Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Concurrent
|
---|---|---|
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra .
|
4.7
Kreeg een algemene beoordeling van 4.7 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
Kreeg een algemene beoordeling van 4.5 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
Beoordeeld met 4.5 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra .
|
Klantenservice
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Prijs-kwaliteitsverhouding
Prijs/waarde-beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.4
Beoordeeld met 4.4 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Prijs
Softwareprijs in USD per vertegenwoordiger per maand.
|
€15/maand/vertegenwoordiger
Prijs in USD per vertegenwoordiger per maand
|
€19/maand/vertegenwoordiger
Prijs in USD per vertegenwoordiger per maand.
|
Waarschuwingen/escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
|
Biedt waarschuwingen en escalaties.
|
Biedt waarschuwingen en escalaties.
|
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en agenten op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
|
Biedt geautomatiseerde routering.
|
Biedt geautomatiseerde routering.
|
Callcenterbeheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
|
Biedt callcenterbeheer.
|
Biedt callcenterbeheer.
|
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om wachtrijen te beheren.
|
Biedt wachtrijbeheer.
|
Biedt wachtrijbeheer.
|
Emailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven.
|
Biedt emailbeheer.
|
Biedt emailbeheer.
|
Prestatiestatistieken
Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Bekijk hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
|
Biedt prestatiestatistieken.
|
Biedt prestatiestatistieken.
|
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisopslagplaatsen kunnen maken en beheren.
|
Biedt kennisbankbeheer.
|
Biedt kennisbankbeheer.
|
Communicatie via meerdere kanalen
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
|
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
|
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
|
Realtime chat
Een native live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
|
Biedt realtime chat aan.
|
Biedt realtime chat aan.
|
Rapportage/Analyses
Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren.
|
Biedt rapportage/analyse aan .
|
Biedt geen rapportage/analyse aan.
|
Selfserviceportaal
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
Biedt een selfserviceportaal.
|
Biedt een selfserviceportaal.
|
Service Level Agreement (SLA) beheer
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-compliance en meer kunt beheren en bewaken.
|
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
|
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
|
Sociale media integratie
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook.
|
Biedt integraties van sociale media.
|
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook.
|
Ticket management
Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen, markeren als spam, snoozen en meer.
|
Biedt ticketbeheer.
|
Biedt ticketbeheer.
|
Workflowbeheer
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen.
|
Biedt workflowbeheer.
|
Biedt workflowbeheer.
|
Onze ondersteuningsmedewerkers staan klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft, dus neem gerust contact met ons op! Terwijl we uw gegevens overdragen, kunt u een pauze nemen en wachten tot u uw nieuwe LiveAgent-account kunt gebruiken en uw klanten de beste ondersteuning kunt bieden.
We bieden momenteel een migratie plug-in van Freshcaller aan waarmee u uw tickets kunt importeren. Klik hier voor meer informatie.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar