Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van Freshcaller.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren van Freshcaller naar LiveAgent?

Gemakkelijk migreren van Freshcaller naar LiveAgent. Ons ondersteuningsteam staat klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft en we zullen uw gegevens gratis migreren!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Freshcaller versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Concurrent
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra .
4.7
Kreeg een algemene beoordeling van 4.7 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Kreeg een algemene beoordeling van 4.5 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Beoordeeld met 4.5 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra .
Klantenservice
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs-kwaliteitsverhouding
Prijs/waarde-beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
Beoordeeld met 4.4 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in USD per vertegenwoordiger per maand.
€15/maand/vertegenwoordiger Prijs in USD per vertegenwoordiger per maand
€19/maand/vertegenwoordiger Prijs in USD per vertegenwoordiger per maand.
Waarschuwingen/escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en agenten op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt geautomatiseerde routering.
Biedt geautomatiseerde routering.
Callcenterbeheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
Biedt callcenterbeheer.
Biedt callcenterbeheer.
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om wachtrijen te beheren.
Biedt wachtrijbeheer.
Biedt wachtrijbeheer.
Emailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven.
Biedt emailbeheer.
Biedt emailbeheer.
Prestatiestatistieken
Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Bekijk hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
Biedt prestatiestatistieken.
Biedt prestatiestatistieken.
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisopslagplaatsen kunnen maken en beheren.
Biedt kennisbankbeheer.
Biedt kennisbankbeheer.
Communicatie via meerdere kanalen
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
Realtime chat
Een native live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
Biedt realtime chat aan.
Biedt realtime chat aan.
Rapportage/Analyses
Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren.
Biedt rapportage/analyse aan .
Biedt geen rapportage/analyse aan.
Selfserviceportaal
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
Biedt een selfserviceportaal.
Biedt een selfserviceportaal.
Service Level Agreement (SLA) beheer
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-compliance en meer kunt beheren en bewaken.
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
Sociale media integratie
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook.
Biedt integraties van sociale media.
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook.
Ticket management
Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen, markeren als spam, snoozen en meer.
Biedt ticketbeheer.
Biedt ticketbeheer.
Workflowbeheer
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen.
Biedt workflowbeheer.
Biedt workflowbeheer.
Data migration from one solution to another

Gratis gegevensoverdracht

Onze ondersteuningsmedewerkers staan ​​klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft, dus neem gerust contact met ons op! Terwijl we uw gegevens overdragen, kunt u een pauze nemen en wachten tot u uw nieuwe LiveAgent-account kunt gebruiken en uw klanten de beste ondersteuning kunt bieden.

Wilt u graag uw gegevens zelf migreren?

We bieden momenteel een migratie plug-in van Freshcaller aan waarmee u uw tickets kunt importeren. Klik hier voor meer informatie.

Migrate data to LiveAgent on your own

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Freshcaller?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Klaar om te migreren van Freshcaller naar LiveAgent?

Bekijk enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordiges. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.

Person collecting papers into the net

Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering

Ontvang LiveAgent volledig gratis of kies voor één van onze drie betalende abonnementen.

Multilingual support in LiveAgent

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens van Freshcaller

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Freshcaller migratie
Ben je op zoek om je data van Samanage naar een andere oplossing te migreren? Neem een kijkje bij LiveAgent en zie wat de voordelen zijn. Start je gratis proef vandaag.

Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en handige tools voor klantenbeheer. Het platform heeft meer dan 175 functies en integraties, 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha gebruiken het al om wereldklasse ondersteuning te bieden aan klanten. LiveAgent biedt een gratis proefperiode en verschillende maandelijkse prijsopties, afhankelijk van de grootte van het bedrijf. Het is de best beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2020.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere kanalen in één interface met elkaar verbindt. Migreer van Chaport naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.

Overstappen van Chaport naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en de ultieme helpdesk oplossing met handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Door over te stappen naar LiveAgent kunt u meer besparen en uw rendement op investering verhogen. U kunt kiezen uit 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Het migreren van Chaport naar LiveAgent biedt veel voordelen, waaronder de uitstekende klantenservice en de ultieme helpdesk oplossing. Krijg LiveAgent volledig gratis of kies voor een van de drie betalende abonnementen.

Onze ondersteuningsvertegenwoordigers zullen je graag helpen met het veilig en moeiteloos migreren van je data. LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Voeg je bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University om ondersteuning van wereldklasse te voorzien.

Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?

LiveAgent is een top-rated helpdesksoftware voor kleine en middelgrote bedrijven, met ondersteuning via e-mail, sociale media en telefoonintegratie. Het biedt verschillende abonnementen met handige rapportagefuncties en integraties met sociale media. LiveAgent wordt geprezen voor de verbeterde responstijd en klantenservice, en het migreren vanuit andere software zoals HappyFox, Vocalcom, Front en Extend is mogelijk. Er is een gratis proefperiode beschikbaar zonder creditcard. Kies uit verschillende abonnementen met 24/7 ondersteuning en meer dan 175 functies.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

Ondernemingshelpdesksoftware kan communicatie van klanten verzamelen in één interface, inclusief emails, live chats, sociale media en oproepen. Dit kan taken automatiseren om een efficiënte workflow te creëren en voordelen zijn onder meer hogere omzet, klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten en kortere responstijden. Helpdesksoftware voor grote ondernemingen biedt hulp aan klanten en kan efficiënt en effectief alle vragen van klanten beheren. LiveAgent biedt dergelijke softwareopties en bijkomende ondersteuning.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog uw efficiëntie met LiveAgent. 24/7 klantenondersteuning, taalaanpasbare widgets en meer dan 175 functies. Migreer vandaag nog!

LiveAgent biedt een gratis datamigratie van Desk.com naar LiveAgent. Geniet van meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties binnen LiveAgent.

Migreren vanuit Desk.com?

Het bedrijf LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere oplossingen aan. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft positieve recensies van klanten. LiveAgent biedt ook een partnerprogramma en ondersteuning via sociale media. Nieuwe klanten kunnen een persoonlijk gesprek aanvragen om te ontdekken hoe de producten kunnen helpen. LiveAgent maakt gebruik van cookies.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo