveau. Maar over het algemeen is het een vereenvoudigd ticketsysteem dat goed zal werken voor kleinere bedrijven.
Startup – €15/gebruiker/maand of e13 /gebruiker/maand jaarlijks gefactureerd
Enterprise – €20/gebruiker/maand of €17/gebruiker/maand gefactureerd jaarlijks
LiveAgent versus SupportBee-vergelijking
Freshdesk wordt vertrouwd door meer dan 40.000 bedrijven, waaronder HP, Pearson en American Express, en is een alles-in-één klantenserviceplatform. Met het schaalbare platform van Freshdesk, native ondersteuning via meerdere kanalen en samenwerkingsfuncties kan uw bedrijf het werk stroomlijnen en de verwachtingen van klanten overtreffen.
Dit systeem is gebouwd om te schalen met betaalbare opties voor verschillende zakelijke omstandigheden.
Er is een gratis versie met de basis die een bedrijf nodig heeft om aan de slag te gaan. Daarna gaat elk niveau verder met de functies die u nodig hebt naarmate je groeit. Op vaardigheden gebaseerde routering begint echter pas op het hoogste niveau.
Gratis
Groei – €15/vertegenwoordiger/maand, jaarlijks gefactureerd – €18/vertegenwoordiger/maand, maandelijks gefactureerd
Pro – €49/vertegenwoordiger/maand, jaarlijks gefactureerd – €59/vertegenwoordiger/maand, maandelijks gefactureerd
Enterprise – €79/vertegenwoordiger/maand, jaarlijks gefactureerd – € 95/vertegenwoordiger /maand, maandelijks gefactureerd
LiveAgent versus Freshdesk-vergelijking
Als ondersteuningsplug-in voor WordPress is Awesome Support eenvoudig, gemakkelijk in te stellen en bevat het veel add-ons in elk bundelniveau. Ze bieden de “meest geweldige” helpdesk en ondersteuningsplug-in voor WordPress, met meer dan 10.000 actieve installaties.
Hoewel er grote op WordPress gebaseerde sites zijn, zoals Microsoft News en BBC America, is dit het beste voor een kleiner bedrijf, omdat het meer beveiligings- en beheerfuncties moet bevatten om hogerop bruikbaarder te zijn. Maar zelfs als deze niet nodig zijn voor een groter bedrijf, zijn onbeperkte vertegenwoordigers een enorm verkoopargument.
Hoewel ze onbeperkte vertegenwoordigers en onbeperkte tickets aanbieden, moet u zich ertoe verbinden het product een jaar lang te gebruiken. Het voordeel is dat elk niveau zeer betaalbaar is voor elk bedrijfsniveau, maar ze hebben niet de opties die een groot bedrijf nodig zou hebben.
Standaard – €149 per jaar
Pro – €229 per jaar
Enterprise – €289 per jaar
Bureau – €409 per jaar
TeamSupport, vertrouwd door Fujifilm, Comcast en de NBA, is een webgebaseerd business-to-business klantenondersteuningssysteem. Het heeft omnichannel-ondersteuning die samenwerking vergemakkelijkt en klantenondersteuningstickets stroomlijnt door integratie met software die al in uw toolkit zit.
De ondersteuningsservice van dit systeem heeft veel te bieden, maar de startkosten per agent per maand zijn hoog, wat betekent dat het voor sommige kleinere bedrijven buiten bereik kan zijn.
Veel functies richten zich op B2B-klantenservice en IT-ondersteuning. Het nadeel is dat het laagste niveau €49 per vertegenwoordiger per maand kost, wat relatief duur is in vergelijking met sommige andere ticketsystemen voor helpdesks met vergelijkbare functies en een lagere prijs.
Essentiële ondersteuning – €49 per vertegenwoordiger per maand
Enterprise-ondersteuning – €69 per vertegenwoordiger per maand
Volledige klantenservice strong> – €119 per vertegenwoordiger per maand
LiveAgent versus TeamSupportvergelijking
Freshservice is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicebeheer. Net als zijn helpdesk-tegenhanger is het een gebruiksvriendelijk, allesomvattend systeem met een serieus scala aan functies.
De schaalbaarheid van dit platform geeft het de mogelijkheid om te werken voor bedrijven van elke omvang terwijl ze groeien.
Ze bieden een gratis proefperiode van 21 dagen met alle functies geactiveerd. Ze stimuleren samenwerking binnen hun functies. Ze bieden beveiligingsfuncties die gegevens in de cloud beschermen met toegangsbeheer en codering voor gegevens tijdens de overdracht. Helaas is er geen gratis versie.
Starter: €15 per vertegenwoordiger per maand, jaarlijks gefactureerd.
Groei: €40 per vertegenwoordiger per maand, jaarlijks gefactureerd.
Pro: €80 per vertegenwoordiger per maand, jaarlijks gefactureerd.
Enterprise: €405 per vertegenwoordiger per maand, jaarlijks gefactureerd.
Meer dan 100.000 organisaties zoals Disney en Honda vertrouwen op ManageEngine voor het beheer van hun IT. Hun Servicedesk Plus-systeem is een cloudgebaseerde IT-oplossing die al meer dan tien jaar zowel IT-professionals als klanten blij maakt.
Hoewel ManageEngine Service Desk Plus een breed scala aan functies heeft, is het moeilijk om het aan te bevelen aan bedrijven van specifieke grootte zonder de kostendetails te kennen. Prijsplannen lijken goed te schalen met elk bedrijfsniveau. Ze werken ook samen met Zoho om hun Zia AI-assistent te gebruiken als mogelijk eerste contactpunt voor klanten.
Er is geen gratis versie. Er is een proefperiode van 30 dagen voor elke servicedesk-instantie, evenals een demo beschikbaar.
Dit is een allesomvattende IT-service met krachtige functies om de service van uw organisatie te verbeteren, inclusief activa- en probleembeheer.
Standaard – €12 per technicus per maand, maandelijks gefactureerd (€10 per technicus per maand, jaarlijks)
Professioneel – €23 per technicus per maand, maandelijks gefactureerd (€21 per technicus per maand per jaar)
Enterprise – €58 per technicus per maand maandelijks gefactureerd (€50 per technicus per maand per jaar)
Meer dan 131.000 agenten bieden ondersteuning met behulp van Kayako, van Sega tot MTV tot Acer. Het systeem is gebouwd om persoonlijk en eenvoudig te zijn. Het is snel te implementeren, gemakkelijk te gebruiken en heeft unieke functies zoals SingleView, die ze implementeren om een traject voor de relevante klant te personaliseren.
Dit is een systeem dat door alle bedrijfsniveaus kan worden gebruikt, omdat de functies u in staat stellen een beter inzicht te krijgen in uw klantenbestand, wat uniek is voor Kayako. Het is ook zeer betaalbaar voor elk zakelijk niveau, vanaf €12,50 per vertegenwoordiger per maand.
Met het SingleView-systeem, dat de reis van een klant door uw site volgt, kan uw agent klantenservice leveren binnen de context van uw klantenervaring. De inbox met meerdere kanalen en SingleView zijn beschikbaar in het laagste tariefplan.
Er is geen gratis versie, maar er is een gratis proefperiode van 14 dagen en een demo. Helaas ontbreekt een functie voor eenmalige aanmelding.
Gouden ondersteuningsplan – €12,50 per vertegenwoordiger per maand
Platinum ondersteuningsplan – €25 per vertegenwoordiger per maand
LiveAgent vs Kayako comparison
SolarWinds is een moderne oplossing voor IT-servicebeheer (ITSM) die alle functies bevat van een helpdesk-ticketservice, die uniek is voor dit systeem.
Dit systeem heeft prijsstructuren voor elk bedrijfsniveau en is gemakkelijk te schalen naarmate u groeit.
30 dagen gratis op proef. Demo’s op aanvraag. Redelijke prijzen. Dit systeem heeft automatiseringstools die helpen om het juiste ticket in de handen van het juiste teamlid te krijgen. Er is echter geen gratis versie.
Team – €19 per vertegenwoordiger per maand, € 0,10 extra per apparaat per maand
Zakelijk – €39 per vertegenwoordiger per maand, €0,30 extra per apparaat per maand
Professional – €69 per vertegenwoordiger per maand, extra € 0,50 per apparaat per maand
Enterprise – €89 per vertegenwoordiger per maand, extra €0,70 per apparaat per maand.
LiveAgent versus SolarWinds-vergelijking
Met hun software die wordt gebruikt bij Adobe en Microsoft, is de JitBit-helpdesk een SaaS-cloudgebaseerde service met een eenmalige aanmelding en naleving van de AVG en HIPAA. Met automatiseringsregels helpt JitBit uw tickets te organiseren en uw teamtijd te besparen.
Met de schaalbaarheid en beveiliging van dit systeem kunt u uitbreiden en de services krijgen die u nodig heeft terwijl uw bedrijf groeit.
De gratis proefperiode van 21 dagen kan indien nodig worden verlengd. Het duurt slechts enkele seconden om een site te maken waarmee u kunt werken en testen. Het heeft een consistente prijs per maand, maar beperkt het aantal vertegenwoordigers op elk niveau behalve het hoogste.
“Powered by Jitbit” is niet verborgen tot het hoogste niveau. Geen gratis versie.
Freelancer: kost €29 en slechts 1 vertegenwoordiger.
Startup: kost €69 voor maximaal 4 vertegenwoordigers .
Bedrijf strong>: kost €129 voor maximaal 7 vertegenwoordigers.
Enterprise: kost €249 voor maximaal 9 vertegenwoordigers, met €29 per extra vertegenwoordiger
Net als Zoho maakt Jira deel uit van een netwerk van applicaties, wat betekent dat het kan worden geïntegreerd met alle applicaties onder die paraplu. Het Jira-product in deze sector is gebouwd voor snelheid om je te helpen vragen sneller te beantwoorden en de klantentevredenheid te vergroten. Hun service wordt gebruikt door Domino, Square en Twitter, om er maar een paar te noemen.
Dit systeem werkt goed voor alle bedrijfsniveaus en biedt een gratis optie en betaalbare niveaus die kunnen worden opgeschaald naar ondernemingen. Elk niveau biedt versleuteling in rust en onderweg.
Er is een gratis versie met veel functies en geïnteresseerde bedrijven kunnen een live demo boeken.
De ondernemingskosten zitten echter opgesloten achter een contactformulier.
Gratis – Tot 3 vertegenwoordigers
Standaard – €21 per vertegenwoordiger (gemiddeld) per maand
Premium – €47 per vertegenwoordiger (gemiddeld) per maand
Enterprise – Jaarlijks gefactureerd, beschikbaar bij 201 vertegenwoordigers of meer
LiveAgent versus Jira Service Desk-vergelijking
Een proefversie is altijd handig bij het kiezen tussen helpdeskticketsystemen. Voordat u zich tot een dienst verbindt, moet u ervaren hoe het is om deze elke dag te gebruiken. De service kan alle functies hebben waarnaar u op zoek bent en toch niet geschikt voor u zijn. Soms voelt het systeem niet goed aan en moet je het proberen om het te zien. Het is net als een spijkerbroek, het kan er goed uitzien op de mannequin, maar niet de juiste pasvorm voor u zijn.
Hetzelfde geldt voor al uw klanten. Ze hebben voor uw merk gekozen omdat het voor hen werkt. Daarom moet u het proberen voordat u het koopt.
Op dit moment is LiveAgent beschikbaar voor een proefperiode van 14 dagen van hun all-inclusive abonnement zonder dat een creditcard vereist is. Het duurt minder dan een minuut om u aan te melden en uw proefrit te starten.
Tenzij u zich alleen wilt concentreren op ingeblikte berichten, moet uw personeel worden opgeleid in zowel de basis- als geavanceerde aspecten van ticketing en klantenondersteuning. Daarom moet ticketingsoftware voor iedereen gemakkelijk te leren zijn, zelfs in complexe evenementscenario’s, en je agenten helpen om volledig functionele helpdesksoftware te leren gebruiken. Het LiveAgent-systeem biedt een handige opstartgids die iedereen leert hoe alles in te stellen en aan de slag te gaan. De Academy staat vol met artikelen over het hele spectrum van helpdesksystemen, zoals ticketing, live chat, callcenter en meer. Bovendien kan het uw agenten helpen te leren hoe ze volwaardige helpdeskexperts en betrouwbare klantenservicemedewerkers kunnen worden.
Klanteninteractie vereist niet altijd alle tools, servicekanalen of geavanceerde functies die tot uw beschikking staan. Verschillende bedrijven hebben verschillende oplossingen nodig met betrekking tot ticketuitdagingen. Te veel betalen voor functies die u nooit zult gebruiken, kan de prestaties van agenten negatief beïnvloeden en leiden tot complicaties met uw klantenserviceplatform. Zorg ervoor dat u volledig profiteert van gratis proefversies om erachter te komen wat voor u werkt en wat niet.
Proefversies zijn belangrijk omdat ze ons in staat stellen het systeem en de interface met functies uit te proberen. Sla een gratis proefperiode niet over vanwege de mooie praatjes die u op een website leest. Met gratis proefversies kunt u basisfuncties uitproberen en u laten zien hoe u complexe gebeurtenissen en situaties in de dagelijkse klantenondersteuning kunt afhandelen.
De helpdeskinterface met functies waarvoor u momenteel betaalt, is misschien voldoende, maar heeft u overwogen wat er gebeurt als u een upgrade uitvoert? De meeste robuuste ticketsystemen bieden verschillende betaalde abonnementen met of zonder bepaalde functies. Zorg ervoor dat u een oplossing kiest waarmee u indien nodig kunt upgraden en aan uw behoeften kunt voldoen.
Er zijn een paar belangrijke dingen die honderden organisaties vragen tijdens demogesprekken. Allereerst moet u weten waarvoor u gaat betalen. Vraag naar ondersteunde communicatiehub- of kanaalopties voor klanten, functies die zijn opgenomen in abonnementen en ondersteunde integraties van derden met andere software. Dan komen de prijsopties. De totale eigendomskosten zijn een van de belangrijkste prioriteiten.
De implementatie van ticketingsoftware is over het algemeen een eenvoudig proces dat op een aantal punten kan verschillen. Het belangrijkste verschil is tussen webgebaseerde en applicatiegebaseerde software. Over het algemeen slaat u het installatieproces over met webgebaseerde oplossingen en begint u ze meteen te gebruiken. Het enige dat u nodig heeft, is uw emailadres opgeven en u registreren voor een gratis proefperiode. Nadat u uw email hebt bevestigd, kunt u inloggen en vertrouwd raken met het helpdeskplatform. LiveAgent biedt bijvoorbeeld vanaf het begin een handige handleiding om aan de slag te gaan. Het leidt elke nieuwe gebruiker door een paar eenvoudige stappen die hen helpen bij het instellen van hun nieuwe oplossing.
Het beste helpdesk-ticketsysteem is er een die uw bedrijf efficiënter maakt en klanten selfservice-opties biedt om de werkdruk van uw werknemer te verminderen. Oplossingen zoals LiveAgent hebben robuuste aanpassingsmogelijkheden om workflows te creëren die specifiek zijn voor uw bedrijf. Het beste systeem is het meest geschikt voor uw unieke vereisten.
Als u een klein bedrijf bent, moet het doel van uw keuze ROI, waarde en schaalbaarheid zijn. Daarom is het ideale scenario om een systeem te vinden dat aan uw behoeften voldoet tegen een betaalbare prijs.
Aanbieders van eenvoudige ticketsystemen bieden een gratis versie van hun software met beperkte mogelijkheden. LiveAgent biedt een gratis abonnement dat u de basis geeft van alles wat u nodig heeft om aan de slag te gaan, zoals een chatknop, basisrapportage en het klantenportaal. Een andere redelijk geprijsde optie is Zoho Desk, die ook een gratis versie biedt. Van daaruit kunt u ervoor kiezen om te upgraden naar een betaald abonnement.
Naarmate uw bedrijf blijft groeien, zijn er meer opties in de mid-level markt van helpdesk-ticketingsystemen, aangezien meer geld meer functies betekent. Op dit moment heeft u waarschijnlijk een groeiend team helpdeskmedewerkers. Je zou je moeten concentreren op het samenbrengen van ze met systemen die samenwerking bevorderen en die kunnen worden geïntegreerd met de verschillende applicaties die je al hebt en die je van plan bent te laten groeien. Er moet echter nog steeds aandacht zijn voor waarde, aangezien u waarschijnlijk niet voor te veel functies het budget wilt breken.
LiveAgent kan op dit niveau meer dan 190 programma’s integreren, inclusief sociale media. Sociale media zijn waardevol voor uw marketingcampagnes, vooral als u een opkomend merk bent. Door vragen en zorgen op sociale media te beantwoorden, kunt u uw merk uitbreiden en gedenkwaardige klantinteracties creëren. Net als andere ticketsystemen voor helpdesks, kan het ook worden geïntegreerd met Slack om de communicatie tussen teamleden naadloos in stand te houden. Een andere geweldige optie is Jira Service Desk, omdat het ook een enorm assortiment aan integratieopties biedt.
Grote bedrijven kunnen alles uit de kast halen. Nu je alle toeters en bellen kunt betalen, is het tijd om te kijken naar alle functies die u wilt en nodig hebt. Maar op zoek gaan naar waarde is altijd de beste manier van handelen, ongeacht met hoeveel geld u moet werken.
De zwaargewichten van de ruimte, LiveAgent, Zendesk en Jira Service Desk, bieden enkele kwaliteiten die anderen niet hebben, zoals samenwerkingsfuncties, automatiseringen en eenmalige aanmelding. Single sign-on geeft gebruikers toegang tot de software met behulp van bestaande inloggegevens, zoals inloggen met een Google-account.
Dit betekent niet dat dit de enige opties zijn. Afhankelijk van wat u als groot bedrijf nodig heeft in de vorm van klantenondersteuning, kunt u beter kiezen voor een meer kosteneffectieve optie die heeft wat u nodig heeft. LiveAgent heeft bijvoorbeeld een overvloed aan functies, terwijl het hoogste serviceniveau redelijk geprijsd is en een vergelijkbare waarde biedt als sommige helpdesksystemen die veel meer kosten.
We hebben de vele voordelen van een helpdesk-ticketingsysteem besproken en hoe dat van toepassing is op uw bedrijf. Ticketingsoftware is een van de meest essentiële tools geworden voor het afhandelen van klantenondersteuning. Met een toenemend aantal online gebruikers verwachten ze allemaal hoogwaardige klantenservice en ondersteuning. Dit aspect is het belangrijkste verschil tussen het behouden en verliezen van een klant. Een helpdeskticketsysteem ondersteunt u en uw bedrijf om de beste klantenservice-ervaring te creëren door uw workflows te verbeteren met automatisering. Het creëert ook bruikbare gegevens van elke gelogde klantentransactie en vermindert uw tijd per ticket door ze in de handen te geven die het meest geschikt zijn voor de taak.
Door te vertrouwen op de juiste communicatiekanalen en goed opgeleide klantenservicemedewerkers te hebben, kan een helpdesk-ticketsysteem een waardevolle aanvulling zijn op uw klantenservicestrategie. Download de juiste ticketingsoftware voor uw helpdesk en reageer eenvoudig op serviceverzoeken.
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware met 24/7 support, 30 dagen gratis proef, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice en verhoog omzet!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.